wat ben jij al eens vergeten op concours?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 18:26

Ik ben dacht ik Verward Nooit wat vergeten.

jamiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 18:27

Ik ben een keer m'n singel vergeten (netjes schoongemaakt maar vergeten er weer aan te doen Verward ). We waren nog dicht bij huis dus konden we die nog even ophalen. En met een carrousel wedstrijd was ik een keer m'n martingaal vergete, maar die kon ik bij de manege waar we reden lenen. Lachen

Clown Clown Clown

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 19:52

ik ben ook eens mijn singel vergeten, en mijn moeder is ook eens vergeten om mijn wedstrijd tas in de auto te leggen, daar zaten mijn jasje, blouse, plastron, sjabrak en (wedstrijd)hoofdstel in....... had nog wel een bit mee........ t was 1,5 uur rijden, toen mocht ik spullen lenen van de vrouw die t secretariaat deed.... die had dr man gebeld of die t ff wou komen brengen........ zo lief!!!!!!!!!!

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:21

ik ben wel eens vergeten maar niet op elke wedstrijd Haha! hieronder zijn de punten die ik ooit vergeten ben
- proevenboekje
- klosje en naald voor de knopen Schijnheilig dus 2 knoopjes eraf en jasje van ander geleend Haha!
- handschoenen
dus eigenlijk weinig

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:36

ik ben wel eens m'n
singel
plastron
handschoenen
rijjasje(hoe kan je die vergeten?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:44

Hmmmm..... ik wordt een beetje als een natuurtalent beschouwd als het gaat om dingen vergeten dus ook tijdens wedstrijden heb ik dit al meerdere keren bewezen.

* Mijn cap op mijn 1e wedstrijd, mocht gelukkig een te kleine cap van iemand anders mee nemen. Mijn moeder ging ondertussen mijn cap halen maar kwam tot overmaat van ramp met de verkeerde cap aan Haha!
* Laarzen, ik had wel chaps aan maar daar mag je helaas niet mee starten dus dat was omkeren geblazen.
* Shabrak met daartussen mijn entingsboekje, ik dacht meteen maar even 2 dingen in klap is ook wel eens leuk
* En veel van die kleine dingen die gelukkig niet echt van belang zijn maar soms wel erg handig Knipoog

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:48

Een keer wit dekje. Was gelukkig bij bixie wedstrijd. Andere mensen hadden nog een reserve blauw dekje mee die we wel mochten gebruiken. Wij naar de jury om te vragen of het mocht, zegt ie; 'Jaa hoor, ik ken de regels toch niet duss'. Ehh oke dan Verward

En naar diezelfde manege toe een keer de singel. We mochten toen 1 van de manege gebruiken, en dat was dezelfde als die Hof ook had Haha!

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:51

Nooit iets vergeten maar één keer had ik het paspoort van een paard niet bij me. Ik startte in de dressuur een handelspaardje waar iemand anders ook nog springen mee startte. Zij had het laatst gesprongen en was na die keer vergeten het paspoort terug te leggen in het kantoor op stal. De ochtend van de wedstrijd keek ik dus in het kantoor en geen paspoort te vinden... Opgebeld en zij kon 'm thuis ook niet vinden. Ben toen 2 dagen op de gok gestart en er was gelukkig niemand die er naar kraaide (wat ik overigens best slecht geregeld vond want het was een best groot concours)...

Sharlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:54

Melanie15 schreef:
Ik ook n keer mn singel, had m ook gewassen en toen op de verwarming in de keuken gelegd, en daar kom je niet meer langs als je naar buiten gaat, dus toen had k n singel van daar geleend

Dat is mij ook eens overkomen.
een paar weken later moest ik weer op wedstrijd en nam ik de avond daarvoor het zadel en hoofdstel mee naar huis om te poetsen.
Ik dacht slim te zijn door de singel in mijn stalkast te laten hangen, zodat ik die iedergevela niet weer thuis kon laten liggen.

Volgende ochtend zadel en hoofdstel, poetskist, dekens, snoepjes, hooinet en alles klaargezet en paard in geladen.
Pony in geladen en op naar concour, komen we daar aan en wat blijkt:

SINGEL WAS NIET MEE.

Omdat mijn zadel en hoofdstel en andere benodigde spullen al van huis af in de auto lagen, hoefde ik niet meer in mijn stalkast te zijn met als gevolg dat mijn singel daar is blijven hangen,.
Gelukkig kon ik daar een singel lenen. Dit is nu 3 jaar geleden gebeurt maar elke keer als ik op wedstrijd ga roepen mijn stalgenoten in 1 koor: HEB JE JE SINGEL WEL MEE?

Die vergeet ik dus nooit meer.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:15

ik rijd geen wedstrijden, maar bij ons op stal worden wel KNHS wedstrijden gehouden... en daar was een keer iemand een ZADEL vergeten... en diezelfde mensen vertelden me later vrolijk dat ze ook wel eens op 1 dag 3 (!) paarden waren vergeten in te laden... Blond

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:26

singel, hoofdstel, cap, zadel Clown
Wat niet eigelijk? *LOL*

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:05

SmithsGirl schreef:
ik rijd geen wedstrijden, maar bij ons op stal worden wel KNHS wedstrijden gehouden... en daar was een keer iemand een ZADEL vergeten... en diezelfde mensen vertelden me later vrolijk dat ze ook wel eens op 1 dag 3 (!) paarden waren vergeten in te laden... Blond

Blond, maar ik ken iemand die zijn PAARD was vergeten (hoe blond kun je zijn).

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:29

hoe kun je nouw je paard vergeten Verward Blond
ik was een keer m'n cap vergeten Bloos!
en m'n singel... een heel drama geen 1 clubgenootje een dressuursingel ze hadden ze wel maar als ze um uitleende kon ze niet losrijden....
nouw ik uiteindelijk een ander zadel (van een clubgenootje) geleend, zat veel te laat op me pony en het was nog selectie oowk Nerd
Blond echt hoe blond kun je (kan ik) zijn!

Chippp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 00:42

Mn eigen jas en vestjes..
En dat was een paar weekjes terug dus lekker warm Tong uitsteken
Ik alles voor mn pony echt 6x gecontroleerd en k had t zelf nog niet koud omdat ik toch bezig was..
tot we de auto uitstappen oops
Laatst bijgewerkt door Chippp op 18-12-04 00:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 00:54

Ik ben een keer mn stijgbeugels + stijgbeugelriemen vergeten. Clown
De vorige dag netjes mn zadel schoon gemaakt maar de beugels niet meteen weer aan het zadel gedaan natuurlijk Blond
Ohja ik vergeet ook áltijd geld mee te nemen.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 10:32

Niet echt vergeten, maar ik had het hoofdstel van de andere meegenomen Schijnheilig En die heeft een full en de andere een cob. Dus hij was nogal groot hah. Verder met rijden hebk er gelukkig geen last van gehad!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 10:35

Mn cap Bloos!
Toestanden....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 12:33

Ik ben ooit een keer met mijn pony de stiften vergeten, maar daar kwam ik op stal achter dus toen ben ik met de trailer even langs huis gegaan *LOL*

En twee jaar terug ben ik mijn laarzen een keer vergeten Bloos! Ik had alles klaar gezet en mijn moeder had alles in de auto gezet 's ochtends. Die dacht alleen dat ik mijn laarzen thuis al aan zou trekken...En ik heb nooit gezien dat ze nog onder de trap stonden en ben dus op mijn schoenen het huis uit gehobbeld Clown
Kwam er pas met opzadelen achter, maar kon gelukkig van iemand laarzen lenen Lovers (en die persoon vergat ze drie maanden later zelf en kon toen de mijne aan *LOL* )

Verder nog nooit wat vergeten

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 16:46

alleen mijn laarzentrekker ben ik eens vergeten. verder niks.

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:41

MissSisa schreef:
Blond, maar ik ken iemand die zijn PAARD was vergeten (hoe blond kun je zijn).

idd, zal wel liggen aan de haarkleur, ik ben ook een keer een paard vergeten, er zouden 6 paarden meegaan, en verdomd ik kom op concour, doe de achterklep van de vrachtwagen los, en ja hoor......... 5 paarden Blond .

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:33

Singel, haarnetje, handschoentjes, plastron.
Zweep ben ik vast ook wel eens vergeten.
Ook nog vaak dingen van thuis vergeten dus moest ik van stal weer terug naar huis: geld, wedstrijdspullen (startkaart ed), sporen, shabrak.

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:04

Ik ben me jasje, singel, handschoenen en startkaart weleens vergeten Bloos Bloos!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 21:15

Ik herinner me nog iets. Blanco coupons voor springen en dressuur ben ik ook ooit eens vergeten. Wil je starten, begint de jury te zeuren dat hij geen startcoupon van je heeft. En dan kun je iemand gaan laten rondrennen over het terrein op zoek naar een TA die je dan een startcoupon verkoopt voor 12,50. Ondertussen moet je je paard al die tijd aan de hulpen zien te houden. Even later bij het springen blijken ook daar je startcoupons kwijt te zijn. Weer nieuwe kopen van de TA voor 12,50.... om er aan het einde van de dag achter te komen dat het secretariaat ze zelf in een verkeerde ring had gestopt.... Grrr!
Maar ik heb mijn lesje geleerd. Van elk paard heb ik voortaan minstens 2 lege dressuur- en springcoupons bij me.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:28

hahaha wij zijn een keer een van onze paarden vergeten Tong uitsteken hoezo blond hahahaha.....

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:02

een keer m'n cap en plastron vergeten, zijn we weer helemaal terug naar huis gegaan, heb toen nog 5min kunnen inrijden en ook nog m'n eigen record aan punten gehaald!

handschoentjes

Verder nog nei zo heel lang geleden m'n singel vergeten (ook in de wasmachine laten liggen). Heb toen eerste persoon die ik tegen kwam aangesproken om te vragen of ik een singel kon lenen, kreeg een super mooie springsingel van leer!