eerste wedstrijd, paar vraagjes...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:04

het is en blijft een jury sport he... ik kan het soms ook niet hebben.. Bij ons was er een meisje en die had voor een oefening een 0.. ze had ook 138 punten en 140..

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:08

Ik heb ooit in de B 140 punten "gegeven" aan iemand, die zat de hele proef dat paardje in elkaar te meppen, viel iederekeer uit de galop, deed oefeningen niet, liep zwaar tegen die stugge hand van dat kind te protesteren en er ging van alles mis, dat soort punten vind ik in de b dan terecht, was het een L 2 proef geweest dan was het denk ik wel een stukje lager geweest,, maar nogmaals in de B Verward

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:55

WWWiske schreef:
daar in tegen is mijn ervaring dat de Z juryleden in het algemeen mensen zijn met iets meer kennis en kunde in huis hebben en een brave B proef dus echt niet gaan afzeiken met een resultaat van 138 pnt, echt belachelijk, goed is een 8 en geen 5 of 6.

Gelukkig meestal wel, maar ik ken er een paar die in de B over Impuls zitten te zeuren en dan niets meer goed vinden. Maar van die L-frustraten ken ik ook hoor, en een heleboel goede en rechtvaardige juryleden in alle klassen, die die 8 of 9 wel durven geven en ook die 2 voor iets wat echt niet goed is.