Gefeliciteerd! Wij hadden zaterdag onze laatste start van 2004. We hadden 158 punten en zaten (zoals vaak) net naast de prijzen. Romanoff is vorige week een paar dagen wat ziek geweest en had weinig gedaan. Ik vind dat ik daarom er tevreden mag zijn met onze punten. We sluiten het jaar af met de stand M2 +13.
peeky
Geplaatst: 13-12-04 13:44
Heel goed, gefeliciteerd
Ik ben juli van dit jaar gestart en ben momenteel LII met 3 winstpunten. Heb dit jaar helaas niet zo mooi afgesloten: had afgelopen zondag mijn laatste wedstrijd van dit jaar en dat was de eerste keer dat ik zonder winst en met punten onder de 150 (151 was het laagste wat ik tot dan toe ooit gescoord had) naar huis toe ging: 141 en 146 punten. Was het dus duidelijk niet eens met de jury, want vorige week liep ze net als gisteren en scoorde ik 167 en 169 Nou ja, het blijft een jurysport, maar toch jammer dat er van die serpenten tussen zitten die ook Z mogen jureren en vinden dat de LII er blijkbaar ook al zo uit moet zien Volgend jaar ga ik vrolijk verder en in de tussentijd weer lekker trainen zodat we in ieder geval weer verzekerd zijn van winst
Ctal
Geplaatst: 13-12-04 13:50
Heel goed! Gefeliciteerd
Ik begon het jaar in t L1/L2 en nu ben ik M2 +3 wp. Ben heel tevreden dus..! Ik heb dit jaar nog 1 wedstrijd en dan gaan we vrolijk 2005 in, mn een na laatste ponyjaar. Maar ivm studie misschien wel mn laatste
Emeraldo
Geplaatst: 13-12-04 14:00
Ik heb dit jaar rustig aan moeten doen om verschillende redenen.
Op 31 januari had ik mijn debuut in de M2. Na 15 proeven (excl Brabantse Kampioenschappen, omdat die punten niet mee tellen) had ik 10 winstpunten en enkele prijzen. Daarna heb ik 2 proeven gereden in de Z1. Ik had gehoopt dat ik aan het einde van dit jaar Z1+1 zou zijn, maar dit is niet gelukt.
Maar toch wel tevreden hoor
Hoipiepeloii
Geplaatst: 13-12-04 19:04
Rieta schreef:
Super gereden. Ik had vandaag ook mijn laatste wedstrijd van dit jaar met mijn pony in het Z2. Het ging echt super goed en ik was 1e met 215 punten!! Beter kan toch niet
Gefeliciteerd! Reed je in 20x40 of 20x60?
passie
Geplaatst: 14-12-04 09:20
gefeliciteerd!!!
Ik sluit 2004 ongeveer hetzelfde af want ik was zondag ook 1STE met 176 punten
ik ben nou B+16 netjes he?
Suusjeher
Geplaatst: 14-12-04 12:10
Al met al ben ik best tevreden met 2004. Had met nog niet echt een doel gesteld. Het enige wat belangrijk was dat ik weer wedstrijden kon rijden. Was twee keer gestart in 2003, maar dat was totaal geen succes. Eind augustus op het buitenconcours gestart, dat viel reuze mee en heb nu de smaak te pakken. Ben nu B+7 en daar ben ik al super trots op. Voor 2005 heb ik al wel een doel gesteld. In ieder geval wil ik in het nieuwe buitenseizoen L1 starten.
Gulpje
Geplaatst: 14-12-04 13:17
Ik ben ook zeer tevreden over dit jaar. Het was vrij turbulent, zowel voor mij persoonlijk als voor Dees. Ik ben slechts 3x gestart op de Gooische, en heb daar zeer nette punten gehaald (2 winstpunten). Best netjes voor een club die bekend staat om zijn strenge jurering
Eind september brak Dees haar griffelbeen op twee plaatsen. Na een operatie, veel rust en stappen zijn we sinds vorige week weer heel voorzichtig aan het galopperen. Het been ziet er weer goed uit, ook al zal het volgens de VA altijd wel wat dikker blijven. Het ziet er naar uit dat we in maart/april weer kunnen gaan starten, ik heb er nu al zin in!
Al met al, ben ik vooral heel erg blij dat het allemaal zo goed is afgelopen met Dees!
Anoniem
Geplaatst: 14-12-04 13:58
Met Lisa heb ik het net niet gehaald Ik wilde Lisa naar het L rijden maar ben blijven steken op B+8. Van de zomer heb ik haar diverse keren gestart maar ze kreeg aan het einde van de zomer steeds meer last van haar banden. Aangezien ze al redelijk wat veulens heeft gehad en weer drachtig is is dat eigenlijk ook wel logisch. Dus is ze sinds september met zwangersschapverlof
Met Ustinov heb ik het wel gehaald, die moest voor het einde van het jaar fatsoenlijk onder het zadel en in het tuig lopen en dat doet hij ook Hij is ook compleet trailermak en ik kan er al in m'n eentje mee op pad. Afgelopen weekend z'n eerste menwedstrijd gelopen en al een ruime wp (was de 6e x dat hij voor de wagen liep)
Met de merrie's is het kwa fokken ook gelukt, ze zijn tot op heden allebei drachtig. Verder had ik met Ilindra geen enkel echt "doel".
paulanda
Geplaatst: 14-12-04 16:14
Ik wou graag m2 startgerechtigd zijn,en was dat vorige maand geworden,dus nog 1 wedstrijd afgelopen zondag m2 gereden,gelijk 2 wp en 2 x 2e!
doel bereikt dus
Mrijn
Geplaatst: 14-12-04 16:22
Hmmm, ik sluit dit jaar in elk geval af met een paard dat weer rad is en nog geschikt is voor de sport, dat zag er een paar maanden geleden wel even anders uit...
Mijn doel was in januari (toen L2 startgerechtigd) nog om voor augustus een punt in het M1 te hebben. Ik had me in mijn hoofd gehaald dat ik die punt wilde hebben voor Tjalko 6 werd... Begin maart hadden we al 7 punten in het L2 (uit 8 proeven), maar half maart was hij ineens kreupel! Eerst dachten ze aan een peesblessure, maar in okyober werd een lichte vorm van artrose vast gesteld. Gelukkig is hij voor de volle 100% geschikt gebleven voor de sport en gaan we in januari weer lekker op wedstrijd!
Ik maak alleen geen plannen meer, ik geniet alleen nog maar van elke wedstrijd die we gaan rijden en zie wel waar het schip strandt (maar naar het Z1 binnen een jaar, moet kunnnen toch?? )
Sullie97
Geplaatst: 14-12-04 16:55
Ook ik heb mijn doel bereikt, mijn doel was namelijk om aan het eind van dit jaar M2+5 te zijn. Dat is gelukt en ik sta nu op M2+6 en heb nog 2 wedstrijden staan, Kringfinale (niet voor winstpunten) en een gewone wedstrijd in de Kerstvakantie.
fokfanaat
Geplaatst: 14-12-04 21:38
Kim gefeliciteerd, top!
Mijn doel was lekker met sammetje op concours. Dat is gelukt, ben de B wel zo door en ga in maart L1 starten. Mijn zus had het doel hem deze zomer in de L2 op de gelderse te starten en de winterselectie in de M1. Zomer gelderse is gelukt al hadden we op een finaleplaatst gehoopt en deze winter doet hij het boven verwachting, met nu 5 winstpunten en zelfs al een prijs tussen de profs!
Toetje was de afgelopen clubkampioenschappen waar ze clubkampioen dressuur werd met 177 punten en een superfijne proef.
Monieck
Geplaatst: 14-12-04 21:38
Ik heb zondag kring met mijn nieuwe pony, ik hoop dat ik daarmee 2004 goed afsluit met mijn oude pony(kaylie) heb ik mijn doel al bereikt, ik ben met hem in een half jaar overijssels kampioen geworden
Soraya92
Geplaatst: 15-12-04 20:01
Mijn jaar sluit ik ook super af! Ik had een nieuwe pony gekregen in maart , en in eind oktober heb ik mijn eerste springwedstrijd met haar gereden , Nu in december zijn we dik L ! ...alweer bijna M ! Ons doel voor 2005 : Z worden ( Mn moeder zegt dat ik juist Z-SGW moet gaan worden ..omdat ze bij de vorige eigenaar al Z1-dress en Z-spr was...maar ik wil eerst springen! AL die boomstammen ...brr!!)
Jurga
Geplaatst: 15-12-04 20:16
Tja mijn doel.... Ik ben zeer tevreden over Nimondro, nu L2 plus 4 winstpunten. Dat is voor mij echt een superresultaat. Hartstikke trots op de poownie .
Aimee
Geplaatst: 15-12-04 20:28
Bij deze bedenk ik me eigenlijk ter plekke mijn doel voor 2004 als ik zo terug denk dan was dat namelijk een fijne stal en paarden vinden waarmee ik verder kan. Dat doel heb ik zeker bereikt! Ik ben meer dan tevreden en kan wellicht zelfs wat wedstrijddoelen voor 2005 gaan maken.
SplashIsLief
Geplaatst: 15-12-04 22:06
Super Mijn wedstrijd doelen zijn bereikt en toch sluit ik het niet helemaal af zoals ik het graag afgesloten had
Puera
Geplaatst: 15-12-04 22:22
Ik heb mijn doelen iets bijgesteld. Ik had er aan het begin van het jaar geen idee van hoe het zou komen. Al een paar keer gestart in de L1 en in de verste verte geen winstpunten te behalen. Als je dan een keer een winstpuntje haalt, ben je behoorlijk blij. Tot het in juli ineens als een tierelier ging waarbij ik twee keer zelfs twee winstpunten in één proef reed. Dan ga je stiekem hopen op progressie in het rijden met als gevolg de L2. In september ben ik in een opwelling op een onderlinge wedstrijd zelfs al L2 gestart met een leuk resultaat van 166 punten en een eerste prijs. Maar goed, ik ben realistisch, een onderlinge wordt altijd te hoog gejureerd maar het voelde wel heel goed. Stiekem nog wat puntjes gehaald dus mijn eerste L2 wedstrijd in december gepland. Helaas werd m'n paardje kreupel dus toen werden mijn doelen ineens heel anders: Als mijn paard maar weer gezond wordt. Gelukkig is ze vrijdag 10 dec. weer gezond verklaard dus ik mag rustig aan de training weer opbouwen. En als het goed is dan start ik haar in februari voor het eerst L2. Hopelijk heb ik haar eind 2005 op ongeveer M1 niveau lopen in de training. Ik zie wel hoe het gaat op de wedstrijden, met dressuur is het altijd weer een verrassing. Qua springen weet ik het helemaal niet. Ik ben zelf niet zo'n held. Misschien dat ik haar door iemand anders laat uitbrengen maar dat zie ik nog wel. Eerst maar eens m'n paard weer in conditie....
gillian
Geplaatst: 15-12-04 23:00
Super!!
Mijn doel was om eind dit jaar m'n punten te hebben voor de M1... Helaas is ie een aantal maanden geleden begonnen met hoofdschudden, dus kan met goed fatsoen niet meer op wedstrijd Ben dus nog steeds L2+2.