Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjellii schreef:Als hij wel op die ring te rijden is, kan hij ook gewoon op een Trensje?
Waarom doet ze dat niet gewoon, het africhtingsbit dat al eerder werd laten zien is een fijn bit in gebruik.
Voor de rest ben ik het helemaal eens met wat hierboven al gezegt word...
NADIA schreef:aan die kimpjeuh... annemieke heeft mijn paarden getraint.. er was een paard met een gebruiksaawijzing(haar eerste paardje) en niemand kon met hem van het terrein afrijden want hij ging steigere en bokke en helemaal gek doen en ze heeft er tog elke keer mee alleen gereden dus ik weet niet wat je wil zeggen , en zo hadden we er nog meer..
Kimpjeuh schreef:ik wil da nog wel is zien da zij al die paarden heeft "getraind" en dat da paard op 3.5 jaar Z-springt, Z voor schetlanders misschienmet haar
dat wil ik echt nog wel is zien! sorry maar dit is gewoon super grappig.
weet zij wel wat Z is? trouwens Z met een 3.5 jarig paard zou ik trouwens heel erg vindenniet dat ik er veel van geloof
NADIA schreef:aan die kimpjeuh... annemieke heeft mijn paarden getraint.. er was een paard met een gebruiksaawijzing(haar eerste paardje) en niemand kon met hem van het terrein afrijden want hij ging steigere en bokke en helemaal gek doen en ze heeft er tog elke keer mee alleen gereden dus ik weet niet wat je wil zeggen , en zo hadden we er nog meer..
0ojannekeo0 schreef:leer ff lezen..er staat dat ze hem dressuur matig getraind heeft en niet op spring gebied
staat wel degelijk Z springen!!!!! dusss......Citaat:naam: Lorens
geslacht: ruin
leeftijd: 3,5
niveau:Z-springen & M-dresuur
karakter: zeer leuk om met dit paard te werken, erg werkwillig zeer veel spring vermogen.
heb dit paardje 1mnd op Mallorca dressuurmatig getraind t/m M-niveau