DaniellevA Wint zz licht in Lisse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:38

zo, gefeliciteerd hoor! Knap gedaan!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:43

Gefeliciteerd hoor!

CGJ, vind toch dat je wel een beetje een punt hebt hoor met dat dressuur te koop is. Je hebt natuurlijk al een heeeele mooie basis als je paarden van Anky kan kopen en bij Coby mag rijden...

Maar Danielle goed gedaan hoor! OK dan!

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:47

tuurlijk is dat een mooie basis. Maar zet mij op zo'n paard en ik rij het er niet uit.

Ik vind het heel knap. Je moet het allemaal maar kunnen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:53

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:53

YvonneS schreef:
Gefeliciteerd hoor!

CGJ, vind toch dat je wel een beetje een punt hebt hoor met dat dressuur te koop is. Je hebt natuurlijk al een heeeele mooie basis als je paarden van Anky kan kopen en bij Coby mag rijden...

Maar Danielle goed gedaan hoor! OK dan!

Maar dan als nog is succes niet te koop, het kan het makkelijker maken om ergens te komen, maar bijna alles in het leven draait om geld maar toch kan je "leven" niet kopen, dus het is en blijft bloed zweet en tranen, en blijven doorzetten en trainen om tot succes te komen.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:56

Heel erg bedankt voor jullie felicitaties !! Pling

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:12

DaniellevA schreef:
Maar dan als nog is succes niet te koop, het kan het makkelijker maken om ergens te komen, maar bijna alles in het leven draait om geld maar toch kan je "leven" niet kopen, dus het is en blijft bloed zweet en tranen, en blijven doorzetten en trainen om tot succes te komen.

Da's waar.

Maar de een moet zelf trainen.......... de ander kan LATEN trainen..........
Want uiteindelijk moet het paard 90% van de oefeningen regelen.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:12

DaniellevA schreef:

Wel off-topic en absoluut niet tegen jou gericht maar wat ik me afvraag is: zou je mijn paard dan net zo mooi kunnen laten lopen? Mijn paard is niet zo talentvol als de jouwe en wat ik hiermee bedoel te zeggen is: het kost jou bloed, zweet, tranen en doorzettingsvermogen, kun je nagaan wat het 'kost' voor de gemiddelde ruiters met hun gemiddelde paarden of is dat van hetzelfde 'niveau' als bij jou?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:15

Jeetje wat een gezeur hier zeg. Men laten weten dat een succesvolle amazone een keurig debuut heeft gemaakt met een nieuw paard, na 1,5 jaar uit de wedstrijden geweest te zijn en verschillende tegenslagen.

En jullie gaan zeuren over het feit of succes wel of niet te koop is en dat ze goede paarden onder d'r kont heeft...

Pfff!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:17

Randy01 schreef:
Wel off-topic en absoluut niet tegen jou gericht maar wat ik me afvraag is: zou je mijn paard dan net zo mooi kunnen laten lopen? Mijn paard is niet zo talentvol als de jouwe en wat ik hiermee bedoel te zeggen is: het kost jou bloed, zweet, tranen en doorzettingsvermogen, kun je nagaan wat het 'kost' voor de gemiddelde ruiters met hun gemiddelde paarden of is dat van hetzelfde 'niveau' als bij jou?

Er lopen ook in de topsport paarden mee waarvan mensen dachten dat ze niks waard zijn, maar waarbij het er toch uit kan komen.En ook ik heb op veel minder talentvolle paarden gereden en op paarden waarvan mensen zeiden wat een schille paard, maar probeerde er wel alles uit te halen wat er in zit en dan is het doel voor mij ook bereikt.Het is niet alleen maar winnen maar het gaat ook om het plezier wat je erin moet hebben!!

Imago01

Shanna16 schreef:
Jeetje wat een gezeur hier zeg. Men laten weten dat een succesvolle amazone een keurig debuut heeft gemaakt met een nieuw paard, na 1,5 jaar uit de wedstrijden geweest te zijn en verschillende tegenslagen.

En jullie gaan zeuren over het feit of succes wel of niet te koop is en dat ze goede paarden onder d'r kont heeft...

Pfff!

Je hebt gelijk... deze discussie hoort thuis in een ander topic.

Mijn excuses hiervoor!!! (Maar ik vroeg het me gewoon af, het was niet bedoeld als aanval, absolute respect voor Danielle hoor OK dan! *LOL* )

amagun

Shanna16 schreef:

Was te verwachten he? De reden dat Daan ooit op bokt is gekomen is om de roddel en achterklap uit de wereld te helpen Knipoog

Maar het startbewijs voor de YR is in ieder geval binnen OK dan!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:19

Randy01 schreef:
Je hebt gelijk... deze discussie hoort thuis in een ander topic.

Mijn excuses hiervoor!!! (Maar ik vroeg het me gewoon af, het was niet bedoeld als aanval, absolute respect voor Danielle hoor OK dan! *LOL* )

Ach eigenlijk wil ik helemaal niet flauw doen.
In tegendeel.

Maar daar kun je toch vrij-uit over spreken?
Of mag dat ook niet meer?

Ik krijg ook niet het gevoel dat Daniëlle zich er voor schaamt.
Waarom zou ze trouwens!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:22

CGJ12 schreef:
Da's waar.

Maar de een moet zelf trainen.......... de ander kan LATEN trainen..........
Want uiteindelijk moet het paard 90% van de oefeningen regelen.

Maar aan laten trainen heb jezelf niks, vroeg of laat val je door de mand, teminste wel als je zelf wat wil bereiken in de sport en zelf ook paarden wil gaan opleiden. Tuurlijk heb ik op doorgereden paarden veel geleerd, maar als je dan op een jong paard komt die het dus niet kent, komt het toch op jezelf aan.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:24

Gefeliciteerd, dat is een mooi resultaat.

CGJ12 schreef:
Ik krijg ook niet het gevoel dat Daniëlle zich er voor schaamt.
Waarom zou ze trouwens!

Nee, inderdaad, daar hoeft ze zich niet voor te schamen. Het is fijn als je kansen krijgt en als je via DVB een fijn paard kan rijden, wie zou dat laten schieten? Ik niet in ieder geval.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:24

DaniellevA schreef:
Er lopen ook in de topsport paarden mee waarvan mensen dachten dat ze niks waard zijn, maar waarbij het er toch uit kan komen.En ook ik heb op veel minder talentvolle paarden gereden en op paarden waarvan mensen zeiden wat een schille paard, maar probeerde er wel alles uit te halen wat er in zit en dan is het doel voor mij ook bereikt.Het is niet alleen maar winnen maar het gaat ook om het plezier wat je erin moet hebben!!

Je hebt absoluut gelijk. Niemand wilde mijn ruin als 3-jarige kopen vanwege zijn niet gewilde exterieur. Toch loopt de lieverd ZZ-l. Ik probeer het maximale er nog uit te halen maar idd mét het plezier voor ons beiden.
Enne... als ik de financiele middelen zou hebben zou ik ook een getalenteerder paard (dus duurder in aanschaf) onder mijn kont kopen én dagelijks begeleiding.

Was geen (persoonlijke) aanval hoor, vroeg het me gewoon af!!!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:30

Ik voel me ook niet aangevallen hoor. Knipoog

Iedereen mag vragen stellen en een mening geven zodat de ander als hij of zij wilt kan antwoorden en zijn visie erover kan melden.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:33

DaniellevA schreef:
Ik voel me ook niet aangevallen hoor. Knipoog

Iedereen mag vragen stellen en een mening geven zodat de ander als hij of zij wilt kan antwoorden en zijn visie erover kan melden.

Aha........ een ware liberaal.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:47

Ik ben gisteren ook 2 uurtjes in Lisse geweest en heb je nog zien rijden Daniëlle! Gefeliciteerd met je mooie prestatie!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:01

DaniellevA schreef:
Er lopen ook in de topsport paarden mee waarvan mensen dachten dat ze niks waard zijn, maar waarbij het er toch uit kan komen.

idd, Nistria had als 4 jr ook maar 58pnt op de pavo cup Haha!
Maar met de goede begeleiding en juiste manier van trainen per paard kun je erg ver komen.

Danielle heeft gewoon geluk dat ze (veel) meer talent heeft dan de gemiddelde ruiter en dat ze de mogelijkheid heeft om goede paarden onder haar kont te krijgen. Maar ook zij moet er kei hard voor trainen om dit resultaat te behalen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:02

Je haalt me de woorden uit de mond, Bibi Lachen

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:08

Maar naast een getalenteerd paard moet je ook wel geld hebben om die dure trainingen te kunnen betalen.
Want hoe getalenteerd de ruiter ook is, zonder goede training komt deze niet ver.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:11

Nistria"]
Danielle heeft gewoon geluk dat ze (veel) meer talent heeft dan de gemiddelde ruiter en dat ze de mogelijkheid heeft om goede paarden onder haar kont te krijgen.
Maar ook zij moet er kei hard voor trainen om dit resultaat te behalen
.
[/quote]

Dat geld voor meer onder ons denk ik.

Deze uitspraak uit het profiel van Daniëlle vind ik trouwens ERG leuk (en eerlijk):
[quote="DaniellevA schreef:

Mijn hobby's zijn winkelen................[etc]..........

Blijkbaar is er nog voldoende tijd over..........
Doet me op de een of andere manier gelijk weer denken aan Imelda Marcos of de weduwe van Yasser Arafat.....
Alle vooroordelen gelijk weer bevestigd. Haha!
Maar wel prima voor de (lokale) middenstanders natuurlijk......... OK dan!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:28

Welke vrouw heeft niet als hobby winkelen Verward Tong uitsteken

Maar dat wil niet zeggen dat ik er ook daadwerkelijk tijd voor heb, want naast de twee uur reistijd die ik elke dag heb ben ik bezig met trainen les geven en andere paarden rijden. Dus winkelen is geen dagelijkse bezigheid, maar dat staat ook in me profiel! Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:42

DaniellevA schreef:
Welke vrouw heeft niet als hobby winkelen Verward Tong uitsteken

Maar dat wil niet zeggen dat ik er ook daadwerkelijk tijd voor heb, want naast de twee uur reistijd die ik elke dag heb ben ik bezig met trainen les geven en andere paarden rijden. Dus winkelen is geen dagelijkse bezigheid, maar dat staat ook in me profiel! Knipoog

Rot hè........ dat openbare vervoer........ Knipoog (grapje....!!!)