dat kost me weer 2 jaar van mijn leven.. stress!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:37

geweldig verhaal! haha

mooie punten had ze!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 13:45

Lepeltje schreef:
Whahaha, geweldig! Ze had wél mooie hoge punten. Haha!
Otje is een Welsh A toch? Die zijn meestal inderdaad extreem eigenwijs, maar zooo leuk!

Welsh B(oefje)

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 13:46

Vientje schreef:
Een vos is ook niet alles: grasvlekken blijven op de een of andere manier altijd zichtbaar Verward . Ben stiekem blij dat de wei weer in een modderpoel aan het veranderen is Bloos

Tip bij een schimmel: groene zeep ipv gewone shampoo OK dan! Maar een echt leuke pony trouwens!

En ik maar voorzichtig met zwitsal babyshampoo ...gewoon groene zeep dusssssss

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:47

O,o wat een mooi verhaal.
Ik zie het helemaal voor me.... Die ponies hebben toch altijd weer streken.
Maar deze streken vallen positief uit voor je dochter!! Gefeliciteerd met de mooie punten en 2 stofkarweitjes erbij op de kinderkamer, haha

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:51

ja, groene zeep (of driehoek vloeibare zeep) helpt inderdaad heel goed bij een schimmel. En ik heb ook altijd zo'n schuurblokje bij de hand. Daarmee kun je de prut van z'n hoofd krabben. Voor de hoeven, die ook vaak wit zijn, gebruik ik een afwasborstel, warm water en groene zeep

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 17:00

oké nou bedankt, dan weet ik dat in ieder geval voor de volgende wedstrijd (= kringselectie zucht) dan kan ie eindelijk eens poepvrij de wedstrijd in...

En ja die rozetten zijn echt stofvangers hahahahaha, maar ja zij is er erg blij mee

carlinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:09

Ik dacht dat ik de enige moeder was met zweet in haar handen als dochterlief moet rijden . Ben blij dat er zielsverwanten zijn.
Wat een toppertje die dochter van je!!! OK dan! (ik was al lang naar huis!!!!)

Ook van alle ponies op de wereld, rijdt mijn dochter op een schimmel. Ik heb er ook al nachtmerries van hoor! Sta je zaterdagmiddag als een idioot te poetsen, kom je zondagmorgen op stal, heeft ie lekker in de poep liggen draaien. Dat er weer afpoetsen, poept ie in de trailer zijn staart en achterwerk er onder.

Ik kreeg een tip van iemand met een bont paard met veel wit. Babylotion doekjes mee op wedstrijd. Poets je de troep er zo weer mee af.

Werkt wel hoor!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 01:50

carlinsky schreef:
Ik dacht dat ik de enige moeder was met zweet in haar handen als dochterlief moet rijden . Ben blij dat er zielsverwanten zijn.
Wat een toppertje die dochter van je!!! OK dan! (ik was al lang naar huis!!!!)

Ook van alle ponies op de wereld, rijdt mijn dochter op een schimmel. Ik heb er ook al nachtmerries van hoor! Sta je zaterdagmiddag als een idioot te poetsen, kom je zondagmorgen op stal, heeft ie lekker in de poep liggen draaien. Dat er weer afpoetsen, poept ie in de trailer zijn staart en achterwerk er onder.

Ik kreeg een tip van iemand met een bont paard met veel wit. Babylotion doekjes mee op wedstrijd. Poets je de troep er zo weer mee af.

Werkt wel hoor!

Ik zat ook al bijna in de auto Tong uitsteken

En ik kreeg van iemand van die white coater, het resultaat is echter daar waar ik dit spul gebruikt heb is ie al een week geel!!! Verward en voelt ie vet aan ... pffff