MissSisa schreef:Dan weet je waar je aan toe bent!!!
idd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
krientje schreef:In de M2 en ook in de M1 geven ze sowiezo echt super vage punten. De B en de L was ik zo door, maar alleen al over de M1 heb ik een jaar of twee gedaan.
Melanie15 schreef:Ik vind nou niet bepaald dat ze vaag jureren in t m. Door de m1 was ik zo, terwijl ik over t L2 iets langer dan een jaar heb gedaan. Als je een winstpunt verdiend, krijg je die meestal echt wel.
risthia schreef:FF of topic maar wel over jury's!! Wat ik gister weer had, grrrrr ben er nog boos over. Jong paard in de L1 liep een goede proef, niet zuper maar gewoon netjes zeker een winstpunt waard, als ik zelf had gejureerd zo rond de 160. Mijn instructrice en nog wat mensen die er echt wel verstand vanhebben waren erbij en die hadden hetzelfde idee als ik had. Wat denk je, 145 en 149, daarmee was ik 2e en 1e. In die groep deden 16 combinatie's mee die twee proeven reden dan kom je dus in totaal op 32 proeven en dat mens heeft geen een winstpunt gegeven!!!!!! Die spoorde dus echt niet, ik heb alle proeven gezien en de punten die zij gaf die klopten echt niet. Alles had zo rond de 10 a 15 punten hoger moeten zijn, er waren zelfs mensen met 122 punten. En wat denk je niemand had iets van commentaar op zijn coupon staat en mevrouw zelf was er tijdens de prijsuitrijking niet meer dus kon er ook niets gevraagd worden. Heb vanochtend de KNHS een brief geschreven over de mevrouw ben benieuwd wat de reactie is.