Marlies & Idocus at olymic games !!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:52

kattebeest schreef:
:# Party!! wil je meer? bekijk mijn profiel! Party!! Party!!

Jij wilt gewoon meer profielviews

Maar leuk gedaan hoor Lachen

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:53

Leuk bedacht om foto's van de tv te maken Tong uitsteken

Tja, wat zal ik er verder van zeggen. Ik vond niet dat Marlies super goed reed, maar erg slecht nou ook weer niet. Ik had wel iets meer dan 64 % verwacht.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:20

LindavanS schreef:
leuk dat je foto's hebt gemaakt van de TV
Ik vond Marlies vandaag heel onrustig met haar handen

Ik vond ook dat ze erg onrustig was met dr handen.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:27

Idocus was erg strak. Volgens mij had ze daarom ook de stangteugel helemaal loshangen. Ik denk als ze die erbij gepakt had dat hij was gaan staken. Hij was niet los door het lichaam, daarom was de passage ook wat in slomotion en stond hij bijna stil in de piaffe. Toch te veel geoefend denk ik. Maar ja, ze heeft maar mooi even op de Olympische Spelen gereden. En ik denk dat het voor ook zeker niet de laatste keer is!!! Ik vond Imke trouwens wel heel goed rijden. Het geheel zag er erg ontspannen en los door het lichaam uit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:29

Imke was echt goed ja! OK dan!
Doe nogmaals een poging om mijn vraag te stellen Verward Haha! Heeft iemand Lisa Wilcox zien rijden??

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:40

Picasso schreef:
Imke was echt goed ja! OK dan!
Doe nogmaals een poging om mijn vraag te stellen Verward Haha! Heeft iemand Lisa Wilcox zien rijden??

Ja, ikke... niet onaardig, maar ik ben niet zo'n fan van haar dus misschien heb je aan mij niet veel. Ik vond dat ze met name in de piaffes erg "op de plee" ging zitten waardoor het geheel verkrampt er uit kwam te zien.
Dat is gewoon zonde want voor de rest was het een technisch wel goede proef. Ik weet alleen het resultaat niet zo.

Marlies vond ik ronduit slecht! Ik heb haar vaker zien rijden en dat zag er veel beter uit. Ze zat er echt mee te worstelen, was heel onrustig in haar handen en benen. Jammer, want Idocus is een geweldig paard. maar ach, ze zal wel op zijn geweest van de zenuwen, geeft ook niks, tis ook best een hele kluif, een OS rijden op zulk jonge leeftijd.

Maar sportief gezien vond ik het erg jammer.

Imke was geweldig!!!

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 18:43

Oscar schreef:
Ik heb je topic verplaatst naar het OS-forum, en de link op HAW laten staan zodat het topic op beide fora zichtbaar blijft Knipoog

das heel lief van je Lovers thnx ! OK dan!

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 18:44

liberty schreef:
Jij wilt gewoon meer profielviews

Maar leuk gedaan hoor Lachen

nou, aan jou om op de knop profiel bij mij te klikken als je meer wil zien............... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 00:46

Dancer schreef:
Idocus was erg strak. Volgens mij had ze daarom ook de stangteugel helemaal loshangen. Ik denk als ze die erbij gepakt had dat hij was gaan staken. Hij was niet los door het lichaam, daarom was de passage ook wat in slomotion en stond hij bijna stil in de piaffe. Toch te veel geoefend denk ik. Maar ja, ze heeft maar mooi even op de Olympische Spelen gereden. En ik denk dat het voor ook zeker niet de laatste keer is!!! Ik vond Imke trouwens wel heel goed rijden. Het geheel zag er erg ontspannen en los door het lichaam uit!!

Ik vond Imke met Lancet ook heel erg goed! Lancet is ook wel een heel erg aansprekend paard, die beweging, wauw!!!

Ik vind de prestatie die Marlies neerzet (met 23 jaar al naar de olympische spelen) bewonderingswaardig. Toch vond ik het er een stuk minder netjes uitzien dan bij Imke en Lancet. Idocus is niet echt mijn paard. Ik vond hem een beetje mechanisch (hoe noem je dat). En af en toe leek het net alsof hij onregelmatig was/ of stil viel. Bijvoorbeeld in de piaffe, maar ook in de galoppirouettes leek het net alsof hij steeds even bleef 'hangen'. Al met al een minder vloeiend beeld.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:05

lautjuh85 schreef:
Ze trok echt met haar handen in zijn mond!
Ik vond het niet echt eh leuk om naar te kijken.
Sorry,hoop dat anky het morgen beter doet.
Hoor ook allemaal positieve reacties over imke, maar die heb ik helaas niet gezien Scheve mond

Juist niet!
Zij is 1 van de weinige mensen die niet zoveel de stang en de trens strak hebben, dat vind ik een compliment waard. OK dan!

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:40

Nee, dus laat ze niet duidlijk zien dat ze met stang en trens kan rijden wat op dit niveau gevraagd wordt. En ze trok wel degelijk alleen je kan een ruk geven terwijl de teugels slap hangen(ja op het moment van de ruk dan niet)

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:41

Soory bedoelde niet met stang en trens kan rijden.

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:42

Maar dan moet ze nog wel d'r handen stil houden.
Ik denk trouwens wel dat ze veel last (ook haar paard) van spannig hadden..

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:44

CCCCorine schreef:
Ik vond Imke met Lancet ook heel erg goed! Lancet is ook wel een heel erg aansprekend paard, die beweging, wauw!!!

Ik vind de prestatie die Marlies neerzet (met 23 jaar al naar de olympische spelen) bewonderingswaardig. Toch vond ik het er een stuk minder netjes uitzien dan bij Imke en Lancet. Idocus is niet echt mijn paard. Ik vond hem een beetje mechanisch (hoe noem je dat). En af en toe leek het net alsof hij onregelmatig was/ of stil viel. Bijvoorbeeld in de piaffe, maar ook in de galoppirouettes leek het net alsof hij steeds even bleef 'hangen'. Al met al een minder vloeiend beeld.

Ik ben het helemaal met je eens.
Vanmorgen was er een meisje van 18 uit Oostenrijk en die reed supernetjes rond (haalde 68,...Ziek. Marlies' leeftijd vind ik dus niet echt een excuus! Knipoog

Ik vond de stangteugel die in een boogje hing erg storend.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:23

gabyfedde schreef:
Ik ben het helemaal met je eens.
Vanmorgen was er een meisje van 18 uit Oostenrijk en die reed supernetjes rond (haalde 68,...Ziek. Marlies' leeftijd vind ik dus niet echt een excuus! Knipoog

Ik vond de stangteugel die in een boogje hing erg storend.

Ben ik nou de enige die het prettig vind als mensen de stangteugel niet vreselijk strak houden?

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 15:11

liever in een boog dan opgespannen !