kattebeest schreef::#wil je meer? bekijk mijn profiel!
![]()
Jij wilt gewoon meer profielviews

Maar leuk gedaan hoor

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Picasso schreef:Imke was echt goed ja!![]()
Doe nogmaals een poging om mijn vraag te stellen![]()
Heeft iemand Lisa Wilcox zien rijden??
Dancer schreef:Idocus was erg strak. Volgens mij had ze daarom ook de stangteugel helemaal loshangen. Ik denk als ze die erbij gepakt had dat hij was gaan staken. Hij was niet los door het lichaam, daarom was de passage ook wat in slomotion en stond hij bijna stil in de piaffe. Toch te veel geoefend denk ik. Maar ja, ze heeft maar mooi even op de Olympische Spelen gereden. En ik denk dat het voor ook zeker niet de laatste keer is!!! Ik vond Imke trouwens wel heel goed rijden. Het geheel zag er erg ontspannen en los door het lichaam uit!!
lautjuh85 schreef:Ze trok echt met haar handen in zijn mond!
Ik vond het niet echt eh leuk om naar te kijken.
Sorry,hoop dat anky het morgen beter doet.
Hoor ook allemaal positieve reacties over imke, maar die heb ik helaas niet gezien
CCCCorine schreef:Ik vond Imke met Lancet ook heel erg goed! Lancet is ook wel een heel erg aansprekend paard, die beweging, wauw!!!
Ik vind de prestatie die Marlies neerzet (met 23 jaar al naar de olympische spelen) bewonderingswaardig. Toch vond ik het er een stuk minder netjes uitzien dan bij Imke en Lancet. Idocus is niet echt mijn paard. Ik vond hem een beetje mechanisch (hoe noem je dat). En af en toe leek het net alsof hij onregelmatig was/ of stil viel. Bijvoorbeeld in de piaffe, maar ook in de galoppirouettes leek het net alsof hij steeds even bleef 'hangen'. Al met al een minder vloeiend beeld.
gabyfedde schreef:Ik ben het helemaal met je eens.
Vanmorgen was er een meisje van 18 uit Oostenrijk en die reed supernetjes rond (haalde 68,.... Marlies' leeftijd vind ik dus niet echt een excuus!
![]()
Ik vond de stangteugel die in een boogje hing erg storend.