ulla met rusty

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:00

Dat kun je wel vergeten, die komt er vast niet meer op. Boos!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:02

Dat commentaar!! wat een ramp, ik ben blij dat ik niet duits ben, heb wel last van plaatsvervangende schaamte. En inderdaad viel het mij ook op dat Rusty wel erg veel babyvet heeft, maar lopen kan hij, het was een goede proef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:04

Rusty heeft altijd al veel babyvet. Terwijl hij al een opa is. >;)

Dit waren toch zijn laatste spelen? Ben benieuwd of Ulla het zonder hem ook redt. Hoe heet haar opvolger ook alweer? Rolleyes

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:05

Ik schakelde tijdens de uitgestrekte stap in op de duitse tv Lachen
Heb dus het grootste gedeelte kunnen zien.
Maar het ging echt wel super hoor!
Voor degenen die het gezien hebben: Ging hij nou 1 of 2 keer de mist in met de wissels om de pas? Ik meen 2 foutjes gezien te hebben, die op het einde, maar ergens halverwege ook nog, toch?

De combinatie Anky/Sali vind ik wel veel mooier trouwens, swingt veel meer, maar Rusty was hier gewoon (veel) beter. (helaas Haha!)

De jury bij C heeft Rusty zelfs op 81.667% zitten... dat vind ik toch echt wel een beetje overdreven veel Haha!
En op een intervieuw met Ulla na haar proef zaten ze allemaal al aan de champagne daar Rolleyes

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:09

Dat is het goede voorbeeld voor de jeugd, topprestatie en alcohol! Dat moeten ze verbieden, ik vind het net zo erg als een sigaret opsteken na zo'n stukje topsport.( en ze nam nog fijn een hijs achter haar computer)

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:16

amondi schreef:
Dat is het goede voorbeeld voor de jeugd, topprestatie en alcohol! Dat moeten ze verbieden, ik vind het net zo erg als een sigaret opsteken na zo'n stukje topsport.( en ze nam nog fijn een hijs achter haar computer)

Kom op...........doen ze eindelijk een keer relaxed, die gruntliche Deutscher, is het weer niet goed Haha! !

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 11:39

ze is nu op nederland twee op!
die wie haar nog wilt zien nu kijken Haha!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:06

4% los, dat is bijna niet meer in te halen...

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:33

amondi schreef:

Ik kan me herinneren dat op het EK in Verden alle deelnemers nog voordat ze de catacomben ingingen van de organisatie een glas champagne aangeboden kregen Cool

Ulla dronk dat toen gretig op terwijl Isabell em over de hals van Gigolo goot waar ie weer erg van schrok Haha!

en ja Ulla rookt ook..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:39

Ik vond de proef van Anky een beetje tegenvallen. Er zat echt teveel spanning op.
Maar de proef van Ulla vond ik echt heel mooi. Dat zag er gewoon ontspannen uit en swingde veel meer.
De proef van Sven vond ik ook helemaal niet verkeerd (op de piaffe na dan), maar zijn score vond ik iets laag uitvallen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:51

Juist die piaffe telt dubbel( dacht ik), en hij zit er 3x in, tel uit je winst.
Wel knap van Ulla om een piaff naar links te doen( althans dat verzon onze commentator tijdens de uitzending)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:56

voor de piaffe kan je idd hoge punten halen

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 15:17

Dit telt allemaal dubbel:
-Beide drafappuyementen
-Uitgestrekte stap
-Verzamelde stap
-Zig-zag appuyement in galop met de galopwissels ertussen
-Galopwissels om de pas
-Beide pirouettes
-Ongedwongenheid en zuiverheid vd gangen
-Impuls en verzameling
-Oplettendheid, vertrouwen, harmonie en gehoorzaamheid van het paard
-Houding en zit van de ruiter, de juistheid en het effect van de hulpen

Appie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 15:36

Scum schreef:
Ik vond de proef van Anky een beetje tegenvallen. Er zat echt teveel spanning op.
Maar de proef van Ulla vond ik echt heel mooi. Dat zag er gewoon ontspannen uit en swingde veel meer.
De proef van Sven vond ik ook helemaal niet verkeerd (op de piaffe na dan), maar zijn score vond ik iets laag uitvallen.

Helemaal mee eens!
En Rusty van Ulla heeft echt niet teveel vet hoor, dit paard is echt één en al spier.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:12

Ulla drinkt ALTIJD champagne direct na de proef, samen met Heike (Kemmer). Het beroemde achterbeentje van Rusty kwam er wel weer uit he, ja ik doel op het voetje in de piaffe...
ik zag alleen het foutje in de eners aan het einde, voor de rest heerlijk gereden door deze ervaren combinatie. Rusty keek trouwens af en toe ook nog weleens angstig opzij, maar het was zeker lekker ontspannen in vergelijking met Salinero.

Ben benieuwd of Anky de aanval gaat openen in de Special...anders heeft Ulla de medaille op zak en terecht...

wat vonden jullie eigenlijk van Weltall van (Martin Schaudt) en dan met name zijn galop?? is dat geen voorbeeld van een 4-tact galop??
scoort bijzonder hoog in draf...

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:47

Ik vind de punten van Ulla een beetje te hoog gegrepen, vind ze wel terecht winnaar. Maar vergeleken met de rest vond ik ze nou niet 4 procent beter (al helemaal geen 81 % )
Welke jury zat er ook al weer op C Boos!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:53

Ik heb speciaal naar Weltall gekeken om dat ik em niet heb gezien in Aken.

De commentator vond hem geweldig zo moet er gereden worden Verward Terwijl ie een dikke fout aan het maken was

Het zag er zeer gespannen uit,let een op de lage staartaanzet en hoe hij die knijpt..

In de galopappuyementen hield ik mijn hart vast brrr

Nee zulke punten had (naar mijn bescheiden mening)ie niet verdiend

OP C zat mr Stephen Clarke een Brit.
Een aardige man trouwens Haha!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:15

Ja maar die staart is te verklaren.
Paard heeft een naar ongeluk gehad met de veewagen waarbij zijn staart klem is komen te zitten. Vandaar die rare aanzet...

maar die hele galoptour van hem is nou niet bepaald wat ik noem verzameld, en in de appuyementen is het idd om te rillen...(4-tact!)