Olympische spelen in Benelux in 2016?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:42

ach t zou wle weer een leuke economische boost zijn voor Nederland. t kost geld maar een land verdient er ook aan, zie eens wat een mooie stad barcelona is geworden na de spelen 12 jaar geleden. Ik reserveer alvast kaartjes!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:42

Er is zoveel werkgelegenheid tijdelijk.. jaren aan projectonwikkeling.. jaren aan het bouwen.. weet wel zeker dat er heel wat bedrijven zouden staan te juichen als ze er aan mee mochten werken! En als je geen werk hebt en een paar jaar of maand weer aan de slag kunt is echt niet verkeerd hoor.. kun je ervaring op doen en meer geld verdienen dan met een uitkering.
De sportfaciliteiten komen heus wel van pas hoor zo goed zijn die in Nederland nou ook weer niet allemaal en tegen de tijd dat de Spelen hier eventueel gehouden worden moeten er toch wel weer de nodige sowiezo vernieuwd worden.
Voor sommige sporten ontbreekt het zelfs aan goede accomodaties die zullen alleen maar een stimulans krijgen door de verbeterde faciliteiten.

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:52

Citaat:
ach t zou wle weer een leuke economische boost zijn voor Nederland. t kost geld maar een land verdient er ook aan, zie eens wat een mooie stad barcelona is geworden na de spelen 12 jaar geleden. Ik reserveer alvast kaartjes!


OK dan! Helemaal mee eens. Barcelona is geweldig. Zo'n opknapbeurt is niet verkeerd hoor.
Amsterdam heeft zich een aantal jaren geleden ook kandidaat gesteld voor de OS. Atlanta kreeg toen de voorkeur. Er hoeft echt geen 100 jaar tussen te zitten, da's onzin. Er zijn meer steden waar de OS twee maal georganiseerd zijn, dus waarom niet?

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:53

Mm waar in amsterdam?? Dat past nooit!!

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:11

Ook niet alle sporten vinden plaats in Athene op dit moment. In de buurt van is al goed genoeg. Amerikanen denken ook dat Apeldoorn naast Schiphol ligt. Nederland is zo klein dat t allemaal op elkaar lijkt, doe dan ook nog wat sporten in België en het snelwandelen in Luxemburg en de Benelux is vertegenwoordigt Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:33

De paardensport doen we gewoon weer op het terrein van de Wereldruiterspelen of in Arnhem, Amsterdam heeft een roeibaan, wildwatervaren in de Efteling, zeilen op het ijsselmeer, zwemmen in Eindhoven, turnen in de rai, hardlopen in de Kuip, baanwielrennen hebben ze in Amsterdam ook een baan voor. Wat moet ik nog meer aan sporten ergens plaatsen?

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:50

voetbal stadions genoeg, hockey kunnen we dan mooi bouwen voor de werk gelegenheid, en we moeten natuurlijk wat ovehrouden voor onze zuiderburen

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 00:08

Marjolein schreef:
Ook niet alle sporten vinden plaats in Athene op dit moment. In de buurt van is al goed genoeg. Amerikanen denken ook dat Apeldoorn naast Schiphol ligt. Nederland is zo klein dat t allemaal op elkaar lijkt, doe dan ook nog wat sporten in België en het snelwandelen in Luxemburg en de Benelux is vertegenwoordigt Haha!


OK dan! Geweldig!!! OK dan!

Heet hier het baanwielrennen, volleybal, atletiek en de paardensport van harte welkom! En als andere sporten ook willen prima. Wegwielrennen gaat toch naar Limburg (of Belgie..) Zwemmen kan in Eindhoven, voetbal naar de grote clubs in nederland (en belgie). Zeilen doen we ergens in zeeland of friesland..
Haha! APELDOORN 2020!!! Haha! OK dan!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:36

2016 is ook goed trouwens!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:17

Marjolein schreef:
voetbal stadions genoeg, hockey kunnen we dan mooi bouwen voor de werk gelegenheid, en we moeten natuurlijk wat ovehrouden voor onze zuiderburen


Mwa kunnen het best zonder die Belgen...

wenn
Berichten: 124
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:26

wel cool als ze zoiets doen dan ga ik zeker kijken bij de sporten als het zo dicht bij is Haha!

Elfie

Berichten: 776
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 21:39

toscana schreef:
Mwa kunnen het best zonder die Belgen...


Nou zeg bedankt hoor... Ik hoor het al, Nederland gaat ook zijn kandidatuur indienen voor de spelen van 2016, weer een concurrent meer voor België... Haha!

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:37

Ik denk dat we dan de komende jaren flink meer belasting moeten gaan betalen ( het geld moet toch ergens vandaan komen, dus dan maar van die domme Nederlanders) en de wereldruiterspelen in Nederland waren ook niet zo'n succes, daar zijn ze nog steeds de schulden van aan het aflossen.
Hier in ons kleine kikkerlandje willen veel te veel BOBO's het voor het zeggen hebben en DAT KOST GELD.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:41

Ik zou het wel leuk vinden als de Olympische Spelen een keer wat dichterbij zijn!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:49

Elfie schreef:
Nou zeg bedankt hoor... Ik hoor het al, Nederland gaat ook zijn kandidatuur indienen voor de spelen van 2016, weer een concurrent meer voor België... Haha!


Ach andersom kan Belgie het ook vast wel zonder Nederland...

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:26

Citaat:
Hier in ons kleine kikkerlandje willen veel te veel BOBO's het voor het zeggen hebben en DAT KOST GELD.


Helemaal mee eens OK dan! Die zijn het contact met de werkelijkheid kwijt, vandaag weer een leuk staaltje van gezien

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:30

annegti schreef:
Helemaal mee eens OK dan! Die zijn het contact met de werkelijkheid kwijt, vandaag weer een leuk staaltje van gezien


Mwa daar hoef je niet perse Bobo voor te zijn.. daar ken ik er zo ook wel een aantal van

InekeP

Berichten: 281
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:57

Ik wil jullie niet teleurstellen, maar is het misschien een idee om het in Brabant te houden, zijn wel erg veel gouden medailles terecht gekomen.........Nou niet allemaal tegelijk beginnen te schoppen. Tong uitsteken

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:59

LuvdaTossa schreef:
+:)+ Goed idee van Balkenende!

Ik ga alvast in de rij voor tickets staan


Wie hoest die 8 Miljard Euro op.
Ik denk jullie generatie.
Tegen die tijd met de indexverhoging niet piepen over bezuinigen.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:01

Georgette schreef:
Ik zou het wel leuk vinden als de Olympische Spelen een keer wat dichterbij zijn!


In vergelijking met de vorige 2 keer en de volgende keer is Athene om de hoek! Haha!

InekeP

Berichten: 281
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:11

Wie hoest die 8 Miljard Euro op.
Ik denk jullie generatie.
Tegen die tijd met de indexverhoging niet piepen over bezuinigen.

Acht miljard is toch niks. De postcodeloterij zoekt toch ook altijd goede doelen, nou dat is dan toch geregeld.

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:26

Waaaaaaaaar kan je de kaartjes kopen
nee geintje dit wordt nix in ons kikkerlandje, moet je zien wat voor files er nu al staan in nl Haha! en dan het geld... balkenende had zeker een 'helder' moment Rolleyes

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:28

m00nlight schreef:
balkenende had zeker een 'helder' moment Rolleyes


Jopie Popie. Knipoog

InekeP

Berichten: 281
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:32

ik denk dat we Balkenellende eens goed in de gaten moeten gaan houden, straks krijgt hij nog meer van die heldere momenten en gaan we failliet. Zitten we allemaal met een portemoniksmeer. Haha!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:29

We moeten geen kaartjes gaan kopen....

We gaan gewoon met heel bokt helpen op de OS!
Denk dat ik me alvast aanmeld om de Nederlandse ruiters te helpen met het beantwoorden van hun fanmail! Haha!