Levy schreef:Ehhhhhhh, eeeeehhhhhh......heb ik heel misschien vergeten een komma te zetten??
Ze heeft wel haar paard naar jou vernoemd............toch nog een beetje eer...
Voel me idd zeer gevleid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ulla is ook maar een mens. Gerrie schreef:Dat denk ik ook, ik heb nog de beelden van WK Arnhem 1999 .
Daar staan ze samen te giebelen onder de paraplu
. 
xKatleentjex schreef:jamaar dat was wel meer dan vijf jaar geleden en vóór Anky goud heeft behaald.
gijsenkim"]
Ik zit net een herhaling te kijken......... toen ankie klaar was met de proef keek ze naar boven en zei pappie.............. sjips man, zit te huilen
[/quote]
*gaat straks weer de proef kijken*
[quote="Tyrza"]
Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was. Iemand dat ook opgevallen?
[/quote]
Jep...
[quote="Insider schreef:Waarschijnlijk is iedereen vergeten hoe Anky reageerde als ze als tweede achter Isabell eindigde. Ook niet leuk!!
), dus ik denk dat ze ook super tevreden zou zijn als ze zilver zou hebben gehaald!! Sjuimpje schreef:Ik denk dat Ulla en Anky goed met elkaar kunnen,
ik ben eens bij de Proffs on Tour clinic geweest welke door Anky en Ulla werd gepresenteerd.