frunnik schreef:Als ik 1 uur voor aanvang aanwezig ben en ik moet als eerste starten ben ik dus wel mooi te laat hoor
Er staat namelijk in het reglement dat je een uur voor de aanvang van de rubriek aanwezig moet zijn, dat bedoel ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frunnik schreef:Als ik 1 uur voor aanvang aanwezig ben en ik moet als eerste starten ben ik dus wel mooi te laat hoor
frunnik schreef:Ik kom net terug en baal echt een beetje over hoe het is gegaan. Niet over mijn paard hoor, die heeft zich best aardig gedragen al was hij het al een beetje zat toen ik de proef in moest.
Maar zoals al eerder door Melissamanda is vertelt is het een competitie. Van te voren was mij vertelt dat vandaag de finale dag zou zijn. Tijdens de eerste wedstrijd was ik tweemaal 1ste dus ik stond er vandaag best goed voor. Nou was ik vandaag 3de en over het algeheel sta ik nu dus (geloof ik) eerste en zou ik dus de competitie gewonnen hebben. Maar nou zijn ineens de regels veranderd ofzo en krijg ik nou straks een brief thuis dat ik 23 januari nog een keer moet rijden en dat dit dan de finale is.
Ik snap er echt helemaal niks meer van, maar het probleem is dat ik deze datum dus misschien al een clinic heb van Marlies van Baalen en daar wil ik natuurlijk ook erg graag in meerijden.
Ik word echt moe van dit soort dingen!!!!
confetti schreef:Er staat namelijk in het reglement dat je een uur voor de aanvang van de rubriek aanwezig moet zijn, dat bedoel ik. Er zijn namelijk maar genoeg mensen die pas 10 minuten voor de tijd aankomen
.
Melissamanda schreef:Ja ik sta dus 2e in de competitie maar is 23 januari de finale??? ik dacht 9 januari. Wel balen als het 23 januari is want dan heb ik wedstrijd op manege Chardon.