Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
I.p.v. dat ze je wat 'moed' inspreken dat het uiteindelijk beter gaat wordt je de grond in getrapt.. grrrrrrrrr

. Al die halve praat, luister er niet naar. Die mensen zeggen maar wat, het zijn vaak toch niet de mensen die het dichtste bij je staan. Dat die je steunen is wel 1000x zo belangrijk dan een paar van die waardeloze kletspraatjes. Maar het belangrijkste is dat jezelf lol hebt in Jurga en het (wedstrijden) rijden. Je geeft zelf al aan dat je in die jaren al zoveel hebt bijgeleerd (en als ik de foto's van nu vergelijk met real life vroeger, dan zie ik ook een onwijs verschil! Daar mag je echt heel trots op zijn!
Ik kan me ook voorstellen dat, ook al was het een grapje, je het natuurlijk niet zo leuk vind als je ouders zo'n grapje maken... Vooral als andere mensen er dan ook nogeens nare dingen over zeggen. Veel succes nog met het dressuren in de toekomst, laat ze maar eens wat zien! 

Ik snap echt niet dat mensen zo grof kunnen doen, sorry. Maar ga ervoor! Bewijs dat je door kan zetten en toch plezier kan beleven ook als het even minder gaat! Succes!
Jurga schreef:Ik heb al bijna twee jaar geen winstpunten gereden in de L1.
) en ga je gewoon vrolijk verder met jouw merrie, want als je het zo leuk vindt dat je er een grote grijns van op je gezicht krijgt zou ik het zeker niet zo makkelijk opgeven! 
) en hoef je niet zo nodig Anky de tweede te worden dan vind ik het helemaal niet raar dat je wat langer in een klasse blijft hangen en gewoon doorzet als het even wat minder gaat. Dat getuigt van 1 van de belangrijkste eigenschappen die een ruiter moet hebben: geduld.