Zomertenue

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:12

Vandaag was de uitzondering op de regel, vanochtend bij de pony's nog wel het jasje aangehad maar vanmiddag was er echt maar 1 in de hele dressuur die haar jasje aan had, IEDEREEN van B tm Z2 reed in een blouse. Ach ja zo zie je maar weer, gisteren zou ik ook gezegd hebben: gewoon je jas aan, maar vandaag.......

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:16

Ik heb ook vandaag mijn jasje uitgelatan in de B dressuur, net als de meesten trouwens, maar mooi dat het me in beide proefjes wel een punt gekost heeft! Ik heb normaal altijd een 8 voor de verzorging en vandaag 2x een 7.

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:25

awdewilde schreef:
Ik heb ook vandaag mijn jasje uitgelatan in de B dressuur, net als de meesten trouwens, maar mooi dat het me in beide proefjes wel een punt gekost heeft! Ik heb normaal altijd een 8 voor de verzorging en vandaag 2x een 7.

Heb je altijd dezelfde jury dan? Anders kan je toch nooit weten of dát je een punt gekost heeft. Sommige jury's geven standaard een 7, sommigen standaard een 8.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:55

Het mag dus wel met korte mouwen???? En iedereen vandaag maar zeggen dat je alleen een blause met lange mouwen aan mag! Ik had vandaag zelfs dat de jury tegen me zei van joh doe dat jasje toch uit, maar dat kon niet want ik had een hempje aangedaan met daaraan me plastron. Inrijden zonder jasje en dan de proef met jasje, maar het was toch wel extreem heet hoor vandaag! Pfeww...

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:57

awdewilde schreef:

Das natuurlijk onzin he. Jury's geven vaak standaard cijfers voor verzorging, er zijn er die standaard een 7 geven en je hebt ze die standaard een 8 geven. Ik doe voor ws altijd hetzelfde met mijn paard (benen wassen, invlechten en alles is schoon) maar ik heb 7ens en 8en. Vandaag had ik, met jasje aan, een 7 en een 8 voor verzorging, dus het zegt niks!

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:06

Het kan inderdaad toeval zijn.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 23:57

YvonneS schreef:
Het mag dus wel met korte mouwen???? En iedereen vandaag maar zeggen dat je alleen een blause met lange mouwen aan mag! Ik had vandaag zelfs dat de jury tegen me zei van joh doe dat jasje toch uit, maar dat kon niet want ik had een hempje aangedaan met daaraan me plastron. Inrijden zonder jasje en dan de proef met jasje, maar het was toch wel extreem heet hoor vandaag! Pfeww...

korte mouw mag wel, mouwloos niet!!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 09:27

GeJe schreef:
Ben zojuist terug van het jureren van de Groningse Dressuurkampioenschappen. Het was/is erg warm in Onstwedde en 's ochtends was al besloten dat er in zomertenue gereden mocht worden.

Maar in principe is dat dan weer in strijd met de reglementen, want daar staat toch "behalve tijdens kampioenschappen"?
Dus in principe mag je op een kampioenschap bij de dressuur geen zomertenneu aan.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 15:55

Ik neem aan dat de organisatie de regels kent, maar je kan toch niet verwachten dat er mensen in jas en al gaan rijden met deze temperaturen?? Ik moest gister echt naar adem happen hoor in me proef, was flink afzien! Misschien bedoelen ze met kampioenschappen wel het Nk alleen