Schelden op de wedstrijd.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oranje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:09

Ons pony team bestaat uit vrienden dus nee eigenlijk niet , wel soms es een volwassene die stoer doet fzo ma verder nee :s

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:15

Ik had dat wel laatst in de bak,ik reed met nog 2 vriendinnen daar en toen kwam er ineens zown vrouw met zown reusachtig paard bij ons rijden. Ze gedroeg zich vervolgens echt asociaal! Ik ging in galop en zijn snijd me gewoon af in haar rustige drafje! Boos! Ik moest echt volop de rem!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:36

Het is ook erg lastig als mensen de bakregels niet kennen.... Zondag reed ik op een concours met een hele kleine losrijbaan. (Zo'n eenderde van een 20x40 baan Boos! ). Dan zijn er gewoon Z ruiters (amazones dan) bij, die niet weten dat links voorrang heeft, en domme vaders (in dit geval dan) die midden op de hoefslag aan de lange zijde gaan staan.... Het is al zo klein!

CrOsSgIrL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:29

[i] ja heb ik ook een paar keer gehad!!! echt super irritant vind ik dat..doe je helemaal niks wordt je helemaal kapot gescholden Verward

ben je meteen weer helemaal uit je concentratie voor de wedstrijd!!

Mensen die schelden op een wedstrijd: STOPPEN DAARMEE!!!

Ivon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:58

Ik vind het vreselijk. ik heb zelfs vorige week een botsing gehad omdat men zich niks van de voorrangsregels aantrok. En dan de mensen eromheen die zonder te kijken de bak in stappen, ik kan me er zo aan ergeren.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:09

Ik had t laatst nog , kwam ik de bak binnen , allemaal van die arrogante meisjes kijken en zeggen : phoe...zeker een verwende trut is dat .. Dus ik zei heel hard PARDON! En zij weer van jah je ziet t aan t harachement.
Nou sorry maar toen brak mn klomp....als ik geeneens mag bepalen wat ik(en mams:O) mooi vind! Is toch te gek! Okeej...mn pony ziet r miss iets te overdreven uit maar ik vind t mooi! dus sow what!
(Alles in het bruin ,hoofdstel,springzadel,singel buikflap + bont , borsttuig/martingaal combi , leren peesjes + strijk met ingelegd bont Haha!..en onder het zadel een bontje,springshabrak! )

SRRY maar ik moest dit even kwijt!denken ze dat ik het gratis krijg ofzo ...Verward ik moet er ook mn salarisje voor neerleggen!

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:04

MissSisa schreef:
Heb je dat ook weleens dat allemaal mensen tegen je begin te schelden (op wedstrijd dan) omdat ze denken dat je hun express in de weg rijdt terwijl je ze eigenlijk in jouw ogen niet in de weg rijdt Verward

jaa.. nou echt schelden was het niet. Ik reed zo, en er kwam van de andere kant ook een meisje aan, en ik wou rechts, maar zij ook, toen wilde ik links, zij ook.. ik rechts.. zij ook, ik links.. zij ook.. toen ware we wel heel dicht bij elkaar.. dus ik kies uiteindelijk voor rechts.. Tja.. dat was dus telaat, Toen knalde ik met mijn been tegen haar been. Ik had geen pijn.. Maar zij blijkbaar wel, en kei boos was ze.. Ze was afgestapt van haar pony omdat ze zo'n pijn had. Ik dacht: 0oej oej, dit is niet zo best, ik zal maar eens sorry gaan zeggen. Ach gut Ze stapte weer op haar pony en ze ging weer heel pijnlijk in stap verder (het was wel overdreven hoor)ik rijd haar zo voorbij, en ik zeg: meisje sorry van toenet... en ze kijkt me super boos aan en draait haar hoofd weg. Ik dacht van.. tja.. ik heb toch geprobeerd goed te maken dan hoef je niet zo boos te zijn... En ik dacht nog even dat ze bij mij in de ring zat, maar ik had L1 en zij L2.. Oejj als ik haar eruit gereden had, dan zal ze pissig zijn geweest:p Bloos!

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:05

Soraya92 schreef:
Ik had t laatst nog , kwam ik de bak binnen , allemaal van die arrogante meisjes kijken en zeggen : phoe...zeker een verwende trut is dat .. Dus ik zei heel hard PARDON! En zij weer van jah je ziet t aan t harachement.
Nou sorry maar toen brak mn klomp....als ik geeneens mag bepalen wat ik(en mams:O) mooi vind! Is toch te gek! Okeej...mn pony ziet r miss iets te overdreven uit maar ik vind t mooi! dus sow what!
(Alles in het bruin ,hoofdstel,springzadel,singel buikflap + bont , borsttuig/martingaal combi , leren peesjes + strijk met ingelegd bont Haha!..en onder het zadel een bontje,springshabrak! )

SRRY maar ik moest dit even kwijt!denken ze dat ik het gratis krijg ofzo ...Verward ik moet er ook mn salarisje voor neerleggen!

stoer zo! ik vind dat juist altijd heel mooi als je er zo helemaal passend bijloopt.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:08

MissSisa schreef:
Maar met springen rij je eigenlijk altijd op de linkerhand. Het si wel irritant als mensen dan ineens rechts gaan rijden als je daar met zn 20-en rijdt

Ik beken. Ik ben zo iemand. Maar alleen als het niet té druk is maak ik ff snel een volte op rechts, vooral als hindernis 1 op rechts staat, wil ik dr iig heel even rechts gelopen laten hebben (klopt t nog? Verward) Schijnheilig

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:10

daar denk ik nu ineens aan... wij hebben altijd de bak gehuurd met de lessen op dinsdag avond, maar er was commendantencurus.. en ze pikte al een helft van de bak in (het zijn 2 bakken langs elkaar) omdat daar moesten ze dan een proefje rijden. Nou dus wij werden al naar een andere kleine bak gestuurd (echt heel klein) en naar de andere helft van de bak omdat het anders een te grote groep is, wat denk je komt die vent bij onze helft rijden.. buiten was nog genoeg plaats... maarja.. we zaten al met zijn 7e aan het rijden op een klein stukje, toen ging hij ons ook nog eens afsnijden, we moesten met zijn alle in de gallop, gaat hij ff in stap op de hoefslag stappen.. dan ben je toch ook een idioot, dus.. marieke die pikte dat niet, dus zij ging hem heel de tijd afsnijden.. en ik ook:P tja.. als hij denkt dat hij kan profiteren van ONZE bak.. dan heeft hij het mooi mis!

zo werd ff weer boos daarom:P

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:16

Wat ik ook zwaar irritant vind is dat ik een parcours van 90 cm spring, en de helft tijdens het losrijden niet hoger dan 50 cm wil springen. Logica? Neuh.. Ik spring liever 1.10 m met losrijden om in het parcours te kunnen lachen over de hoogte Haha! Maar zodra de oxer breder dan 20 cm staat, is er wel weer een pappie met tintelende handjes om de staanders zo dicht mogelijk bij elkaar te zetten en dan ook nog maximaal 50 cm. Zoo frustrerend Tong uitsteken

Vooral als je nog 1 hindernisje wilt springen, meteen daarna de ring in moet en je oxer tijdens het aanrijden opeens blijkt omgetoverd te zijn tot een kruisje.. Clown

Maar je bent nou eenmaal niet de enige die losrijd

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 11:59

mensen kunnen 't ook gewoon vragen....
maar als ze beginnen te schelden...vraag dan gewoon aan hen hoe zij vinden hoe en waar je moet rijden...
voor hun is het logisch en als je erom vraagt zijn ze gelijk echt minder boos hoor...

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:24

Loezjuh schreef:
Wat ik ook zwaar irritant vind is dat ik een parcours van 90 cm spring, en de helft tijdens het losrijden niet hoger dan 50 cm wil springen. Logica? Neuh.. Ik spring liever 1.10 m met losrijden om in het parcours te kunnen lachen over de hoogte Haha! Maar zodra de oxer breder dan 20 cm staat, is er wel weer een pappie met tintelende handjes om de staanders zo dicht mogelijk bij elkaar te zetten en dan ook nog maximaal 50 cm. Zoo frustrerend Tong uitsteken

Vooral als je nog 1 hindernisje wilt springen, meteen daarna de ring in moet en je oxer tijdens het aanrijden opeens blijkt omgetoverd te zijn tot een kruisje.. Clown

Maar je bent nou eenmaal niet de enige die losrijd

Aah daar ben ik het indd mee eens! Ik heb dan een E , en soms ben ik de enige in mijn rubriek (of met 2 andere) en dan springen die Dtjes voor ons , en die willen indd niet hoger dan 50 cm :S en al vraag je vriendelijk of ie hoger mag krijg je een grote bek! En al heb je het zover dat ie 'even' op jouw hoogte staat , dan mag je indd maar 1 x mn springen omdat de paps & mams t dan moeten doen! Erg frustrerend!!!!!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:18

Geen last van. Je moet gewoon vriendelijk tegen iedereen doen. En stel je rijd per ongeluk iemand in de weg zeg even sorry. Haha!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:00

Alikesflame schreef:
Geen last van. Je moet gewoon vriendelijk tegen iedereen doen. En stel je rijd per ongeluk iemand in de weg zeg even sorry. Haha!

Was het leven (lees: op het wedstrijdterrein) maar zo simpel, je blijft toch altijd afhankelijk van de grillen van anderen.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:11

Patos het is zo makkelijk of zijn er bij jullie in de buurt alleen ruziezoekers? hier praten we met elkaar en gunnen we elkaar ook nog wat

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:55

Heb ik ook vaak heb er eigenlijk niet veel last van dat ze schelden maar ik stap ook wel eens meet drie naast elkaar maar mijn poy telt voor een halve een minitje dus Haha!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:17

Alikesflame schreef:
Patos het is zo makkelijk of zijn er bij jullie in de buurt alleen ruziezoekers? hier praten we met elkaar en gunnen we elkaar ook nog wat

Nouja, lees mijn eerste post in dit topic maar Scheve mond
Overigens zijn hier ook heel gezellige mensen hoor, in de Z rijd je toch heel vaak met hetzelfde cluppie en dan leer je elkaar goed kennen.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:07

Ik heb het niet vaak dat mensen zomaar beginnen te schelden met losrijden, maar als ze dan beginnen, kunnen ze ook de volle laag trug krijgen! Maar meestal is t wel gezellig hoor met losrijden

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:12

MissSisa schreef:
Heb je dat ook weleens dat allemaal mensen tegen je begin te schelden (op wedstrijd dan) omdat ze denken dat je hun express in de weg rijdt terwijl je ze eigenlijk in jouw ogen niet in de weg rijdt Verward

Ja dat ken ik zijn ze gezellig met zijn allen naast elkaar aan het rijden en dan worden ze boos als je vraagt of ze misschien heel even met wat minder langs elkaar kunnen gaan rijden.wat maakt hun het nou uit of jij er door kan of niet Boos! .

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 22:15

Loezjuh schreef:
Ik beken. Ik ben zo iemand. Maar alleen als het niet té druk is maak ik ff snel een volte op rechts, vooral als hindernis 1 op rechts staat, wil ik dr iig heel even rechts gelopen laten hebben (klopt t nog? Verward) Schijnheilig

Ik hou je in de gaten volgende keer Haha!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 01:59

patos schreef:
Nouja, lees mijn eerste post in dit topic maar Scheve mond
Overigens zijn hier ook heel gezellige mensen hoor, in de Z rijd je toch heel vaak met hetzelfde cluppie en dan leer je elkaar goed kennen.

haha idd rruziezoekers Haha!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:41

dat heb ik nooit meegemaakt maar wel dat me proef een keer helemaal fout ging en dat ik begon te schelden en daardoor fikse puntenaftrek kreeg voor mijn gedrag Schijnheilig
Volgens mij viel het nog wel mee Cool

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:26

Laatst was er een kur op muziek voor de paarden (Z1 & Z2) en ik ging even kijken .Een stalgenoot van mij moest ook rijden.(Die overigs natuurlijk won *LOL* ) Bij het inrijden was een meisje echt KEIhard aan het trekken en schelden op haar paard in dit geval , en je hoorde de stang en trens zowat over de tanden schuren! Echt TE zielig !!! Toen zei Anouk mijn stalmaat Tong uitsteken tegen haar dat ze normaal moest doen met haar paard , krijgt ze als reactie van dat meisje : ''Ja waar bemoei je je mee , ik rijd Z2 hoor dus ik weet precies hoe alles moet en denk maar niet dat je het BETER kan en blablabla.....Conclusie Anouk heeft Grand Prix gereden....Oeps voor dat meisje Bloos! !! Als ik in haar schoenen zou staan zou ik me best rot hebben gevoeld Tong uitsteken Hahaha...

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 14:55

Haha, sta je zeker even voor schut!