Utrechts Kampioenschap

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:46

Margo schreef:
Ik ben van de partij bij de Utrechtse kampioenschappen bij de paarden in het Z2!!

Ik zal voor je duimen! Krijgen we dan wel gebak bij een goed resultaat? Knipoog

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:09

haha Tuurlijk!! Maar alleen als ik ook echt kampioen word trakteer ik op taart... (Maar daar hoef ik toch niet bang voor te zijn ghehe) Haha!

tralalaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 18:07

ik doe ook mee in de l1 d/e pony's
en m springen d/e pony's

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 23:18

Ik zal morgen even kijken op de flyer die we gekregen hebben, hoe de indeling precies is, maar wat ik me zo kan herinneren ziet het er ong zo uit:

Vrijdag pony's alles, dus springen en dressuur, met uitzondering van de Z-dressuur, die is op zaterdag
Vrijdag dressuur paarden en zaterdag springen paarden. Kweet even niet meer hoe het met het Z stond voor de paarden...

Maar ik ga ook! In ieder geval L-springen bij de paarden en met een beetje mazzel ook nog dressuur ( B ). Sta nu 2e reserve. En bij kring Zuid is het wel degelijk mogelijk om geselecteerd te worden, zonder dat je winstpunten rijdt!!! Je moet gewoon puur de mazzel hebben gehad, dat je in de ring met 7 deelnemers reed ( in Odijk )...raar maar waar

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 15:31

Vorig jaar mocht ik door zonder winstpunten (rij ook in kring Zuid).
Had alleen de 2e selectie in Montfoort maar gereden en had in beide proeven geen winst, maar toch mocht ik door Haha!
Op het kampioenschap ging het toen overigens heel goed. Had 160 gereden, maar die telde natuurlijk weer niet Haha!

ceetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 21:02

Danielle14 schreef:
Ik doe ook mee! Lachen L-2 pony's DE

ik ook:D

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 17:41

STARTTIJDEN ZIJN ONLINE: WWW.PAARDENSPORTUTRECHT.NL

Veel sterkte allemaal, heb net mijn tijd gezien en ik moet op vrijdagochtend rijden om 8.54 >;)

Iemand enig idee of je er perse een uur van tevoren moet zijn en of er gigantische file is op vrijdagochtend richting Amersfoort?

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:05

Ik sta gewoon op de startlijst! Heb GEEN bericht gehad dat ik geselecteerd was. Heb dus GEEN coupons opgestuurd Haha! Strange!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:55

Ik zou er zeker een uur van te voren zijn ja! Minimaal, vanwege het inlopen van de tijden door evt. uitvallers. En rekening houden met file moet je altijd. Ik denk wel dat er file staat ja.

Kom een aantal mensen wel aanmoedigen. Bij het Z2 ben ik zeker aanwezig.

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:48

Suzanne F. schreef:
Ik zou er zeker een uur van te voren zijn ja! Minimaal, vanwege het inlopen van de tijden door evt. uitvallers. En rekening houden met file moet je altijd. Ik denk wel dat er file staat ja.

Kom een aantal mensen wel aanmoedigen. Bij het Z2 ben ik zeker aanwezig.

Ehm, ik kan ook wel wat aanmoediging gebruiken ook al is het B hoor! Haha!

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:00

Nou breekt m'n klomp!!!

Even de startlijst vergeleken met de selectielijst van kring Zuid. Blijkt dat er 5 zijn die niet starten. Aangezien ik gedeeld 2e reserve sta, zou ik theoretisch dus kunnen starten! Raar dat ik nog niets gehoord heb dan....

Na ja, Carina maar een mailtje gestuurd. Ben benieuwd!

Sanne, rij je bij de paarden of pony's? Als je bij de paarden rijdt, kom ik je aanmoedigen als ik ook moet starten!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:26

Danielle14 schreef:
Ik doe ook mee! Lachen L-2 pony's DE

Ow Daniëlle als jij geen Utrechts Kampioen wordt weet ik het ook niet meer Haha! Heel veel succes iedereen!

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:20

Charmaine schreef:
Sanne, rij je bij de paarden of pony's? Als je bij de paarden rijdt, kom ik je aanmoedigen als ik ook moet starten!

Ik rij bij de paarden mee. Misschien moet je even een belletje plegen dan weet je of je mee doet. (als je op de post moet wachten..... ) Ik heb trouwens nooit bericht gehad, er stond op paardensport utrecht gewoon of ik geselecteerd was of niet.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:23

In mijn klasse mogen er van de 7 in de Z1 D/E 2 door naar de Nederlandse Kampioenschappen,
ik hoop dat ik het er goed vanaf breng maar nou vraag ik me af of dat wij wel doen
dat je dan de volgende dag mag rijden, want er mogen er dan 3 of 4 verder best weinig
als er 2 door mogen, en we moeten 2 proefjes rijden dezelfde dag, is dat bij alle klasses?

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:27

Bij ons in de Z start je allebei de proeven op zaterdag, en dan komt er uit of je bij
de eerste 2 behoort en dus door mag ja of nee. Ik start om 14.16 en 14.46.

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:38

Sannie1980 schreef:
Ehm, ik kan ook wel wat aanmoediging gebruiken ook al is het B hoor! Haha!

Ikke ook!!! In welke ring zit jij? Ikke in ring 2 en moet om 14:42 rijden....wel een lekker tijd inprincipe nu alleen hopen dat het niet te warm wordt op die dag Bloos ....want dat is wel het tijdstip dat de temperatuur op zijn hoogste punt zit ongeveer....anders wordt het erg zweten en dat wordt het zoiezo wel denk ik zo Haha!
Maar ja, we proberen er maar het beste van te maken!

Primadonna

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:48

PrimaDonna schreef:
Ikke ook!!! In welke ring zit jij? Ikke in ring 2 en moet om 14:42 rijden....wel een lekker tijd inprincipe nu alleen hopen dat het niet te warm wordt op die dag Bloos ....want dat is wel het tijdstip dat de temperatuur op zijn hoogste punt zit ongeveer....anders wordt het erg zweten en dat wordt het zoiezo wel denk ik zo Haha!
Maar ja, we proberen er maar het beste van te maken!

Primadonna

Gezellig, ik ook in ring 2!!! Nou, dat wordt dan de eerste boktmeeting voor mij!!! Haha! ik moet om 1346 uur.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:54

Moet in ring 2 op vrijdag:
1 Anouk de Kok Splash Hooglandertjes E 9:42
wat een belediging het is: 't Hogeland moeilijk he Tong uitsteken

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:13

Ik moet om 16.12 starten.... rij altijd liever vroeg maar dat zit er niet in deze keer... helaas..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:15

Ik vind het wel beter om zo vroeg te rijden met dit weer! Alleen springen is midden op de dag Boos!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 17:49

Nou ik heb dus besloten dat we volgende week al om 6 uur 's ochtends gaan rijden Haha! . We hopen dan een beetje te file voor te blijven, zodat we daar niet te laat aankomen.

Nog iemand die ik rond 8.00 uur kan meeten? Knipoog

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:53

Ligt eraan tot hoelaat je blijft Tong uitsteken

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:35

Dus je mag toch starten Anouk Lachen Zie je nou wel Tong uitsteken Zijn altijd wel uitvallers...

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 21:52

SplashIsLief schreef:
Ligt eraan tot hoelaat je blijft Tong uitsteken

Hahah, als de uitslag er is ben ik pleite denk ik. Geen idee hoe lang dat duurt. Als het net zo lang duurt als vorig jaar dan ben ik er nog wel ff. Knipoog

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:02

Sannie1980 schreef:
Ik rij bij de paarden mee. Misschien moet je even een belletje plegen dan weet je of je mee doet. (als je op de post moet wachten..... ) Ik heb trouwens nooit bericht gehad, er stond op paardensport utrecht gewoon of ik geselecteerd was of niet.

Nee klopt, alles staat op de site. Maar ik heb al een paar keer met de secretaris gebeld, omdat ik het niet eens was met de selectie-uitslagen. ( zie ander topic ). Dus Carina zou mij bellen als ik mocht starten...

Maar ik vertrouw het niet meer zo, vandaar dat ik gemaild heb. Maar als ik morgen nog niets gehoord heb, hang ik weer in de telefoon hoor! Is nu een soort van principe kwestie geworden Haha! Haha!