Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
YvonneS schreef:Gefeliciteerd hoor!
CGJ, vind toch dat je wel een beetje een punt hebt hoor met dat dressuur te koop is. Je hebt natuurlijk al een heeeele mooie basis als je paarden van Anky kan kopen en bij Coby mag rijden...
Maar Danielle goed gedaan hoor!
DaniellevA schreef:Maar dan als nog is succes niet te koop, het kan het makkelijker maken om ergens te komen, maar bijna alles in het leven draait om geld maar toch kan je "leven" niet kopen, dus het is en blijft bloed zweet en tranen, en blijven doorzetten en trainen om tot succes te komen.
DaniellevA schreef:Maar dan als nog is succes niet te koop, het kan het makkelijker maken om ergens te komen, maar bijna alles in het leven draait om geld maar toch kan je "leven" niet kopen, dus het is en blijft bloed zweet en tranen, en blijven doorzetten en trainen om tot succes te komen.
maar wat ik me afvraag is: zou je mijn paard dan net zo mooi kunnen laten lopen? Mijn paard is niet zo talentvol als de jouwe en wat ik hiermee bedoel te zeggen is: het kost jou bloed, zweet, tranen en doorzettingsvermogen, kun je nagaan wat het 'kost' voor de gemiddelde ruiters met hun gemiddelde paarden of is dat van hetzelfde 'niveau' als bij jou? Randy01 schreef:Wel off-topic en absoluut niet tegen jou gerichtmaar wat ik me afvraag is: zou je mijn paard dan net zo mooi kunnen laten lopen? Mijn paard is niet zo talentvol als de jouwe en wat ik hiermee bedoel te zeggen is: het kost jou bloed, zweet, tranen en doorzettingsvermogen, kun je nagaan wat het 'kost' voor de gemiddelde ruiters met hun gemiddelde paarden of is dat van hetzelfde 'niveau' als bij jou?
Shanna16 schreef:Jeetje wat een gezeur hier zeg. Men laten weten dat een succesvolle amazone een keurig debuut heeft gemaakt met een nieuw paard, na 1,5 jaar uit de wedstrijden geweest te zijn en verschillende tegenslagen.
En jullie gaan zeuren over het feit of succes wel of niet te koop is en dat ze goede paarden onder d'r kont heeft...
Pfff!
) Shanna16 schreef:En jullie gaan zeuren over het feit of succes wel of niet te koop is en dat ze goede paarden onder d'r kont heeft...

Randy01 schreef:Je hebt gelijk... deze discussie hoort thuis in een ander topic.
Mijn excuses hiervoor!!! (Maar ik vroeg het me gewoon af, het was niet bedoeld als aanval, absolute respect voor Danielle hoor![]()
)
CGJ12 schreef:Da's waar.
Maar de een moet zelf trainen.......... de ander kan LATEN trainen..........
Want uiteindelijk moet het paard 90% van de oefeningen regelen.
CGJ12 schreef:Ik krijg ook niet het gevoel dat Daniëlle zich er voor schaamt.
Waarom zou ze trouwens!
DaniellevA schreef:Er lopen ook in de topsport paarden mee waarvan mensen dachten dat ze niks waard zijn, maar waarbij het er toch uit kan komen.En ook ik heb op veel minder talentvolle paarden gereden en op paarden waarvan mensen zeiden wat een schille paard, maar probeerde er wel alles uit te halen wat er in zit en dan is het doel voor mij ook bereikt.Het is niet alleen maar winnen maar het gaat ook om het plezier wat je erin moet hebben!!
DaniellevA schreef:Er lopen ook in de topsport paarden mee waarvan mensen dachten dat ze niks waard zijn, maar waarbij het er toch uit kan komen.
Nistria"]
Danielle heeft gewoon geluk dat ze (veel) meer talent heeft dan de gemiddelde ruiter en dat ze de mogelijkheid heeft om goede paarden onder haar kont te krijgen.
Maar ook zij moet er kei hard voor trainen om dit resultaat te behalen.
[/quote]
Dat geld voor meer onder ons denk ik.
Deze uitspraak uit het profiel van Daniëlle vind ik trouwens ERG leuk (en eerlijk):
[quote="DaniellevA schreef:
Mijn hobby's zijn winkelen................[etc]..........

DaniellevA schreef:Welke vrouw heeft niet als hobby winkelen![]()
![]()
Maar dat wil niet zeggen dat ik er ook daadwerkelijk tijd voor heb, want naast de twee uur reistijd die ik elke dag heb ben ik bezig met trainen les geven en andere paarden rijden. Dus winkelen is geen dagelijkse bezigheid, maar dat staat ook in me profiel!
(grapje....!!!)