reactie van Ulla op goud van ANKY

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:20

Levy schreef:
Ehhhhhhh, eeeeehhhhhh......heb ik heel misschien vergeten een komma te zetten??
Ze heeft wel haar paard naar jou vernoemd............toch nog een beetje eer...Haha!

Voel me idd zeer gevleid Schijnheilig Haha! Cool

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:24

Toen ze net gereden had keek ze inderdaad behoorlijk pissed.
Maar toen ze van het podium afgingen omhelsde ze haar wel.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:28

Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was. Iemand dat ook opgevallen? Vlak daarna moesten ze poseren met de medailles.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:30

Ik gun Anky natuurlijk ontzettend dat goud. Maar toch vond ik het wel sneu voor Ulla. Anky wilde voor Bonnie goud als afsluiting van zijn carriere. Is gelukt. Rusty was in de 4 jaar daarna niet meer te verslaan. Ulla wilde voor Rusty ook graag goud als afsluiting. Komt ineens die Anky om de hoek met een nieuwe paard waarvan iedereen zoiets had van, dit is het oefenrondje ter voorbereiding op Peking. Pakt ze toch goud!!! Tja, ik zou denk ik ook zwaar teleurgesteld zijn. En dan kan ik me ook voorstellen dat je opmerkingen plaatst die niet helemaal kunnen.

Nogmaals, ik gun Anky al het goud van de wereld, maar Rusty had ik het ook zeer zeker gegunt!!

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:31

Als je er zo goed voorstaat en dan op het laatst toch nog verliest, dan zeg je wel eens dingen die je beter voor je kunt houden.
Ulla was natuurlijk zwaar teleurgesteld en dan kan ik me zo'n reactie best voorstellen. Ze had alleen beter even kunnen wachten met een reactie tot haar emoties wat waren gezakt, want echt proffesioneel is het natuurlijk niet.

Hoeveel mensen hier mopperen er niet op de jury als de uitslag van een proef anders is dan verwacht? Knipoog Ulla is ook maar een mens.

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:31

In de dressuur is het altijd wat. Waarschijnlijk is iedereen vergeten hoe Anky reageerde als ze als tweede achter Isabell eindigde. Ook niet leuk!!
En het Zweedse jurylid wat daarom ooit voor gek werd uitgemaakt door hen. Leve Jan Peeters die de boel weer moest redden.
Laatst bijgewerkt door Insider op 26-08-04 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:32

Tyrza schreef:
Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was. Iemand dat ook opgevallen? Vlak daarna moesten ze poseren met de medailles.

Ja, zag ik. Anky keek echt bedenkelijk Scheve mond
Ben benieuwd wat het was.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:33

Was mij ook opgevallen, mischien is hun 'verhouding/relatie' zo wie zo een beetje stroef?
Maar het viel mij ook op, omdat ik Anky 'ken' als een spontane goedlachse vrouw

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:35

bij kopspijkers was toch altijd een mevrouw die kon liplezen? ik heb zelf de medaille uitreiking niet gezien, kon je haar mond zien bewegen?
anders zouden we kopspijker kunnen mailen :-D

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:40

Ja maar kan ze ook liplezen in het duits Haha!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:43

was het te liplezen? volgens mij regelt kopspijkers wel wat voor zon moment?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:48

Ik denk dat Ulla en Anky goed met elkaar kunnen,
ik ben eens bij de Proffs on Tour clinic geweest welke door Anky en Ulla werd gepresenteerd.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:54

Dat denk ik ook, ik heb nog de beelden van WK Arnhem 1999 .
Daar staan ze samen te giebelen onder de paraplu

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:00

Gerrie schreef:
Dat denk ik ook, ik heb nog de beelden van WK Arnhem 1999 .
Daar staan ze samen te giebelen onder de paraplu

jamaar dat was wel meer dan vijf jaar geleden en vóór Anky goud heeft behaald Haha! .

nee maar even serieus, de reactie dat het aan de jury ligt vind ik bijzonder flauw. Ik kan me goed inbeelden dan Ulla na dat harde werk graag had gewonnen. Maar ik heb de beelden opgepakt en nog eens bekeken, en hoe meer ik kijk hoe beter ik overtuigd ben, Salinero was gewoon beter dan Rusty. De jury heeft imo correct gehandeld, als dat goud wou, had ze een betere kur dan Anky moeten neerzetten, en helaas voor haar is dat niet gelukt.

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:08

Vanmorgen op de Duitse radio een paardenman gehoord die gewoon rechtoe-rechtaan beweerde dat Anky terecht gewonnen had, en dat de punten ook terecht waren.

Realistisch, geen gezeur over jury of zo. Lachen

En het is natuurlijk ook terecht, Rusty had teveel balansfouten (te regelmatig moest er even een voetje worden neergezet om te onderstuenen).

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:19

Neem een voorbeeld aan Inge de Bruijn! Die zegt gewoon als ze geen goud gehaald heeft: Tja, wat kan ik zeggen, ze zwom super! Ze heeft het verdiend!

Nou, en dat heeft Anky ook! Ze heeft gewoon super gereden. Verdiend! En dan vind ik als je topsporter bent, dat je dan ook gewoon sportief op kunt stellen. Je mag best balen, maar niet ten koste van een ander.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:20

Muziek! Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor...... Muziek!

overigens vond ik het wel ontzettend goed dat ze geen duitse jurylid en geen nederlandse jurylid geplaatst hadden

En ach... Ulla had toch ook goud met het duitse team?

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:39

xKatleentjex schreef:
jamaar dat was wel meer dan vijf jaar geleden en vóór Anky goud heeft behaald Haha! .

In die tijd ging de strijd tussen Anky/Bonfire en Isabel/Gigolo dat is waar..

Goede TOP sporters zijn meen ik te vergelijken met politici..

Keihard in de strijd, daarna gezamelijk een borreltje drinken en dan vooral niet terugblikken...

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:39

chickey schreef:
:+ Clown Clown ja idd..Ben pas net wakker hoor Bloos Haha!

Geeft niet, ik vond jouw vertaling veel beter!!!!!!! Pling Pling

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:44

gijsenkim"]
Ik zit net een herhaling te kijken......... toen ankie klaar was met de proef keek ze naar boven en zei pappie.............. sjips man, zit te huilen
[/quote]
*gaat straks weer de proef kijken* Knipoog

[quote="Tyrza"]
Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was. Iemand dat ook opgevallen?
[/quote]
Jep...

[quote="Insider schreef:
Waarschijnlijk is iedereen vergeten hoe Anky reageerde als ze als tweede achter Isabell eindigde. Ook niet leuk!!

Anky had niet eens verwacht dat ze een medaille met Sali zou halen dit keer (heb ik gehoord iig Knipoog), dus ik denk dat ze ook super tevreden zou zijn als ze zilver zou hebben gehaald!!

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:03

Ik heb alleen gezien dat ze iets tegen haar zei, maar ik dacht juist dat het wél aardig was... Verward

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:08

Maar misschien heb ik het wel niet goed gezien! Tong uitsteken

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:08

Sall schreef:
Zou ze nou met een opvolger van Rusty ook weer dezelfde kur gaan rijden?

Ik hoop voor haar dta ze is met wat nieuws komt..De mensen hebben het ondertussen wel is gezien volgens mij.. Ik iig wel..

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:12

Sjuimpje schreef:
Ik denk dat Ulla en Anky goed met elkaar kunnen,
ik ben eens bij de Proffs on Tour clinic geweest welke door Anky en Ulla werd gepresenteerd.

Ik kan me niet voorstellen dat als je op dat niveau elkaar al jaren tegenkomt, dat je dan niet op z'n minst een behoorlijke (professionele) verstandhouding hebt.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:14

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt