ja raar maar waar

:d amelie
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Weet je wat? Ga zelf de jurycursus volgen en ga lekker jureren. Fijn een paar uur naar combinaties kijken waarvan de meesten het gewoon net niet zijn en sommigen waarschijnlijk nog beter een half jaar thuis hadden kunnen door oefenen. Soms vraag ik me wel aans af waarom ik toch zonodig die cursus heb gedaan. Het is toch nooit goed.
Neem je proef eens op op de video en kijk kritisch naar jezelf!
KarinvdM schreef:Weet je wat? Ga zelf de jurycursus volgen en ga lekker jureren. Fijn een paar uur naar combinaties kijken waarvan de meesten het gewoon net niet zijn en sommigen waarschijnlijk nog beter een half jaar thuis hadden kunnen door oefenen. Soms vraag ik me wel aans af waarom ik toch zonodig die cursus heb gedaan. Het is toch nooit goed.
Neem je proef eens op op de video en kijk kritisch naar jezelf!
Kitty schreef:Als er trouwens halsstrekken gevraagd wordt, dan wordt er naast het halsstrekken echt nog wel gekeken of je paard recht is en of hij niet uitzwaait. Want bij het halsstrekken hoort je paard nog wel zijn achterhand te gebruiken en aan de hulpen te zijn.