beste bitje voor op wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:26

ik vind passoa bit te straf voor een 4.5 jarige ruin.

NADIA_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:27

annemiek...ik ben het mee eens zoals jij dat doet, ik ken je al langer dan vandaar en gentleman ook. je weet zelf best waar die aan toe is. let maar nie op al die bokkers. zo zijn ze nou emaal als ze het niet met je eens zijn!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:29

Penny alarm! *LOL*
Zie onder andere op haar site...

naam: Lorens
geslacht: ruin
leeftijd: 3,5
niveau:Z-springen & M-dresuur

Z-springen met een 3.5 jarige.... Scheve mond

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:30

Iris82 schreef:
Penny alarm! *LOL*
Zie onder andere op haar site...

Z-springen met een 3.5 jarige.... Scheve mond

aaaaaahhhh dan zegge ze iets van mij ik B-L met mijn paard Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:30

16 jaar en instructeur Haha!:D

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:31

NADIA schreef:
let maar nie op al die bokkers. zo zijn ze nou emaal als ze het niet met je eens zijn!!

Ik sta echt met mn mond vol tanden
Misschien kun je die plank voor je kop weghalen dat praat wat makkelijker *LOL*
Laatst bijgewerkt door Lenn op 26-10-04 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:31

Edit idd Pennymeisje sorry

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:37

ik wil da nog wel is zien da zij al die paarden heeft "getraind" en dat da paard op 3.5 jaar Z-springt, Z voor schetlanders misschien Knipoog met haar
dat wil ik echt nog wel is zien! sorry maar dit is gewoon super grappig.
weet zij wel wat Z is? trouwens Z met een 3.5 jarig paard zou ik trouwens heel erg vinden Boos! niet dat ik er veel van geloof Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:40

NADIA_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:42

eej mensen waarom zeike jullie zo..
annemiek weet meer ddan je denkt als ze zoiets vraagt is het niet voor niks.. afgunstige mensen zeg.. jesus

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:44

NADIA schreef:
eej mensen waarom zeike jullie zo..
annemiek weet meer ddan je denkt als ze zoiets vraagt is het niet voor niks.. afgunstige mensen zeg.. jesus

dus jij vindt dat normaal dat zij zogezegt met een 3.5 jarig paard Z springt?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:45

Idd erg afgunstig en ontzettend jalours Haha! Haha! Haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:45

Liefje, ik zeik niet...
Maar als iemand met een 3.5 jarig paard Z springen is, dan heb ik zo mijn vraagtekens.... Vrees dat ik niet de enige ben. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:48

Sjellii schreef:
Als hij wel op die ring te rijden is, kan hij ook gewoon op een Trensje?
Waarom doet ze dat niet gewoon, het africhtingsbit dat al eerder werd laten zien is een fijn bit in gebruik.

Voor de rest ben ik het helemaal eens met wat hierboven al gezegt word...

momenteel rijd ze even met dubbele teugel zodat ie zich meer oprekt....daarna enkele teugel door de ring en daarna gaat ze dubbel gebroken trensje proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:52

Kimpjeuh schreef:
dus jij vindt dat normaal dat zij zogezegt met een 3.5 jarig paard Z springt?

leer ff lezen..er staat dat ze hem dressuur matig getraind heeft en niet op spring gebied

NADIA_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:52

aan die kimpjeuh... annemieke heeft mijn paarden getraint.. er was een paard met een gebruiksaawijzing(haar eerste paardje) en niemand kon met hem van het terrein afrijden want hij ging steigere en bokke en helemaal gek doen en ze heeft er tog elke keer mee alleen gereden dus ik weet niet wat je wil zeggen , en zo hadden we er nog meer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:00

NADIA schreef:
aan die kimpjeuh... annemieke heeft mijn paarden getraint.. er was een paard met een gebruiksaawijzing(haar eerste paardje) en niemand kon met hem van het terrein afrijden want hij ging steigere en bokke en helemaal gek doen en ze heeft er tog elke keer mee alleen gereden dus ik weet niet wat je wil zeggen , en zo hadden we er nog meer..

die paarden staan is NADIA´s onderschrift dus als je ´t nie gelooft..neem een kijkje!!

NADIA_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:03

Kimpjeuh schreef:
ik wil da nog wel is zien da zij al die paarden heeft "getraind" en dat da paard op 3.5 jaar Z-springt, Z voor schetlanders misschien Knipoog met haar
dat wil ik echt nog wel is zien! sorry maar dit is gewoon super grappig.
weet zij wel wat Z is? trouwens Z met een 3.5 jarig paard zou ik trouwens heel erg vinden Boos! niet dat ik er veel van geloof Haha!

ja je bent zielig , ja dat kan jij niet he.. het is super grappig dat jij niet inziet dat alles wat jij zegt gewoon jaloezie is..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:03

NADIA schreef:

Jozef zn paarden........... en laten we het alsjeblieft niet gaan hebben over een 13 jarige die een buitenrit moet begeleiden........... volgens mij MAG dat wettelijk niet eens

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:05

Pff, een 4 jarige is nog volop in de groei en kan zich helemaal nog niet verzamelen en op het achterbeen dragen zoals in het Z gevraagd wordt.
Laat de jannekes en miekies enzo lekker verder gaan en slot op dit topic voor het uit de hand loopt.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:05

NADIA schreef:
ja je bent zielig , ja dat kan jij niet he.. het is super grappig dat jij niet inziet dat alles wat jij zegt gewoon jaloezie is..

Waarom denk jij dat wij jaloers zijn Verward
Sta wederom met mn mond vol tanden

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:08

waar heb jij die instructie cursus gedaan dan, als je nu 16 bent??? voor basis instructeur moet je al minimaal 17 zijn (je kan als je een bepaald niveau hebt natuurlijk dispensatie aanvragen...) maare ik heb ook paardjes bij ons op de manege ingereden.... en mijn andere paardje was net zadelmak toen ze kwam, toen ff gereden daarna rust i.v.m. veulen en nu rij ik net weer wat medr, kan weer opnieuw beginnen (voor haar rust kon ze makkelijk een B proef lopen) en ze gaat er heel vaak vandoor etc.... rij met een gewoon bitje en ik ben tevreden met de vorderingen, ze is nu een jaar onder het zadel, en ik wil eind februari eens kijken hoe een B proefje gaat (en dat is onderlinge wedstrijd tussen verschillende verenigingen mensen uit den helder etc. kennen het misschien wel... de MR. Buur troffee!!!) ze moet nog een hoop leren, maar ik hang er geen ander bit in.... ze moet het op de normale trens doen (dubbelgebroken bus trens....) als ik allerlei poespas ga gebruiken leert ze het toch nooit zonder??? dit is mijn mening..... maar voor mij moet alles zo normaal mogelijk blijven... als ik starx een keer Z met mijn paard zou mogen starten, en ik zou het bijv. met een gewone trens redden, komt er ook echt nix anders in de mond.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:08

gijsenkim schreef:
Jozef zn paarden........... en laten we het alsjeblieft niet gaan hebben over een 13 jarige die een buitenrit moet begeleiden........... volgens mij MAG dat wettelijk niet eens

er mag zoveel wettelijk niet..dus waarom zou je dit appart naar voren gaan halen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:12

Mensuh! Voor het hier uit de hand loopt. Laat het voor wat het is en vraag een mod om een slot, want dit schiet niet op.
Laten we met zijn allen verstandig zijn!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:15

0ojannekeo0 schreef:
leer ff lezen..er staat dat ze hem dressuur matig getraind heeft en niet op spring gebied

Leer zelf eens lezen; dit komt van haar eigen site;
Citaat:
karakter: zeer leuk om met dit paard te werken, erg werkwillig zeer veel spring vermogen.
heb dit paardje 1mnd op Mallorca dressuurmatig getraind t/m M-niveau
staat wel degelijk Z springen!!!!! dusss......