Ctal schreef:Er zit nog steeds contragalop in de M1, alleen tis n miniem stukje
Je moet bijv van K naar X rijden, en dan van X naar A. Dat vind ik niet echt contragalop
. Voorheen was het echt een halve grote volte in contragalop. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Scum schreef:Je moet bijv van K naar X rijden, en dan van X naar A. Dat vind ik niet echt contragalop. Voorheen was het echt een halve grote volte in contragalop.

als je maar vaak genoeg start ( en je het geld er voor hebt) sprokkel je toch wel die 10 puntjes bij elkaar, al ben je nog lang niet klaar voor een klasse hoger, zelf denk ik dat je niet moet promoveren bij 10 WP. omdat je dan 10 WP. hebt maar dat je moet promoveren wanneer je constant je WP. rijd, dus voortdurend op of boven de 156/180 punten grens en dan nog komt er vaak een terugval bij een hogere klasse, de mensen die doorrijden tot 20 WP. rijden vaak direct WP in een hogere klasse

(en dan ook nog eens als pony tussen die goede paarden) joyce B schreef:(ik weet nu al niet waar ik ermee heen moet en ben net begonnen)
Ik rijd zelf ook wedstrijden en ben expres doorgegaan tot 19 winstpunten, omdat ze gewoon nog niet klaar was voor de volgende klasse. Veel mensen zien dat niet in en gaan dan maar gewoon dommerwijs naar ene klasse hoger en komen dan in de knel
hun eigen schuld!
Gioiello schreef:Dat ze het zo moeilijk maken voor de hobby-ruiter is wel nodig, want anders blijven ze allemaal rond de Z hangen. Als je over de B, L en M wat langer doet, ga je sneller door de Z en blijf je dus minder snel ergens hangen.