wat doe je zelf na de wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 17:34

ligt er aan, maar na de kampioenschappen in wanroij (half 6 op) kon je mij ook opvegen, maar heb volgens mij wel alles opgeruimd, of anders een dag erna gedaan Haha!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:09

Nistria schreef:
Ik moet meestal eerst een paar uurtjes bijkomen van de hoofdpijn (spanning die eruit komt) daarna ben ik weer fit, als het zaterdag is ga ik meestal nog uit en zondag.. tja het liefst uiteten bij winst of ergens gezellig wat drinken.

Me too Haha! barstende koppijn zodra ik thuis aan kom.Dan moet
ik echt ff een paar uur bijkomen ,de dag erop ben ik weer op en top fit.
Wel doe ik de dag zelf alles eerst netjes opruimen en schoonmaken voordat ik op de bank plof ...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:23

Eerst de trailer schoonmaken, spullen op stal opruimen, daarna naar huis en afhankelijk van hoeveel puf ik heb ruim ik de auto meteen leeg.
Wel draai ik meteen de witte was.
Dan plof ik op de bank om er voorlopig niet meer vandaan te komen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 00:16

Paardjes op stal, alle boxen even snel mesten, trailer uitmesten, voeren, naar huis en spullen uit de auto halen en dan is het gebeurd. Dan is het eten, douchen, witte rotzooi in de wasmachine en de rest komt de dagen erna wel weer...

Daarna zit ik (net als de meeste hier zo te zien) op de bank vastgeplakt...Clown

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 10:12

dat ligt er een beetje aan wat voor wedstrijd het is, bij een grote wedstrijd rijd ik meestal nog n paard naast mijn eigen pony EN help ik de rest met groomen etc Lachen
meestal ga ik dan de volgende dag (of de dag ervoor als ik op zondag moet rijden) met de paarden mee om te groomen
na die wedstrijden gooi ik alles in mn kast op stal, hang ik de dekens en transportbeschermers uit en de rest komt de volgende dag wel
nou dan kan je me echt opvegen na zo'n wedstrijd Gaaaap Slapen

maar als ik n simpel wedstrijdje heb en ik ga met mn eigen pony, rijd ik als ik thuis kom meestal nog 2 paarden en ruim ik alles op. maak de trailer schoon, gooi alles in de wasmachine en maak mn tuig weer in orde voor n gewone training.
soms mest ik zelf nog even alle stallen uit (als mn opa dat nog niet heeft gedaan)
en dan ga ik slapen Haha! Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:20

Meestal is een dag op concours minder intensief dan een gewone werkdag. Ik probeer wel altijd mijn spullen zoveel mogelijk op te ruimen en schoon te maken, anders moet het de dag erop tussen de bedrijven door en dan komt het er nooit van.

Nu rijd ik geen endurance, dat maakt nogal wat uit Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 12:25

sgw dagje is ook aardig intensief Dat verschil lees ik idd wel in de berichten hier.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:28

Vroeg op, meestal ver weg, een lange dag en veel was - vooral veel natte c.q. stoffige zooi. Haha!

Moet er niet aan denken om dat iedere week te hebben. *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 15:23

om de week (+crosstraining) is al erg genoeg *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 15:30

voor al die fanatiek crossers die 's avonds nog alles opruimen: wow! Ik ben als ik om half vijf ben opgestaan 's avonds tegen achten (zo laat ben ik meestal pas echt thuis) toch echt te moe om nog iets te doen. Paarden netjes verzorgen (even in de molen, dekens wisselen etc) vind ik niet meer dan normaal en de spullen die op stal liggen ruim ik ook nog netjes op net als de trailer, maar thuis gaat alles toch echt op een grote hoop voor/in de paardenkast die in de berging staat. Beenbeschermers wel open (ivm al het water) maar wassen en alles opruimen e.d. doe ik toch echt de dagen erna.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 16:03

Ik zit dan in een soort rush en vind het echt fijn om te doen...tja, waar je al geen kick van kunt krijgen he Hyper!

Maar moe ben je inderdaad na zo'n dag! Dan kun je me gewoon staand tegen een muur aan parkeren en dan val ik daar in slaap!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 20:50

Lielle, wat lijken wij op elkaar Haha!
Bij mij gaat de witte zooi nog net in de machine, maar dan houdt het ook echt op. Op stal gaat alles nog netjes op de plek, maar thuis komt er niets meer uit mijn handen Clown

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 20:53

Volgens mij lijk ik meer op Marieke. Haha!

Ik krijg er ook een soort rush van, vind het ook wel lekker om nog even zoveel mogelijk weg te werken. Maar daarna geen sociale verplichtingen meer, dan wil ik gewoon ff lekker asociaal met mezelf alleen zijn. Haha!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:41

Mijn wedstrijden zijn meestal 's ochtends of 's middags dus dan lig ik niet meteen daarna te pitten Tong uitsteken
Meestal gewoon lekker rustig aan als ik weer thuiskom alles opruimen en paardje verzorgd achterlaten en dan even wat eten en dan bokken Tong uitsteken Ik zit eigenlijk niet zovaak meer voor de tv, bokt is verslavender Knipoog
Begin zomer had ik elke dinsdag avond van 8 tot 9 les, dat was vermoeiender. Is een uur heen rijden en een uur terug, dus 7 uur weg en 10 uur pas weer terug, dan deed ik trouwens nog wel altijd alles weer opruimen ed (tja kan moeilijk de auto en de trailer neerkwakken en alles er in laten zitten incl paard Clown) maar dan lag ik binnen 5 minuten wel te slapen als ik op bed neer geploft was Knipoog
Wat ik je niet kan aanraden is 's ochtends wedstrijd wat best een eindje rijden is (dus, 7 uur weg, is dus 5 uur opstaan, terwijl je ook pas best laat lag te slapen de avond ervoor) en dan smiddags thuiskomen omkleden dan weer weg naar een feestje en dan 'snachts nog uit eens uitgaan en pas om een uur of 7 (sochtens dus Knipoog) je bed induiken.