Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:ed zo!! Het Stuiterbal is ook altijd erg gezellig trouwens... Dat is op de laatste avond.
Franske schreef:Laatste avond van het hele concours of laatste avond van de 2 dagen L ?
Want dan heb ik het dus gemist.
Eerste avond toen bezopen geraakt in de bar in het hotel met een barman die GRAAG naar huis wilde
Gevolg, 2e avond was de bar helemaal dicht in het hotel
Dus ons met blikken bier vermaaktMaar dan kunnen we dit jaar naar MissHiss
Verder is vandaag mijn inschrijving voor 3 paarden klasse L, op de post gegaan
Nu nog ff kijken of we 1 nacht blijven slapen of de 2e dag 's avonds laat terug gaan rijden (ik dus als chauffeur) , ik stem dus automatisch 2 nachten slapen en 's ochtends vroeg terug
Franske schreef:Laatste avond van het hele concours of laatste avond van de 2 dagen L ?
Want dan heb ik het dus gemist.
Eerste avond toen bezopen geraakt in de bar in het hotel met een barman die GRAAG naar huis wilde
Gevolg, 2e avond was de bar helemaal dicht in het hotel
Dus ons met blikken bier vermaaktMaar dan kunnen we dit jaar naar MissHiss
Verder is vandaag mijn inschrijving voor 3 paarden klasse L, op de post gegaan
Nu nog ff kijken of we 1 nacht blijven slapen of de 2e dag 's avonds laat terug gaan rijden (ik dus als chauffeur) , ik stem dus automatisch 2 nachten slapen en 's ochtends vroeg terug
LuvdaTossa schreef:Als mijn auto Groningen in wil dan kom ik ook
30ste kom ik waarschijnlijk even kijken. En ergens moet m'n instructrice ook nog rijden, die wil ik ook wel even zien.
?