BoemBoem schreef:AnneOmie, blij dat jij zo tevreden bent en ik realiseer me ook wel dat er wanneer er zoveel mensen daar in pension staan dit niet kan, als alles heel slecht is, echter wanneer je de stallen buiten de omgeving van Amsterdam kent dan merk je al snel dat de algehele kwaliteit van de stallen in Amsterdam en omstreken niet zo best is. een uitzondering hierop is Marijnissen, hier zijn de mensen professioneel met paarden bezig en geven ze ook om de paarden ( hiermede bedoel ik dat de mensen echt betrokken zijn bij het welzijn van je paard). Je ziet dan ook dat deze mensen helemaal opgegroeid zijn met paarden en hierdoor ook de klanten op de juiste manier kan begeleiden. Hiervan is bij Taams geen sprake. Zover ik weet staat er een mooi hek om de losgooi bak maar is er aan de bodem niets veranderd, het doek komt door de agterberg bodem om hoog in de longeer bak. Maar nogmaals het is niet bedoeld als zwartmakerij, maar doe niet alsof het daar allemaal zo geweldig is. Veel klanten klagen steen en been. In het land der blinden is eenoog koning en ik weet zeker, wanneer er wat meer concurrentie zou zijn Taams heel wat beter zijn best zou moeten doen om zijn stallen vol te hebben.
Zoals ik al zei.... mensen klagen altijd en er zullen overal ontevreden klanten zijn omdat paardenmensen best lastig kunnen zijn en ik moet er zelf niet aan denken om een pensionstal te hebben

Ze zijn sinds een tijd goed bezig met de accomodatie. Marijnissen daar kan ik niet over oordelen want daar ben ik nooit geweest. Nadeel daar vind ik dat ik hoor van mensen die daar wel staan en komen dat niemand anders behalve jijzelf op je paard mag rijden en je alleen maar van Sander of Egbert les mag hebben en Egbert de enige smid op stal is.. ik hou niet van die beperkingen en bepaal graag zelf van wie ik les neem

Oh ja en over dat s'avonds rijden... ik rij altijd s'avonds omdat ik overdag niet kan en meestal rijden we met zo'n 8 personen en soms ook wel met 3 of 4.. het ligt er maar net aan hoe laat je gaat rijden en tsja wat wil je anders met een stal waar zo'n 95 paarden staan

Maarre genoeg off topic gelul nu... Fresco weet je al of je kan starten zondag? Lijkt me leuk als we elkaar even kunnen ontmoeten dan kan ik je de stal laten zien en kun je met je eigen ogen oordelen