Springen:wie start er 16-01 Blokker - 30-01 Heiloo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 13:57

Ik start M in Blokker, het L was vol Scheve mond Wsl rij ik wel HC, durf het nog niet helemaal aan om weer voor de punten te gaan rijden

Dat Heiloo niet doorging had ik al begrepen, hij was ook al van de kalender af Dat weekend is er helemaal niets te rijden in Noord-Holland(springen), zal ook wel met Jumping Amsterdam te maken hebben.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 14:48

gomir schreef:
Ik start M in Blokker, het L was vol Scheve mond Wsl rij ik wel HC, durf het nog niet helemaal aan om weer voor de punten te gaan rijden

Dat Heiloo niet doorging had ik al begrepen, hij was ook al van de kalender af Dat weekend is er helemaal niets te rijden in Noord-Holland(springen), zal ook wel met Jumping Amsterdam te maken hebben.

Dan kan ik jouw paardje zien! Lachen want ik ga waarschijnlijk met John dus we blijven denk ik wel tot t ZZ Tong uitsteken En ik moet met Soraya duss Haha!:D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 14:53

Kunnen we vast een voormeeting voor Ermelo doen Knipoog Hoeven we elkaar daar niet meer te zoeken *LOL*
(verwacht er niet teveel van, het is de eerste keer M in tijden en ik zie het nog niet helemaal zitten, maar het moet toch weer een keer Clown )

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:49

gomir schreef:
Kunnen we vast een voormeeting voor Ermelo doen Knipoog Hoeven we elkaar daar niet meer te zoeken *LOL*
(verwacht er niet teveel van, het is de eerste keer M in tijden en ik zie het nog niet helemaal zitten, maar het moet toch weer een keer Clown )

Wahaha maar goed dat je mij niet hoeft te zien Bloos want t kan er enigzins lomp uitzien Tong uitsteken haha