Wat een rot jury!!! Mooi mijn RK verkl*t

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:33

MissSisa schreef:
Dit was de eerste keer dat ik zoiets dded. Dus drijf maarniet over

Voor de duidelijkheid. Ik trok een keertje omdat hij niet stil wilde gaan staan. Dat bovenste was erger dan dat het was!!!

De eerste keer dat je zoiets deed? Je verteld zelf dat je al meerdere selecties had gereden Scheve mond .Of bedoel je de eerste keer dat je ruzie had met je pony?Waarom moest hij dan naar opvoedkamp?

Volgens mij zie je zelf ook niet helemaal meer duidelijk wat nou wel en niet waar is Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:34

Scum schreef:
Ga zelf eens de jurycursus doen. En als je dan echt weet waarop een proef beoordeeld moet worden, zeur dan verder als je 5 puntjes te weinig krijgt voor een proef.....

5 + de rest. Hallo dit heeft me mijn RK gekost en ook nog mijn WP.
Terijl het veel hoger had moeten zijn.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:35

MissSisa schreef:

jouw gaat t schijnbaar alleen maar om te winnen Verward

Scum

Zoals ik al zei: Ga dan zelf de jurycursus doen, zodat je weet hoe een proef beoordeelt moet worden. Jij bent geen jury neem ik aan?

Georgette

Dan moet je eerst maar eens nadenken voordat je zoiets hier neerzet, want hierop kan je nou eenmaal zulke reacties verwachten Knipoog

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:36

MissSisa schreef:

Begin je eerst eens zorgen te maken over je pony en ga dan eens over je RK en je WP zeuren.Als jij alleen maar tevreden ben als je een WP bent geloof ik niet dat jij goed bezig ben.

Als ik eerlijk ben ben ik blij dat je niet door ben,anders zou ik toch gaan twijfelen aan de selectieprocedures

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:36

ruitje schreef:
De eerste keer dat je zoiets deed? Je verteld zelf dat je al meerdere selecties had gereden Scheve mond .Of bedoel je de eerste keer dat je ruzie had met je pony?Waarom moest hij dan naar opvoedkamp?

Volgens mij zie je zelf ook niet helemaal meer duidelijk wat nou wel en niet waar is Haha!

Ik heb meerdere selcties gereden. Maar dit was de eerste keer dat ik dit deed in de proef. Lezen Verward Dit was de eerste keer dat hij veel stapjs naar voren deed. Anders een keertje 1 of 2. Geen punt. Maar dit waren er wel wat meer dan 2.

Waarom naar opvoedkamp. Omdat hij nogal opstandig was(hij wilde niet langs iets waar ik wel langs wilde. BV: Water. Dan kwam hij omhoog).

Tigger

Je hebt het toch echt zelf geschreven. Er staat duidelijk dat je hem twee keer ordinair aan zijn bek trok...
En als dat niet zo is, dan vind ik het nog triest, want blijkbaar vind je het nog stoer ook dat je hem ordinair in z'n bek trok... Want waarom overdrijf je anders?

Anoniem

Ehem, ik snap er steeds minder van.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen op sommige punten!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:36

Scum schreef:
Zoals ik al zei: Ga dan zelf de jurycursus doen, zodat je weet hoe een proef beoordeelt moet worden. Jij bent geen jury neem ik aan?

Als je 14 bent mag dat denk ik niet

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:37

lees dan eerst even na wat je hier neerzet. Je laat uitschijnen dat je heel hard in zijn mond rukte! dan kan je deze reacties verwachten!

ben trouwens erg verwonderd dat de superpony iets fout deed

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:37

MissSisa schreef:
Ik heb meerdere selcties gereden. Maar dit was de eerste keer dat ik dit deed in de proef. Lezen Verward Dit was de eerste keer dat hij veel stapjs naar voren deed. Anders een keertje 1 of 2. Geen punt. Maar dit waren er wel wat meer dan 2.

Waarom naar opvoedkamp. Omdat hij nogal opstandig was(hij wilde niet langs iets waar ik wel langs wilde. BV: Water. Dan kwam hij omhoog).

ze hadden jouw ook beter mee naar dat opvoedingskamp kunnen sturen!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:38

Tigger schreef:
Je hebt het toch echt zelf geschreven. Er staat duidelijk dat je hem twee keer ordinair aan zijn bek trok...
En als dat niet zo is, dan vind ik het nog triest, want blijkbaar vind je het nog stoer ook dat je hem ordinair in z'n bek trok... Want waarom overdrijf je anders?

Nee, dit had ik gekopieerd van een bericht die ik naar een vriendin had gestuurt(het was een grapje met smillies).

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:38

Je moet natuurlijk wel realistisch blijven, 1x9e 1x1e, als je nu bij de eerste 3 had gezeten had je misschien nog door gemogen (als je een grote kring hebt). Je zou zelf toch een beetje in kunnen schatten wat je kansen zijn...

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:38

MissSisa schreef:
Nee, dit had ik gekopieerd van een bericht die ik naar een vriendin had gestuurt(het was een grapje met smillies).

ja, tuurlijk!
Rolleyes
had die smiley's er hier dan ook bij gezet

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:39

MissSisa schreef:

Ik lees,ik zeg toch,OF was dit de eerste keer dat je ruzie had met je pony?

Ik denk dat je eerst maar eens thuis aan het werk moet,het maakt niet uit of het 1 stapje is of 100,je hoort stil te staan bij het groeten.Als je paard niet stilstaat met het groeten vraag ik me af wat jij op een RK doet?

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:40

ruitje schreef:
Ik lees,ik zeg toch,OF was dit de eerste keer dat je ruzie had met je pony?

Ik denk dat je eerst maar eens thuis aan het werk moet,het maakt niet uit of het 1 stapje is of 100,je hoort stil te staan bij het groeten.Als je paard niet stilstaat met het groeten vraag ik me af wat jij op een RK doet?

mee eens

ik denk dat stilstaan toch wel een vereiste is.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:40

ruitje schreef:
Begin je eerst eens zorgen te maken over je pony en ga dan eens over je RK en je WP zeuren.Als jij alleen maar tevreden ben als je een WP bent geloof ik niet dat jij goed bezig ben.

Als het geen WP waardig is vind ik dat absoluut geen probleem. Maar dit was wel een wp waardig en ook een selectie voor het RK. En aangezien het best een goeie proef was, maar de punten wel erug tegenvielen dan ja, baal ik daar best wel van. Omdat ik eigenlijk met springen wilde(sta ook nog 2de), maar daar gaat het wat minder goed.

ruitje

OW,WAS HET EEN GRAPJE?????

Joh,zeg dat dan,ik lig helemaal dubbel!Je paard in de mond trekken!!

Nee echt!Nu zie ik de humor er van in!Sorry voor mijn reacties!

Emeraldo

Hohoho ruitje, ze was nog niet op het RK, dit was de laatste selectie waarna ze 11e stond Clown

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:41

Theake schreef:
ben trouwens erg verwonderd dat de superpony iets fout deed

Hoezo Verward

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:41

MissSisa schreef:

Dan zou ik jullie proef maar eens opnemen op video, dan kom je er wel achter meestal. Lachen

En net goed dan je geen wp had, vind het net goed dat iemand die het alleen maar om het winnen gaat geen wp krijgt.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:41

ruitje schreef:
OW,WAS HET EEN GRAPJE?????

Joh,zeg dat dan,ik lig helemaal dubbel!Je paard in de mond trekken!!

Nee echt!Nu zie ik de humor er van in!Sorry voor mijn reacties!

Nee, nou snap je het echt niet meer.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:42

MissSisa schreef:
Hoezo Verward

omdat jouw pony niks verkeerd doet, neeee, jouw pony doet altijd alles voor je, je schept nogal op over je pony, zoals ik je al een in een PB heb gezegt.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 18:42

Hoffieeeh schreef:
Dan zou ik jullie proef maar eens opnemen op video, dan kom je er wel achter meestal. Lachen

Het si ook opgenomen. Maar dat deed iemand anders en we krijgen het op band.