Ervaringen met Indra Legwrap?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 07:34

Eleonoor schreef:
Mijn ervaringen met beschermers is het volgende:

N.E.W. beenbeschermers, benen nog minder warm en niet meer nat (tenzij bij 30graden...).

Voor op wedstrijden gebruik ik niet iets speciaals, gewoon de beschermers van NEW. Meestal wel schoongemaakt, maar niet speciaal wit.

waar kon je die dingen ook alweer kopen ? is een keer een topic over geweest was een online winkel voor eventing dingen.. had hem toegevoegd aan mijn favorieten maar toen crashte de pc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 08:40

De leg-wraps zijn van die slappe dingen. Ik heb zelf van die 3-in-een beschermers van Indra met gel. Die houden het been koeler dan bandages, geven dezelfde bescherming en zijn bovendien makkelijker in gebruik dan bandages.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 09:12

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 09:58

Deze van Indra, daar ben ik niet kapot van. Ze beschermen de kogel niet.
Dan kun je beter de 3-in-1 hebben van Indra, die beschermen veel beter.
Ik heb een set in het wit, zwart en champagne en ik vind het echt super om daarmee te rijden.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 11:02

Die eventingshop is vrij duur. Volgens mij heeft er ooit in een andere topic een adres gestaan van een Engelse site waar ze goedkoper waren. Alleen heb ik het adres niet. Gewoon yahoo of google proberen, misschien dan sneller gevonden. Dit is de site van NEW zelf: http://www.newequinewear.co.uk

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 12:14

Aimee schreef:
Maar dat wil niet zeggen dat het beter is.

Voor de rest hou ik het erbij; ondervind het zelf. Bandageer eens je paard met goede onderlappen, voel hoe warm de benen daarna zijn. En doe eens je paard van die neoprene dingen om. Eerlijk antwoord geven....

Ik weet het wel . Ik heb zowel gewone peeskappen, als de 3-in-1 beschemers van Aktion als Eskadron onderlappen en bandages. En ik heb alles al geprobeerd.

Ik rijd in de zomer liever met mn onderlappen en bandages dan met 1 van de andere beschermmiddelen,...

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:10

Op dressuurwedstrijden losrijden met bandages, peesbeschermers of legwraps? Verward Ik zie het nut er niet van in. Tijdens de proef mag het ook niet en dus waarom zou je het dan op het voorterrein doen. Ik bedoel, van een dressuurpaard (of een paard wat in de dressuur wordt uitgebracht) wordt verwacht dat hij recht over de benen gaat dus waarom zou je dan beenbeschermers gebruiken? Kijk, als het paard zichzelf open schopt omdat ie zo verschrikkelijk strijk, tja....

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 21:26

Even nog een vraagje over de Legwrap: kunnen deze ook om de achterbenen? Ik neem aan van wel, maar omdat je voor gewone 3-in-1 bescherming ook verschil hebt tussen voor- en achterbenen? En op de site staan alleen de maten S en L, klopt dit? Want ik heb M nodig denk ik Haha!.