Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eleonoor"]
Joh, in drenthe ook al dat E-papiertje probleem. Bij ons op stal is ook een 1-ste fase Orun en net of de kantine met de week drukker wordt met aanhang.....
[/quote]
Ik meende zelfs al iets gelezen te hebben over taxi-chauffeurs die per 2005 een chauffeursdiploma zouden moeten hebben...........Details weet ik zo even niet, maar dan nóg, hoe bedenk je het? (even off-topic)
[quote="Eleonoor schreef:
Verder zou het voor mij niets zijn. Hele dure cursus, dat geld geef ik liever uit aan goede instructie. Maar ja, ik heb dan ook geen ambitie of tijd om zelf les te geven.
Scum schreef:Er zijn er een stuk minder die de 2e fase doen. De echte reden dat het in Ermelo wordt gedaan is omdat ze dan zelf het geld voor de huur van de accomodatie mogen vangen ofzo?
CGJ12 schreef:Inderdaad is het niveau verschil in de 1e fase soms wel érg groot.
Van recreant tot LT ruiter........
Dat moet ook niet meevallen voor de cursuleider/ster
gijsenkim schreef:Ik ben tevree met de basiscursus......... ik heb niet echt de behoefte om er NOG meer tijd in te steken en een vervolgcursus te gaan doen.
Voor mij is het alleen belangrijk dat ik een papiertje haal waarop staat dat ik bevoegd ben om les te geven........ wil mijn bedrijfsaansprakelijkheids verzekering zo graag![]()
![]()
confetti schreef:Ik heb de ORUN ook gedaan, en afgemaakt. Maar het viel niet mee, mijn paarden waren nooit goed genoeg, en dat was niet leuk.
QuijoSavan schreef:Okeej, ik probeer even een beetje op alles te reageren.
Degene bij mij op stal (Babette Blankespoor) geeft al hele tijd les voor die ORUN Cursus.
Ik heb dus ook aan haal gevraagt hoe het nou precies zat. Ze vertelde mij dat ik Fase 1 mag overslaan en daarna Fase 2 mag gaan doen.
Ze zei ook dat het tegenwoordig veel is veranderd.
IK BEN ABSOLUUT NIET HIERIN THUIS!!
Maar misschien heb je eerst basis, daarna fase 1 ect ect. Dat ze de Basis ofzo bedoelde. Ik weet het niet precies.
Maar ik mocht wel iets overslaan.