Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WWWiske schreef:Ik heb nog een "oude" casco uit '97 en inderdaad daar staat dat 1384 EN in en voor de rest interesseert het me echt niet waar ze mee rijden, je krijgt ongetwijfeld op 1 April "grapjasen" die nog met een hoedje in de B rijden, omdat ze de P en S niet lezen
CGJ12 schreef:Misschien een idee om de gekeurde helmen van een knalgele (fraudebestendige) sticker te voorzien die op 5 meter afstand gelezen kan worden.......
manic schreef:Of mischien gewoon knalgele helmpjes maken, met blauwe turbo striping op de zijkant. Kunnen we de hippische sport gelijk wat "vlotter" maken.
CGJ12 schreef:zoiets.........
Mevrouw, mag ik even uw keurmerk zien?
Wat zegt u, mijn keurmerk?
JA mevrouw uw EN-keurmerk, van uw helm.
Waar zit die dan meneer?
Geen idee, wellicht aan de binnenzijde.
Maar ik kan hem nu niet afdoen want hij zit vast aan mijn knotje.......
Ja, dat geloof ik graag mevrouw, maar veiligheid gaat voor alles, dus ik WIL dat keurmerk nu zien, anders wordt u uitgesloten en wordt u meteen te voet gesteld........ u mag niet te paard richting de trailer stappen.
Eigenlijk is dat een taak voor de toezichthouder op het inrijterrein.
Want als ze bij mij naast de auto staan met een ongekeurde cap is het kwaad al geschiedt.......... Dan heeft ze al een half uur met de dood in ogen rondgereden op het voorrijterrein..........
En dan kan de KNHS alle aansprakelijkheid weer verhalen op de man die die controle moest doen, maar niet goed deed.........
Dus mensen....... die functie van toezichtouder ga ik NIET vervullen.
Never.
Misschien een idee om de gekeurde helmen van een knalgele (fraudebestendige) sticker te voorzien die op 5 meter afstand gelezen kan worden.......