gefeliciteert he
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
griebels schreef:He wat goed van je zeg!
Die L staat bij jullie toch niet voor Levenslang
Succes...
Start je volgend jaar M1? En ook een keer hier in de buurt toevallig?
Samsam schreef:Gefeliciteerd!
Toch vreemd dat er overal weer andere procedures zijn om je te selecteren voor de regiokampioenschappen:
* Wat ik van jou begrijp, ben je nu rayon kampioen, waarmee je je voor een kringkampioenschap selecteerd, waar je startplaatsten voor de regiokampioenschappen kunt verdienen.
* Bij ons zijn er drie selectiewedstrijden, de beste 2 tellen en wie bovenaan in dat klassement staat is kringkampioen en plaatst zich voor het regiokampioenschap (net als nr 2, 3 zoveel plaatsten er zijn)
* er zijn kringen waar er maar 1 wedstrijd is waar je kringkampioen kunt worden en regiotickets kunt verdienen.
* en ik dacht dat er ook nog bepaalde klasses in bepaalde provincies zijn, waar er geen enkele voorselectie is en je gewoon vrij kunt inschrijven!
Samsam schreef:Is jullie kring dan zo groot ofzo?? Hoeveel deden er mee in de L2 in jullie Rayon?
Onze hele kring heeft 44 combinaties in de M1, en iets van 55 L2 combinaties geloof ik..
Samsam schreef:Gefeliciteerd!
Toch vreemd dat er overal weer andere procedures zijn om je te selecteren voor de regiokampioenschappen:
* Wat ik van jou begrijp, ben je nu rayon kampioen, waarmee je je voor een kringkampioenschap selecteerd, waar je startplaatsten voor de regiokampioenschappen kunt verdienen.
* Bij ons zijn er drie selectiewedstrijden, de beste 2 tellen en wie bovenaan in dat klassement staat is kringkampioen en plaatst zich voor het regiokampioenschap (net als nr 2, 3 zoveel plaatsten er zijn)
* er zijn kringen waar er maar 1 wedstrijd is waar je kringkampioen kunt worden en regiotickets kunt verdienen.
* en ik dacht dat er ook nog bepaalde klasses in bepaalde provincies zijn, waar er geen enkele voorselectie is en je gewoon vrij kunt inschrijven!
YvonneS schreef:En bij ons in drenthe hebben we eind januari 1 selectiewedstrijd (Voor alle kringen en L2 t/m Z2) en dan mag 1 op 4 door naar de drentse kampioenschappen in Exloo en daarvan mag er dan per klasse 1 of 2 door naar Wanroij.