Mogen ze de starttijden zo laat plaatsen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:02

frunnik schreef:
Als ik 1 uur voor aanvang aanwezig ben en ik moet als eerste starten ben ik dus wel mooi te laat hoor Knipoog

Er staat namelijk in het reglement dat je een uur voor de aanvang van de rubriek aanwezig moet zijn, dat bedoel ik . Er zijn namelijk maar genoeg mensen die pas 10 minuten voor de tijd aankomen .

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 19:15

frunnik schreef:
Ik kom net terug en baal echt een beetje over hoe het is gegaan. Niet over mijn paard hoor, die heeft zich best aardig gedragen al was hij het al een beetje zat toen ik de proef in moest.

Maar zoals al eerder door Melissamanda is vertelt is het een competitie. Van te voren was mij vertelt dat vandaag de finale dag zou zijn. Tijdens de eerste wedstrijd was ik tweemaal 1ste dus ik stond er vandaag best goed voor. Nou was ik vandaag 3de en over het algeheel sta ik nu dus (geloof ik) eerste en zou ik dus de competitie gewonnen hebben. Maar nou zijn ineens de regels veranderd ofzo en krijg ik nou straks een brief thuis dat ik 23 januari nog een keer moet rijden en dat dit dan de finale is.

Ik snap er echt helemaal niks meer van, maar het probleem is dat ik deze datum dus misschien al een clinic heb van Marlies van Baalen en daar wil ik natuurlijk ook erg graag in meerijden.

Ik word echt moe van dit soort dingen!!!!

Ja ik sta dus 2e in de competitie maar is 23 januari de finale??? ik dacht 9 januari. Wel balen als het 23 januari is want dan heb ik wedstrijd op manege Chardon. Scheve mond

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:53

confetti schreef:
Er staat namelijk in het reglement dat je een uur voor de aanvang van de rubriek aanwezig moet zijn, dat bedoel ik . Er zijn namelijk maar genoeg mensen die pas 10 minuten voor de tijd aankomen .

Logisch toch als een rubriek 4 uur duurt bijvoorbeeld en je moet als laatste??? Dan ga je toch niet al een 5 uur voor je moet rijden daar staan met je paard in de trailer??? Verward

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:56

Melissamanda schreef:
Ja ik sta dus 2e in de competitie maar is 23 januari de finale??? ik dacht 9 januari. Wel balen als het 23 januari is want dan heb ik wedstrijd op manege Chardon. Scheve mond

Ik weet het ook niet precies, het was allemaal zo onduidelijk. De persoon die het wist was er niet maar zou nog komen en dan zouden er brieven worden verstuurt ofzo. Nou ja ik hoor het wel en dan kijk ik wel of ik kan.

Maar vind het wel vervelend want ik wilde gewoon de komende 4 maanden wat minder wedstrijden rijden omdat het allemaal een beetje te veel word met school en zo er ook nog bij. We horen het wel, laat het even weten als je een brief hebt gekregen OK dan!

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:15

Nou ik heb gewoon vrijdag tussen 5 en 6 gebelt zoals er op hun site staat en kreeg keurig mijn starttijd door!!
Dus ik had er geen problemen mee!!
En ben t met Elenoor eens dat de bodem wel wat te wensen overlaat, maar dat heb ik op meer maneges, en ik heb dan ook een slagschip van 1.80 dus misschien ligt t daar ook wel aan:))
Dus ik vond t wel netjes allemaal en aan die winter competitie doe ik niet mee dus daar kan ik niks over zeggen.

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:44

Mijn kleine paardje gleed net zo hard door de bochten Haha! Ik vond de bodem 3 oktober veel beter, maar het is wel een bak waar ook manegelessen in gegeven worden dus daar valt moeilijk wat aan te doen. Maar ik lag wel weer bijna met paard en al op de grond. Misschien in de winter ook maar met stiften gaan rijden Haha!

Enne Masha nog gefeliciteerd he OK dan!