Blunder van het jaar!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 12:58

ik ben een keer de verkeerde kant op gereden moest "e afwenden x halthouden voorwaarts in draf en b rechterhand" en ik ging vrolijk naar links!!! was trouwens mijn enige fout!!!

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 15:53

Volgens mij heb ik dit al wel een keer verteld, maar wij hebben een keer verkeerd gereden tijdens een pas du doux (weet niet of ik dit zo goed schrijf) en daardoor de tweede helft van de proef in spiegelbeeld gereden.

Het kwam elke keer goed uit... totdat... we moesten groeten en er geen jury voor ons neus zat maar achter ons... Bloos Huilen

Stom he! Dat is toch wel de ergste blunder...haha

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 15:57

Pas-de-deux Knipoog

Dat heb ik ook eens zien gebeuren inderdaad...toen stonden ze al stil om te groeten en toen bleek dat de jury foetsie was.. Haha!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 15:59

Ik ken 2 mensen, die moesten e afwenden x halthouden en enkele seconden stilstaan. Gingen ze allebei groeten daar Cool

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:07

Kan gebeuren. Laatst in Bedum reed ik 2 keer verkeerd kant op... 153 is niet zo broerd, gewoon net niet goed genoeg!!! Over 3 week herkansing weer Lachen

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:55

IK ben ook een keer links gegaan ipv rechts. Dat leverde me -2 op maar ik had wel m'n eerste wp in de B te pakken. Ik was in de wolken!
Op een onderlinge heb ik het gepresteerd om de lange zijde te volgen na het afgroeten ipv by B schuin naar A te rijden. Ik had een lekkere voorwaartse proef gereden en ik was zo tevreden dat ik helemaal vergat om die schuine lijn te rijden. Het was gelukkig een onderlinge wedstrijd en ik geloof dat ik er ook niet eens minpunten voor heb gekregen. Mazzeltje. Haha!

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:53

ik leer uit m'n hoofd en ik heb al paar beer -2 gehad en een keer:
B afwenden en x enkele seconden stilstaan. maar ik ging groeten dat was echt blond Bloos Schijnheilig
( wat doe ik nou met groeten in de midden van het proef) Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:56

Om te lachen is het niet echt, maar ik heb mijn poot gebroken op 21 augustus en ik zit nog in het gips!! Hopelijk op 4 januari er eindelijk eens uit, dan kan ik weer lopen Haha!

Dat noem ik mijn blunder. Meer een ongelukje zeg maar..