Margo schreef:Ik ben van de partij bij de Utrechtse kampioenschappen bij de paarden in het Z2!!
Ik zal voor je duimen! Krijgen we dan wel gebak bij een goed resultaat?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Suzanne F. schreef:Ik zou er zeker een uur van te voren zijn ja! Minimaal, vanwege het inlopen van de tijden door evt. uitvallers. En rekening houden met file moet je altijd. Ik denk wel dat er file staat ja.
Kom een aantal mensen wel aanmoedigen. Bij het Z2 ben ik zeker aanwezig.
Charmaine schreef:Sanne, rij je bij de paarden of pony's? Als je bij de paarden rijdt, kom ik je aanmoedigen als ik ook moet starten!
Sannie1980 schreef:Ehm, ik kan ook wel wat aanmoediging gebruiken ook al is het B hoor!
PrimaDonna schreef:Ikke ook!!! In welke ring zit jij? Ikke in ring 2 en moet om 14:42 rijden....wel een lekker tijd inprincipe nu alleen hopen dat het niet te warm wordt op die dag....want dat is wel het tijdstip dat de temperatuur op zijn hoogste punt zit ongeveer....anders wordt het erg zweten en dat wordt het zoiezo wel denk ik zo
![]()
Maar ja, we proberen er maar het beste van te maken!
Primadonna
Sannie1980 schreef:Ik rij bij de paarden mee. Misschien moet je even een belletje plegen dan weet je of je mee doet. (als je op de post moet wachten.....) Ik heb trouwens nooit bericht gehad, er stond op paardensport utrecht gewoon of ik geselecteerd was of niet.