Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
. Feetje schreef:Lichte tour = toch ZZLicht?
Waarom hebben jullie geen dressuurteam?
Ohja, en ik ben bang voor ze
Ofwel wilden ze alleen atleten sturen die medaille kansen hebben en dat hebben we niet in de dressuur. Hoewel ik vind dat voor die tak deelnemen als belg belangrijker zou moeten zijn dan winnen. RanouK schreef:Ik vind Johan Zagers een persoon met stijl.
Ja, er zijn maar weinig Belgische dressuurruiters die op hoog niveau presteeren. Springen is geliefd.
pevoco schreef:B-L-L1-L2-M1-M2-Z1-Z2-ZZlicht-ZZzwaar-PSG/Intermediaire1-Intermediaire2-GP/GPS (KUR)
)
), ik moet niet gaan overdrijven...Ik ben trots om een Belg te zijn (maar het even goed iets anders mogen zijn
Tsjech of zo
)Pouskintje schreef:ik had es in de bit gelezen dat belgie vol met dressuurtalent zit maar dat de paarden die ook dat talent hebben nog te jong zijn om het nu al op GP niveau te schoppen.
Ludo Phillipaerts is echt wel mijn favoriet!
. Maar er zit gelukkig wel verbetering in ...
In de paralimpics hebben wij een dressuurteam maar in de gewone niet. In tegenstelling tot de dressuur scoort het springen heel goed in ons landje, ons eigen ras (bwp) is namelijk een van werelds beste springrassen. En Ludo is zo geliefd, dat fans hem nadoen. In Nederland is Anky het meest geliefd, dus fans doen haar na, en daarin tegen is Kwpn een super ras dat in alle disciplines wel hoog scoort. Om hier dressuur populair te maken hebben we het anky-effect nodig.