Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoeska schreef:Heeft niks met je gewicht te maken. Al woog je het dubbele dan kon je pony het nog wel dragen. Het gaat mij meer om dat je gewoon erg lang bent. Ik bedoel dit helemaal niet onaardig. Ik hoop van harte dat je heel veel plezier met je pony hebt!! Maar het ziet er gewoon beter uit met iemand die wat minder lang is, of jij op een grotere pony (zoals op de andere foto's)
Anoeska schreef:Heeft niks met je gewicht te maken. Al woog je het dubbele dan kon je pony het nog wel dragen. Het gaat mij meer om dat je gewoon erg lang bent. Ik bedoel dit helemaal niet onaardig. Ik hoop van harte dat je heel veel plezier met je pony hebt!! Maar het ziet er gewoon beter uit met iemand die wat minder lang is, of jij op een grotere pony (zoals op de andere foto's)
hoefjes schreef:heey meisiej,
Mooie punten ben jaloers!!!
je bent helemaal niet te groot voor dat lieve shetje en al helemaal niet te zwaar die beesies kunnen 2 x hun eigen gewicht houden dus dat zit wel goed hoor trek je vooral nix aan van de mensen die zeggen dat je wel te groot bent want dat valt reusen mee tog!
Groetjes
Hoefjes
hoefjes schreef:heey meisiej,
Mooie punten ben jaloers!!!
je bent helemaal niet te groot voor dat lieve shetje en al helemaal niet te zwaar die beesies kunnen 2 x hun eigen gewicht houden dus dat zit wel goed hoor trek je vooral nix aan van de mensen die zeggen dat je wel te groot bent want dat valt reusen mee tog!
Groetjes
Hoefjes
ukkiepuk schreef:Lees eens wat je schrijftVolgens jou kan een shet dus 500 kg dragen
Ze kunnen op een vlakke weg 2x hun eigen gewicht TREKKEN niet dragen....Een goed getrainde shet kan ong. 50-55 kg dragen (grote maat)
Ontopic: Ziet er heel netjes uit hoor....Je staat idd voor het plaatje mooier op een grote pony maar op de shet pas je ook heel goed hoor. Probeer allen niet je benen zo af te steken dan ziet het er ook gelijk een stuk netter uit
xxsummyxx schreef:toen was ik aan het draven,dus me been ging net naar voren![]()
.. dus dat ligt aan de foto want normaal rijdt ik gewoon netjes dus![]()
{en stevige shetlanders van 1 meter of kleiner ofzo
kunnen ook wel mesnen van 50-55 - 60 dragen want me oude shet kon het maar niemand kon hem aan hij viel mij aan dus toen ging een meisje van 16 erop}
ukkiepuk schreef:Ik dacht al dat die foto gewoon een slecht moment opname was![]()
Tuurlijk kan een shet iemand van 60 kg makkelijk houden maar je moet er niet elke dag flink mee trainen (en dan bedoel ik echt doelgericht trainen) Voor een keertje (of 2, 3, 4 ) kan het makkelijk hoor.... Maar 2x zijn eigen gewicht kan echt niet hoor
Senja schreef:Mm, ik lees, en verbaas me.
Als je nou eerlijk naar die FOTO'S kijkt, dan ziet het er niet uit.
Punt.
Natuurlijk zijn er mensen die weten dat die foto's een beetje een slecht moment zijn, maar dat weten wij toch niet??
En als je 12 bent, op een shet rijdt en deze foto's plaatst met de vraag: wat vind je ervan??
DUH!!
Dan krijg je die reacties, want mensen geven een reactie op wat ze ZIEN!!
En dat zijn die foto's, en die weten verder niet hoe jij normaal op je paard zit.
Toch vind ik shetlanders al helemaal niet mooi onder het zadel, en zeker die hele kleine niet, dus, ik ben al bevooroordeeld.
Ik vind, als ik die foto's bekijk, dat je er te lang voor bent.
Ik zou het zelf ook heel erg irritant vinden om zo laag bij de grond te rijden.
Maar goed, dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Senja schreef:Mm, ik lees, en verbaas me.
Als je nou eerlijk naar die FOTO'S kijkt, dan ziet het er niet uit.
Punt.
Natuurlijk zijn er mensen die weten dat die foto's een beetje een slecht moment zijn, maar dat weten wij toch niet??
En als je 12 bent, op een shet rijdt en deze foto's plaatst met de vraag: wat vind je ervan??
DUH!!
Dan krijg je die reacties, want mensen geven een reactie op wat ze ZIEN!!
En dat zijn die foto's, en die weten verder niet hoe jij normaal op je paard zit.
Toch vind ik shetlanders al helemaal niet mooi onder het zadel, en zeker die hele kleine niet, dus, ik ben al bevooroordeeld.
Ik vind, als ik die foto's bekijk, dat je er te lang voor bent.
Ik zou het zelf ook heel erg irritant vinden om zo laag bij de grond te
rijden.
Maar goed, dat is natuurlijk heel persoonlijk.