Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mientjeuh schreef:Ik vind dat België best een goede kans maakt, van de andere landen weet ik eigenlijk niet zoveel.
Ludo Philippaerts en Parco vindt ik echt een prachtcombinatie, en ze kunnen er allebei wat van
Aimee schreef:Ik hoop zooooo dat Nederland een goede teamklassering haalt. Individueel maakt het me geen hol uit welke nederlandse ruiter een medaille haalt, het zou gewoon ontzettend gaaf zijn áls het überhaupt gebeurd.
Maar ik heb die blik van Ludger Beerbaum gezien tijdens de openingsceremonie... die gaat ervoor. Kan me haast niet voorstellen dat die goud aan z'n neus voorbij zal laten gaan deze keer.
Annetje schreef:Ik vind de belgen het goed doen dit jaar! (kan ook zijn dat ik verkeerd kijk natuurlijkMaar viel me op dat ze toch wel goed reden en kan me dit niet van andere jaren herineren)
libke"]
[quote="Elfie schreef:In teamverband vrees ik dat België naast de medailles zal grijpen, ik gok op Duitsland, Frankrijk en ...
Individueel moet er wel een Belg zijn die een medaille kan halen volgens mij: ik gok op Mark Van Dijck...[/quo
Die is reserve en mag dus enkel starten indien er iemand voor het springen begint uit zou vallen door blessure ofzo
[/quote]