jumping !!! Wie is jullie favoriet

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Elmshorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:55

Leopold van Asten en Rodrigo Pessoa vind ik heel goed.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:55

Mientjeuh schreef:
Ik vind dat België best een goede kans maakt, van de andere landen weet ik eigenlijk niet zoveel.
Ludo Philippaerts en Parco vindt ik echt een prachtcombinatie, en ze kunnen er allebei wat van Lachen

ook mijn persoonlijk favoriet. Al tippen de kranten hier op de tot belg genaturaliseerde Nederlander Jos Lansink. Hopelijk kan onze Ludo zijn zenuwen in bedwang houden.

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:03

joke20 schreef:
ik ook Haha!

Wie nou niet? Tong uitsteken

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:25

Gert-Jan Bruggink zou ik het echt gunnen. Die jongen heeft gewoon een universitaire studie gecombineerd met de paarden en je dan gewoon kwalificeren voor de Olympische Spelen. Echt superknap

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 10:53

Ik hoop zooooo dat Nederland een goede teamklassering haalt. Individueel maakt het me geen hol uit welke nederlandse ruiter een medaille haalt, het zou gewoon ontzettend gaaf zijn áls het überhaupt gebeurd.
Maar ik heb die blik van Ludger Beerbaum gezien tijdens de openingsceremonie... die gaat ervoor. Kan me haast niet voorstellen dat die goud aan z'n neus voorbij zal laten gaan deze keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:55

Aimee schreef:
Ik hoop zooooo dat Nederland een goede teamklassering haalt. Individueel maakt het me geen hol uit welke nederlandse ruiter een medaille haalt, het zou gewoon ontzettend gaaf zijn áls het überhaupt gebeurd.
Maar ik heb die blik van Ludger Beerbaum gezien tijdens de openingsceremonie... die gaat ervoor. Kan me haast niet voorstellen dat die goud aan z'n neus voorbij zal laten gaan deze keer.

Er hoeft maar 1 balkje te vallen he... Dat heb je niet altijd in de hand natuurlijk. Maar ik denk ook dat Ludger Beerbaum het goed gaat doen!

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:39

Ludger Beerbaum vindt ik zo'n dierenbeul heb je hem en poos geleden gezien, jeetje wat sloeg hij dat witte paard volgens mij zag je een week later de striemen nog wel!!! Arm paard!! Ach gut Het was verschrikkelijk, en dat paard maakte een fout door zijn schuld zindsdien mag ik die vent echt niet meer.
Ik vindt die met Tinka´s boy super en natuurlijk het Nerderlandse team! OK dan!

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:13

Annetje schreef:
Ik vind de belgen het goed doen dit jaar! (kan ook zijn dat ik verkeerd kijk natuurlijk Haha! Maar viel me op dat ze toch wel goed reden en kan me dit niet van andere jaren herineren)

Ludo Phillipaerts haalde in 2000 individueel een vierde plaats met Otterongo. De Belgen hebben al enkele keren in groep medailles gehaald, maar dat is al wat langer geleden.

Ik denk dat Duitsland de grootste kanshebber is, ik vrees dat België net naast de medailles gaat grijpen (hoewel ik hoop van niet)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 00:54

Sabientjeuh schreef:
Ik vindt die met Tinka´s boy super en natuurlijk het Nerderlandse team! OK dan!

Marcus Fuchs en Tinka's Boy zijn toch niet mee dit jaar?
Of heb ik dat weer verkeerd begrepen?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 03:18

Anya schreef:
Ik ga voor het Twentse clubje Lachen

Ik ook ofwel, voor 75% van het nederlands springteam *LOL*

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:54

petraaken schreef:
ook mijn persoonlijk favoriet. Al tippen de kranten hier op de tot belg genaturaliseerde Nederlander Jos Lansink. Hopelijk kan onze Ludo zijn zenuwen in bedwang houden.

Ludo heeft al vaak meegedaan aan de OS, dus ik hoop dat het zal lukken Lachen

Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:17

Teams: Duitsland,Frankrijk,USA
Duitsland heeft een zeer sterk team met als ervaren combinaties Ludger Beerbaum/Goldfever en Otto Becker/Dobel's Cento. Beide combinaties hebben al olympiades gereden en hebben wedstrijden onder grote druk goed uitgereden. Christian Ahlmann/Coster zijn Europees kampioen en hebben stalen zenuwen. Marco poedersuiker/Montender een jonge combinaties, maar kunnen presteren.
De fransen zijn toch wel de snelheidsduivels met diverse sterke combinaties, die het woord winnen al kennen. Zij hebben al diverse goede prestaties laten zien met het team, maar ook individueel. Pas op voor Eric Navet/Dollar du murrier.
De Usa heeft een team met sterke ruiters. Peter Wylde en Beezie madden presteren op het moment goed. En niet te vergeten Chris Kapler met de kwpn-er Royal kaliber een sterke ruiter met een super paard. De amerikanen kunnen ons nog verassen.
Individueel: Ik gok op 1 van deze 7 ruiters:
* Otto Becker / Dobel's Cento. Een paard met veel kwaliteit en een ruiter met veel rustig en een technisch goede manier van rijden.
* Markus Fuchs / Tinka's Boy. Een ruiter die de wil heeft om te winnen en een paard die dat technisch en op kwaliteit allemaal aan kan.
* Ludger Beerbaum/ Goldfever. Een ervaren ruiter die constant presteert en een paard die zich thuisvoelt in een grote arena.
* Chris Kapler/ Royal Kaliber. Een stijlvolle en rustige ruiter met ene paard die overal over kan.
* Rolf Goran Bengtsson?Mac Kinley. Een ervaren en sterke ruiter met een kwaliteitsvol paard. pas Op!
* Christian Ahlmann/Coster. Al Europees kampioen, dus beide kunnen presteren onder druk pas op.
* Gert Jan Bruggink / Joel. Een combinatie die onder druk kunnen winnen.

Groetjes
Denise

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:22

Team: Duitsland, Frankrijk, België
Individueel: Nick Skelton, Eric Navet, Wim Schröder

maar ik hoop op méér Nederlands succes OK dan!
van oa Joël, Fleche Rouge en de Eurocommerces
HOLLAND!

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:49

In teamverband vrees ik dat België naast de medailles zal grijpen, ik gok op Duitsland, Frankrijk en ...

Individueel moet er wel een Belg zijn die een medaille kan halen volgens mij: ik gok op Mark Van Dijck...

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:49

Holland Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:57

machie schreef:
Ik ook ofwel, voor 75% van het nederlands springteam *LOL*

Woehoe... go jong's

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 19:34

[quote="Elfie"]In teamverband vrees ik dat België naast de medailles zal grijpen, ik gok op Duitsland, Frankrijk en ...

Individueel moet er wel een Belg zijn die een medaille kan halen volgens mij: ik gok op Mark Van Dijck...[/quo
Die is reserve en mag dus enkel starten indien er iemand voor het springen begint uit zou vallen door blessure ofzo

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:46

Ludger! (dan IS het tenminste een Beerbaum! Lachen *zucht* )

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:25

Ik hoop dat Leopold van Asten goud gaat winnen!

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 21:48

BlueDevil schreef:
Ik hoop dat Leopold van Asten goud gaat winnen!

Hoop het ook, maar ik denk dat Beerbaum er met het goud vandoor gaat! Scheve mond

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:21

libke"]
[quote="Elfie schreef:
In teamverband vrees ik dat België naast de medailles zal grijpen, ik gok op Duitsland, Frankrijk en ...

Individueel moet er wel een Belg zijn die een medaille kan halen volgens mij: ik gok op Mark Van Dijck...[/quo
Die is reserve en mag dus enkel starten indien er iemand voor het springen begint uit zou vallen door blessure ofzo
[/quote]

Ik ben weer goed op de hoogte Bloos!
Maar ik vind het wel een goede springruiter, jammer dat hij reserve is...

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:41

Ik ben gewoon helemaal voor Nederland, alleen tijdens sportwedstrijden is nationalisme op bescheiden schaal toegestaan, vind ik...Knipoog

Verder vind ik het super dat er twee Schrödertjes in het team zitten!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:44

Cumano geef ik een goede kans. (nr. 4 van het twente kwartet Knipoog )
Die van Eric Navet kan ook overal over..... Hmmm, na de eerste ronde weten we meer. Stilletjes hoop ik niet Beerbaum; die is al genoeg over het paard getild.

schaapje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:50

ik geef gert-jan een goede kans en ik gun het wim ook wel heel erg ookal kan ik niet zo goed met hem door een deur. en het liefst zou ik willen dat albert rijd in plaats van leopold maja ik ga ook niet hopen dat hem of ziijn paard iets overkomt. ik denk dat nederland een goede kans maakt maar geen goud.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 12:38

Scheve mond dit wordt moeilijk, heb namelijk geen idee wie de nederlands paarden zijn *LOL* *schaam*

Anyway, Rijdt Rodrigo Pessoa op Baloubet? dan zie ik het zeker als een kanshebber. wat een geweldig paard Bloos!

Zelfde gaat op voor Goldfever Pling wat een paard en altijd zo stabiel.

Tinka's boy is natuurlijk ook een toppertje! OK dan!

Maar doet For Pleasure eigenlijk ook mee? die werdt al wat ouder geloof ik, maar was ook altijd een zekerheidje.

En het mooiste paard? Dollar du murrier van Eric Navet Lachen