Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Paarden, pony's??? Welke klasse???
Shanna16 schreef:Pony's B D/E... dus je hebt geen last van mij
Ik kan zelfs nog kringkampioen worden.... als ik de selectie win ben ik binnen, want de 1e selectie was ik 2e
Maarja, er mogen er 7 door dus als ik een beetje hoog eindig mag ik ook wel door.
En aan de andere kant; misschien knettert er wel gelijk een balk af in het basisparcours. Een balk heb je nu eenmaal zo!
sharonalover schreef:mooi!!!!!
ik weet nu hoeveel er door mogen, maar nog niet of ik erbij zit, want ik weet niet hoeveelste ik sta, bij mij zeiden ze op de laatste selectiewedstrijd dat degene die mochten gebeld zouden worden, zijn die al gebeld??
want dan zit ik er niet bij!!
sharonalover schreef:ik kom uit kring noord oost veluwe, ik kan nergens vinden of ik doorben, alleen de tussenstand van 2 selectiewedstrijden
sharonalover schreef:ik kom uit kring noord oost veluwe, ik kan nergens vinden of ik doorben, alleen de tussenstand van 2 selectiewedstrijden
Pasha schreef:nee.. want ik was vorige x ook 2e reserve en daarvoor 1e reserve en ik MAG NOOIT DOOR
Citaat:vind het trouwens wel weer lekker krom..
wij zijn met z'n 20en in de L2 en er mogen er 2 door en in de M1 zijn er niet meer dan 10 en daar mogen er ook 2
Ze gunnen het me gewoon niet![]()
![]()
hahaha