Wat ook werkt: Gewoon een flinke neut nemen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pretje schreef:He anky ,je hoeft je voor ons echt niet te bewijzen hoor!Wat voor rara streken jij en omar ook maar uithalen in het proefje,ik blijf je toch echt wel aanmoedigen!En:oefening baart kunst!
Dat gaat gewoon helemaal goed komen in november,en misschien heeft luc gelijk en moeten we de avond van tevoren gewoon op kroegentocht!?
groetjes wendy en job
kadans16 schreef::j mijn trainer heeft me dat ook eens gevoerd.stiekem waar niemand het zag heb ik een glaasje jägermeister achterover geslagen.(en ik ben pas 16) Ik moet je zeggen ik werd er erg melig van en lekker suffig
patos schreef:Even een vraag tussendoor, is het dan eigenlijk nog wel leuk om wedstrijden te rijden? Ik lees voorbeelden van mensen die zo ontzettend zenuwachtig zijn, dat ze zich er naar van voelen. Ik zelf ben bijna nooit zenuwachtig, hoogstens wat kriebels. Maar als ik elke wedstrijd zenuwachtig zou zijn zou ik er denk ik maar mee stoppen, dan is het voor jezelf en voor je paard toch niet leuk meer?
RanouK schreef:Idd vraag ik mij ook af.
Wedstrijd rijden is gewoon leuk, je hoeft nergens voor zenuwachtig te zijn.
Ik weet niet wat een reden is om te stressen.