Jamy schreef:Volgens mij wordt er bedoeld dat je dan niet precies op x hoeft te groeten maar gewoon ergens tussen X en G ofzo.
En ik vind opzich B en L proeven niet te moeilijk dus beetje onzin om het nog makkelijker te maken lijkt mij maar ja.
dat is al lang zo. IK rijd op dit moment B proeven in de sgw en nog simpeler maken kan volgens mij niet meer. Maar de juryleden wat beter opvoeden lijkt me geen slecht idee.
)
. Wat zeg ik direct weer, sla het proevenboekje open en zeg dat verzorging NIETS met het uiterlijk van een paard te maken heeft. Oh jawel zegt die jury weer, want die en die met dat trekpaard (naam en toenaam werden genoemd van ruiter en paard) lijkt ook niet mooi voor de dressuur en dus ook een laag cijfer op verzorging. Ik ging daar samen met de eigenaar dus weer tegenin, want dat staat niet in het proevenboekje ('met een onooglijkpaard wordt het cijfer lager'
anders is het zo...''leeg''
jammer, een van de manieren om een eerlijk gereden paarden te herkennen is wel het halthouden met groeten (en het achterwaarts gaan) de slofteugel fans zijn ook direct de klos hierbij.