Cacharel is Rayon Kampioen L2!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 22:14

Ja kwam door die tips die ik je gister nog ff had gegeven Tong uitsteken (geintje Haha!)

gefeliciteert he

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 22:18

Franske schreef:
Ja kwam door die tips die ik je gister nog ff had gegeven Tong uitsteken (geintje Haha!)

gefeliciteert he

ja daar zal het wel door komen Tong uitsteken

maar ook jouw methode, dag voor de wedstrijd vrij, is al 3 keer goed gegaan, dus volgende week weer Knipoog

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 22:28

Ja bij mij is het uitgewerkt geloof ik Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 11:23

Haha, tips van een springruiter??? Tong uitsteken
Gaat nie zo goed meer Franske??

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:11

YvonneS schreef:
Haha, tips van een springruiter??? Tong uitsteken
Gaat nie zo goed meer Franske??

Ja tips van een springruiter ja, en je ziet het resultaat wel weer he Haha!

En bij mij gaat het wel goed hoor Lachen ben snel tevreden.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:16

He wat goed van je zeg!
Die L staat bij jullie toch niet voor Levenslang Knipoog
Succes...
Start je volgend jaar M1? En ook een keer hier in de buurt toevallig?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 14:19

Franske schreef:
Ja tips van een springruiter ja, en je ziet het resultaat wel weer he Haha!

En bij mij gaat het wel goed hoor Lachen ben snel tevreden.

Nou gelukkig maar! Haha!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:07

Gefeliciteerd!

Toch vreemd dat er overal weer andere procedures zijn om je te selecteren voor de regiokampioenschappen:

* Wat ik van jou begrijp, ben je nu rayon kampioen, waarmee je je voor een kringkampioenschap selecteerd, waar je startplaatsten voor de regiokampioenschappen kunt verdienen.

* Bij ons zijn er drie selectiewedstrijden, de beste 2 tellen en wie bovenaan in dat klassement staat is kringkampioen en plaatst zich voor het regiokampioenschap (net als nr 2, 3 zoveel plaatsten er zijn)

* er zijn kringen waar er maar 1 wedstrijd is waar je kringkampioen kunt worden en regiotickets kunt verdienen.

* en ik dacht dat er ook nog bepaalde klasses in bepaalde provincies zijn, waar er geen enkele voorselectie is en je gewoon vrij kunt inschrijven!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 18:14

griebels schreef:
He wat goed van je zeg!
Die L staat bij jullie toch niet voor Levenslang Knipoog
Succes...
Start je volgend jaar M1? En ook een keer hier in de buurt toevallig?

ja ik was toch wel van plan om volgend jaar M te gaan Lachen

alleen stel dát ik zou mogen rijden op de brabantse, moet ik even weten wanneer die zijn, anders moet ik misschien een tijd geen wedstrijden rijden omdat ik dan met mijn punten zit ofzo, als het zo goed blijft gaan als nu.. hehe lekker onduidelijk Tong uitsteken

dus moet het nog even kijken wanneer ik over ga, voorlopig nog L2 Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door rockey op 22-11-04 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 18:16

Samsam schreef:
Gefeliciteerd!

Toch vreemd dat er overal weer andere procedures zijn om je te selecteren voor de regiokampioenschappen:

* Wat ik van jou begrijp, ben je nu rayon kampioen, waarmee je je voor een kringkampioenschap selecteerd, waar je startplaatsten voor de regiokampioenschappen kunt verdienen.

* Bij ons zijn er drie selectiewedstrijden, de beste 2 tellen en wie bovenaan in dat klassement staat is kringkampioen en plaatst zich voor het regiokampioenschap (net als nr 2, 3 zoveel plaatsten er zijn)

* er zijn kringen waar er maar 1 wedstrijd is waar je kringkampioen kunt worden en regiotickets kunt verdienen.

* en ik dacht dat er ook nog bepaalde klasses in bepaalde provincies zijn, waar er geen enkele voorselectie is en je gewoon vrij kunt inschrijven!

dank je Lachen

jaa klopt, wij hebben dus 3 selecties gehad, normaal was het geloof ik ook dat na deze 3 selecties bekend werd wie kring kampioen was, maar nu ben je pas rayon kampioen, en ik mag nu naar de kring kampioenschappen, en vanuit daar kun je naar de Brabantse kampioenschappen, en dan de Nederlandse kampioenschappen...

tenminste dit is wat ik er vanuit begrijp, en ik weet er heeel weinig vanaf Haha! Cool

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:20

Is jullie kring dan zo groot ofzo?? Hoeveel deden er mee in de L2 in jullie Rayon?

Onze hele kring heeft 44 combinaties in de M1, en iets van 55 L2 combinaties geloof ik..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 18:31

Samsam schreef:
Is jullie kring dan zo groot ofzo?? Hoeveel deden er mee in de L2 in jullie Rayon?

Onze hele kring heeft 44 combinaties in de M1, en iets van 55 L2 combinaties geloof ik..

ik reed maar met 14 combinaties in de L2 geloof ik, en dat was kring oirschot Lachen

en er mochten er nu 3 door naar de kring finales

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:47

Samsam schreef:
Gefeliciteerd!

En bij ons in drenthe hebben we eind januari 1 selectiewedstrijd (Voor alle kringen en L2 t/m Z2) en dan mag 1 op 4 door naar de drentse kampioenschappen in Exloo en daarvan mag er dan per klasse 1 of 2 door naar Wanroij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:36

bij ons (kring oirschot) zijn de rayons erg groot. in de L1 zit bij ons (rayon oirschot) 26 in de B, 26 in de L1 15 in de L2 10 in de M1 en 12 in de M2.

als je dit x 4 doet snap je meteen waarom ze het anders gedaan hebben bij ons Tong uitsteken

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 21:01

YvonneS schreef:
En bij ons in drenthe hebben we eind januari 1 selectiewedstrijd (Voor alle kringen en L2 t/m Z2) en dan mag 1 op 4 door naar de drentse kampioenschappen in Exloo en daarvan mag er dan per klasse 1 of 2 door naar Wanroij.

Bij ons in Drenthe (kring zuid-oost) zijn er toch echt 3 selectiewedstrijden hoor Tong uitsteken .

Gefeliciteerd btw Haha!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 09:35

dank je wel he Tong uitsteken

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:40

Kayla schreef:
Bij ons in Drenthe (kring zuid-oost) zijn er toch echt 3 selectiewedstrijden hoor Tong uitsteken .

Gefeliciteerd btw Haha!

Ja das voor de B en L1 toch?? Hier in Zuid-west wel iig! Anders zou het heel raar zijn dat iedereen van ZW wel in Beilen selectie mag rijden en dat je ZO al moet kwalificeren daarvoor.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 11:23

Gefeliciteerd, goed hoor!! OK dan!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 12:37

Gefeliciteeerd Lachen Hele mooie punten waar je trots op mag wezen !

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:34

Gefeliciteerd! En met zulke punten heb je het echt verdiend samen met je paard!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 23:05

vandaag weer les gehad, ze liep echt weer super, maar ik had een beetje haast, want ging met vonneke naar wanroij, zet ik haar op stal krijgt ze koliek Scheve mond ik ff aangekeken, toch maar gelongeerd, toen had ze paar keer gemest, dus leek het wel mee te vallen, ik ging ff naar huis warme kleren aan doen, en dan was de planning om weer binnen een klein half uurtje terug op stal te zijn, wordt ik gebeld of ik toch maar terug wil komen, want de dierenarts is al gebeld, had ze erge buikkrampen, en zat er een verstopping van droge mest, dierenarts heeft de mest er uit gehaald, 2 spuiten gegeven,ook nog pijnstillers,en ook nog iets via de mond, en moest haar toch nog maar paar keer laten bewegen, dus ik heb haar nog 3 keer gelongeerd, ze zag er al wel fitter uit als na de les, dus weer terug te ''bed'', de manege eigenaar zou haar goed in de gaten houden, en geen bericht was goed bericht, dus is het even afwachten nu Scheve mond

helaas dus ook geen avondje wanroij, al vond ik dit vanavond wel even belangrijker Ach gut

Mathijs82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 23:13

Maud kop op !! Kom vast wel allemaal weer dik in orde!
In ieder geval sterkte !!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 22:29

denk je dat het over is, zaterdag nog ff gereden, en wat los gemaakt, was dat beest zo fel, en kwam sinterklaas met zwarte piet nog even de bak in, wat ze heeeel vreemd vond Haha! werd ik nog ff gelanceerd, heeft ze 's avonds weer koliek Verward Scheve mond vandaag was het weer goed, weet zo niet hoe het opeens zo kan komen Verward