Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joop007 schreef:en in het zz-licht niet kunnen scoren...... heel apart..... schouderbinnenwaarts etc zit ook nog in het zz-zwaar.en als tie op zulke oefeningen al niet kan scoren zal het zz-zwaar moeilijk worden.
jacobien schreef:en de overgang van zzl naar zz-z is al veel groter, laat staan voor naar de psg!
lindaB"]
Zijn het er inderdaad 15 voordat je over mag naar het zz-licht ik meende namelijk ook 10Heeft de knhs site hier een tabel van??
[/quote]
[quote="www.zzgp.nl schreef:Klassenindeling en promotieregeling
Bij 15 winstpunten of meer in de klasse Z-2, is men startgerechtigd in de klasse ZZ-Licht. Indien men eerder NVDR/VVDR heeft gereden en in een hogere klasse is gestart, kan een andere regeling gelden. Informeer hier naar.
jacobien schreef:àls je zzl wil gaan starten vind ik dat je dik winst moet kunnen rijden, er gaan er vrij veel door die de punten in de z2 hebben. maar als je geen winst rijd, hoor je er niet thuis! en de overgang van zzl naar zz-z is al veel groter, laat staan voor naar de psg!
yokie schreef:Zie http://www.zzgp.nl
"Klassenindeling en promotieregeling
Bij 15 winstpunten of meer in de klasse Z-2, is men startgerechtigd in de klasse ZZ-Licht. Indien men eerder NVDR/VVDR heeft gereden en in een hogere klasse is gestart, kan een andere regeling gelden. Informeer hier naar".
jacobien schreef:de lijnen zijn in de prix wel fijner maar ze willen nog steeds geen braaf ponyproefje zien.. er zitten wel de zelfde oefeningen in maar ze moeten wel met meer flair en afdruk worden uitgevoerdf! dit is wel voorbereiding op de midden en zware tour!
jacobien schreef:Het is voor de juryleden ook niet leuk om van de 30 combinaties 20 onder de 60 te moeten geven. dan is de lol er gauw af lijkt mij...
jacobien schreef:als ik weer met een nieuw paard zzl mag gaan starten wil ik er zeker van zijn dat ik 64+ kan rijden, anders vind ik dat je niet op nationaal nivo thuis hoort. het is voor de juryleden ook niet leuk om van de 30 combinaties 20 onder de 60 te moeten geven. dan is de lol er gauw af lijkt mij...
MissSisa schreef:Mijn moeder reed de eerste keer ook 62%. Maar toen ze bij een andere instructrice is gaan lessen en een heel ander systeem moest aannemen is het wat onderuit gegaan. Nu rijdt ze 58, maar ook wel vaak 60. Op de galop changementen scoort ze heel hoog.
Cadish schreef:Jammer dat je alleen met galop changementen er niet komt. Je zult op alles hoog moeten rijden.
MissSisa schreef:Mijn moeder reed de eerste keer ook 62%. Maar toen ze bij een andere instructrice is gaan lessen en een heel ander systeem moest aannemen is het wat onderuit gegaan. Nu rijdt ze 58, maar ook wel vaak 60. Op de galop changementen scoort ze heel hoog.