waar instrumentale muziek downloaden voor kur?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 10:26

CGJ12 schreef:
Bij hard werken denk ik altijd aan de turfgravers, kanaalgravers en mijnwerkers uit vroeger jaren.
Een beetje muziek aan elkaar plakken mag van mij het predikaat "hard werken" niet hebben........ hoe knap het ook is.

denk dat Theo wel vaak tot in de vroege uurtjes doorwerkt aan dat knippen en plakken, en dat doet hij waarschijnlijk niet 'met de hand' (zoals bovenstaande harde werkers).
Probeer maar eens 20 minuten intensief naar hetzelfde stukje muziek te luisteren, dan merk je dat dat best lastig is...Uren achter elkaar vind ik wel hard werken..

Maar CGJ, Bokt is voor jou ook hard werken, steeds maar 'intensief' lezen al al die cynische opmerkingen verzinnen! Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 10:28

CGJ12 noemt zichzelf ook geen harde werker.
Dan kijk ik met meer respect naar de statenmakers hierbuiten die de parkeerplaats mogen "herstraten".
Die mannen zijn lichamelijk volledig kapot op hun 45e..........

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:49

Ik geloof dat zelf muziek maken wel arbeidsintensiever is dan knippen en plakken, maar ach, wie ben ik Knipoog.

Ik hoef gelukkig geen straten te bestraten Haha!.

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 21:50

CGJ12 schreef:
Volgens mij haalt die ze weer bij OOT-productions weg, maar ik kan het mishebben..........

Haha!:D:D

Whahaha, ik lees het net pas. Ik doe ff niet mee anders gaan we weer zo'n ordi schrijfpartij creëren en dat zouden we niet doen.

maar om degene te helpen die de kür zelf wil maken.
Internet is een onuitputbare bron van muziek. Je kunt overal muziek vandaan halen om voor je kür te gebruiken en niet alleen radio kwaliteit maar ook van hogere kwaliteit ik denk dat vele kürmakers hier hun muziek vandaan halen.
Het verhaal van relaties met orkesten dat ken ik niet en ik werk ook niet zo.
Ik ben een kürmaker die zelf alles produceerd en arrangeerd, ik werk op dit ogenblik niet zoals de meeste door te knippen en te plakken, niet mijn ding. Ik denk dat als je zelf je kür wilt maken en je hebt geen technische achtergrond hebt om goed met produceren bezig te zijn dan is dit een hele goede en goedkope manier. Er worden hele goede resultaten mee gehaald, ook door professionele knippers en plakkers en je kunt het heel goed zelf doen.

Mocht je er niet uit komen dan zijn er meerdere kürmakers die je met een goed advies van dienst kunnen zijn.

Kijk uit met het zomaar gebruiken van muziek! er zitten inderdaad rechten op en daar zou je last mee kunnen krijgen.
Ook de kürmakers die vele stukjes ten gehore brengen zouden een hoog bedrag aan BUMA rechten moeten betalen en vergis je niet dit is aanzienlijk, i know!

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:25

ik weet niet of oot nu positief op nieuwe klanten over wil komen,
maar ik geloof niet dat ik mijn kur wil laten maken bij iemand die zo kinderachtig bezig is.
mijn mening is dat je die tijd die je hier zit te verdoen beter in het maken van goeie kuren kunt steken!

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 23:09

jiperdepip schreef:
maar ik geloof niet dat ik mijn kur wil laten maken bij iemand die zo kinderachtig bezig is.
mijn mening is dat je die tijd die je hier zit te verdoen beter in het maken van goeie kuren kunt steken!

Het was een positief verhaal toch?
Als het zo niet op je is over gekomen dan was dit niet mijn bedoeling.

Maar dit ging ook niet over het het winnen van klanten, dit was hulp aan iemand die zelf een kür wil gaan maken.
Ik zit hier niet om klanten te winnen jiperdepip, dat doen wij op een hele andere manier en je hebt keuzes zat uit div kürmakers dus ga gerust shoppen is mijn advies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 23:13

jiperdepip schreef:

Jeetje Theo, raak je af en toe de weg niet kwijt met al die schaduwaccounts?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 10:39

jiperdepip schreef:

Ik kan er niets aan doen, maar ik heb het idee dat Horsedances meer op Bokt zit dan Oot123 Schijnheilig,...

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:41

hoe moet je op horsedances.net muziek downloaden?

wauweltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 11:08

Ik ben heel blij met de adviezen van Oot en wil toch even benadrukken dat idd ik geheel en al gratis deze adviezen heb gekregen. Ook door een prive bericht van oot. Dat vind ik ook vaak het probleem van Bokt het gaat nergens over. Wat ik nu dus zo positief vind is dat ik zelf mijn kur wil maken, maar dat ik dat zonder goede adviezen niet kan. Dus kunnen de Bokkers mij helpen en dat doen ze ook. Ik ben ontzettend blij met al deze adviezen van iedereen. Het zal niet makkelijk zijn om zelf een kur te maken en misschien gaat mij dit ook niet lukken. Maar van iedereen kan je wat leren en ik sta zelf altijd heel erg open voor goede adviezen. OK dan! OK dan!

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:00

Bedankt voor je compliment en ik hoop inderdaad dat het je gaat lukken.
Misschien wel leuk om ons hiervan op de hoogte te houden!

gr.

donna2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:16

Ik weet niet of je onder andere al een programma had om de muziek mee aan elkaar te kunnen plakken en knippen, maar ik heb dat zelf met "windows movie maker" gedaan. Dat stond standaard op mijn computer en daarmee kun je de muziek knippen en plakken in de "audiobalk", verder kun je muziek in elkaar overlaten lopen... het programma is eigenlijk om bijvoorbeeld muziek onder je film te zetten, maar als je alleen de audiobalk vult met muziek en je slaat het eindresultaat op, dan heb je een muziekbestand,
veel succes ermee (khoop niet dat dit een dom antwoord is ofzo, want ik ben tuurlijk lang niet zo professioneel als de personen die hierboven hebben gereageerd, slechts iemand die zelf der pas des deux muziek in elkaar moest plakken en knippen Knipoog )

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:31

Horsedances schreef:
Oot producties is voor mij een constante bron van inspiratie Haha!

Ik zou echt niet weten wat ik zonder hen aan zou moeten. Zeker als ik klanten wil laten horen hoe het niet moet.

Theo

wat vind ik dit een K*T opmerking, sorry hoor!!!!!!!! andere afkraken... hoe diep kan je zinken......

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:56

saffier schreef:
wat vind ik dit een K*T opmerking, sorry hoor!!!!!!!! andere afkraken... hoe diep kan je zinken......

Maar wel humor........
Haha!:D:D

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 21:19

ik heb eindelijk m'n kur. t is dr 1 standaard van een cd af. ik heb zelf wel naar nummers gezocht maar dat waren niet dezelfde stijlen. dus heb ik er 1 van eenstandaard cd afgehaald. en hij past ook nog precies.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 21:32

Citaat:
ik heb eindelijk m'n kur. t is dr 1 standaard van een cd af. ik heb zelf wel naar nummers gezocht maar dat waren niet dezelfde stijlen. dus heb ik er 1 van eenstandaard cd afgehaald. en hij past ook nog precies.

Toch niet weer de Bonfire Symphonie Lachen

Ook Isabell Werth heeft een aantal van deze CD's op de markt gebracht, maar dan moet je wel uitkijken dat je niet de versie met de routebeschrijving gebruikt, want dat staat een beetje banketstaaf "und jetzt rechterhand im trab bis G und übergang, schritt usw usw"

Het gaat steeds beter met de küren in ons land Verdrietig

Theo

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 23:13

heidehofs schreef:
hoe moet je op horsedances.net muziek downloaden?

Wil ik ook graag weten Verward

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 23:54

frunnik schreef:
Wil ik ook graag weten Verward

Microfoon voor de box houden en opnemen...........

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 18:48

het is niet de kur van bonnie! daar wil ik niet op rijden. t is een beetje wat oudere kur van het jaar 1995(ong) ik hoop dat niet veel mensen hem kennen.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:44

CGJ12 schreef:
Microfoon voor de box houden en opnemen...........

Goh...

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 10:45

heidehofs schreef:
het is niet de kur van bonnie! daar wil ik niet op rijden. t is een beetje wat oudere kur van het jaar 1995(ong) ik hoop dat niet veel mensen hem kennen.

Niet die van Bonnie, maar dus wel een Anky kür? >;)
Ik zou er maar niet van uitgaan dat weinig mensen die kennen... Rolleyes Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 10:56

Bettine schreef:
Niet die van Bonnie, maar dus wel een Anky kür? >;)
Ik zou er maar niet van uitgaan dat weinig mensen die kennen... Rolleyes Haha!

*LOL* Nee eerlijk gezegd vrees ik ook dat velen die kur al wel kennen, sorry.

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:35

Ben je jarig Anoukie.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:40

Citaat:
Niet die van Bonnie, maar dus wel een Anky kür?
Ik zou er maar niet van uitgaan dat weinig mensen die kennen...

Dus je gaat GrandPrix rijden, ben benieuwd !

Theo

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:45

temkey schreef:
Ben je jarig Anoukie.

Hahaha, nee, die smiley geeft aan hoe mijn eetlust in elkaar zit Haha!.