Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Guinevere schreef:Wat raar ... Hier zeiden ze juist dat Rusty's beentje haar wel degelijk punten zou kosten.
Ik vind het in ieder geval erg jammer om te zien, vooral als je van voren kijk en dat beentje opzij maait.
SANEX schreef:Het moet jullie vast ook wel opgevallen zijn, dat rechterachterbeen van het paard van Ulla klopt af en toe niet helemaal.
Rare knikjes en tikjes tijdens de passage, in galop en draf ook af en toe wel wat,soms maait ie 'm opzij, soms zet ie 'm heel hoog onder...
Daar kunnen ze toch niet dwars doorheen kijken?
Of ben ik nou zo dom ?
Het commentaar zonet was dat de jury daar niets omgaf, maar dat kan ik me haast niet voorstellen.
Wat jullie ?
janna schreef:Ik vind de olympische paarden zowiezo wat typisch in de beweging/stand van de benen.
Rusty gaat achter heel erg wijd. Ik zou een jong paard daar op laten staan. Salinero loopt met zijn achterbenen voor elkaar, in plaats van naast elkaar (tenminste, dat zag ik heel duidelijk op de beelden van maandag toen hij recht op de AC lijn liep). Weltall loopt een viertakt galop (viel me in Aken op), en zijn draf vind ik ook niet echt.. Maakt de correctheid dan toch niet uit? Kunnen paarden die niet correct in de beweging zijn dan zo ver komen? Waarom selecteren we daar dan zo streng op?
ludiekje schreef:nu hebben we het eigenlijk alleen maar over de hanetred van rusty maar is het jullie niet op gevallen dat ze steeds dde zelfde proef rijd dat concludeerden mijn vader en ik tenminste en toen we de opnames van 2000 bekeken wisten we het zeker , heel erg vreemd