telefonische bedreiging na jureren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bashuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:59

we zijn laatst op een wedstrijd geweest en daar kreeg iemand in de B-dress. 106 punten ! dit was echt overdreven, misschien wel niet netjes, maar dit betreffende persoon is geen een keer foutgereden, verkeerdgereden of iets anders fout gedaan..
kijk als je hier nou over gaat klagen a-la. maar dat gezeik! echt overdreven hoor... wat mensen toch wel niet doen omdat ze 150 punten rijden. Dan steek je volgens mij echt je kop int zand, of je hebt gewoon een plaat voor je kop, als ouder ook!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:20

106 punten is wel érg weinig ja Scheve mond
Word je ook niet vrolijk van, en lijkt me logisch dat je daarover op zou bellen, maar ook niet eens bedreigen.
Ik zou ook een artikel naar Paard&sport sturen, voelen mensen zich misschien aangesproken, en gaan ze anders tegen juryleden aankijken.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:23

Belachelijk!!! Ik zou proberen toch te achterhalen wie het was, al is het maar via de PTT en dan melding maken bij de KNHS! Dit kunnen ze écht niet maken!!!!

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 17:09

ik ben steeds aant zoeken naar uitslagen ,weet iemand waar ik die kan vinden ,want dan heb ik de boosdoener zo te pakken

Overigens voor 106 punten bellen moet mi ook helemaal niet mogelijk zijn , dan kan iedereen die ontevreden is wel gaan bellen ,je mag tot 1/2 uur na de wedstrijd reclameren .

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:25

je bent toch achtelijk als je zoiets doet
tuurlijk ik ben het ook wellis (heel vaak Knipoog ) niet eens met mn punten en soms werkt dat in mn voordeel en soms in mn nadeel
maar dan ga ik toch niet de jury opbellen van hoe haal je het in je hoofd, denk punt 1 niet dat het werkt punt 2 kan toch een keer gebeuren, iedereen heeft zn dag wellis niet
gewoon niks van aantrekken en ik denk ook niet dat de knhs hier iets mee gaat doen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:27

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:47

Ik vind dit echt te idioot voor woorden.
als dat mens niet tegen kommentaar kan, moet ze ook haar dochter niet op wedstrijd sturen.
waar zit ze eigenlijk overin, 159 punten, ik reed laatst 133 Haha!
maar goed, succes, met hun bedreigen...Tong uitsteken

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:51

Djiez.. hebben die mensen geen leven? Lekker belangrijk! Zoals al eerder in dit topic werd opgemerkt, omgaan met teleurstellingen (zoals deze punten dus waren voor die mensen) moeten kinderen ook leren, wat een voorbeeld stelt deze moeder voor haar kind zeg!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:58

Jeetje niet te geloven! Waar gaat deze wereld heen?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:06

djezus, als ik elke jury die mij eens lage punten geeft telefonisch moest bedreigen had ik al een aardig lijstje Haha! .
idd waar gaat de wereld heen, wat maakt het nu uit als je dochter eens een keer minder scoort, juist goed, blijft ze terug wat met haar voeten op de grond, voor een kind is het fijn om elke keer winstpunten te krijgen maar een keertje geen kan geen kwaad. What's the point, ik denk niet dat aan die winstpunten grote sommen geld aan vast hangen. Ik ben blij dat mijn ouders zo niet zijn, en hadden ze klachten dan konden ze dat tijdens de wedstrijd toch even op een vriendelijke manier vragen waarom dochterlief daar en daar dit en dat cijfer heeft gekregen ipv die belachelijke dreigementen aan de telefoon . Ik vraag mij af als die moeder dat bij alles en iedereen doet die haar kind eens een slecht punt opgeeft, misschien belt ze de schoolmeester ook als ze een slecht rapport heeft, leuke moeder

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:12

Ik geloof dat Saskia mij meteen zou ontslaan! Soms ben je het niet eens met een jury, so what! Al sdit met een clublid van onze club zou gebeuren hoop ik dat de voorzitter persoonlijk contact zou opnemen met die moeder, mag ze haar excuses gaan aanbieden aan jou of een andere club zoeken.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:39

Zo schijnt dat op scholen ook wel eens te gaan. Waar de leraar het lef vandaan haalt om een kind een onvoldoende te geven... Scheve mond

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:01

Jeetje, waar halen ze het lef vandaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:02

ineke schreef:
heb ik jammer genoeg niet meer ,en bij t secretariaat wisten ze ook niet wie t geweest moet zijn, Ik heb de voorzitter gebeld en die zou t uitzoeken.

tuurlijk Schijnheilig
Kun je de uitslagenlijst niet napluizen? Ik zou dit niet op me laten zitten hoor. Het is toch te gek voor woorden! Melden bij de bond en misschien dat ze er een tijdelijke schrsing van kunnen maken, daar schrikken mensen wel van.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:43

Fitzroy schreef:
Sommige mensen schijnen niet te beseffen dat het vrijwilligerswerk blijft.

Dit was inderdaad ook het eerste wat bij mij opkwam! Kom op zeg, de jury's doen het ook voor niets.
Bah, wat een zielig figuur!

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:40

Dan heb ik nu nog een extra reden om de startlijst met de punten mee te nemen. Tot nog toe was dat om te kijken of er ex-aequo's zijn en enigszins te weten welke combinatie het was bij vragen (hoewel dat toch nooit gebeurd). Nu dus ook om de naam te weten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:48

Dan valt het gezeur dat ik over het wedstrijdsecretariaat had nog best wel mee...Clown

Wat een ellende zeg, je moet jureren tegenwoordig wel heel leuk vinden om al dat gezeur ervoor over te hebben...Ik voel me iig niet bepaald geroepen om over enkele jaren het stokje over te nemen

Belachelijk dat mensen je daarover lastig vallen!

Dat het bijna geheel vrijwilligerswerk is mogen mensen zich trouwens ook weleens realiseren. Ik kreeg afgelopen wedstrijd ook de opmerking dat ik me zeker wel lekker belangrijk voelde(zat gewoon braaf achter de secretariaattafel geld te innen Clown ). De betreffende amazone was mijn vriendin al niet, ze had zich niet eens opgegeven en dan ook nog zo'n grote bek geven. Het viel niet helemaal goed, maar ik heb me ingehouden en alleen gezegd dat als ik me niet zo belangrijk zou voelen zij mooi niet op het terrein had gestaan in haar witte rijbroek Tong uitsteken
(het was mijn laatste wedstrijd dus ik was niet van plan een heropvoedingscursus te gaan geven en mezelf heel druk te gaan maken Knipoog )
Ik heb ontzettend veel waardering voor de vrijwilligers en officials op de concoursen en heb me altijd wel in willen zetten, maar ik ben inmiddels genezen Bloos Ik ga zelf wel lekker rijden ipv me vrijwillig af te laten zeiken!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:51

Antoinette schreef:
Dit was inderdaad ook het eerste wat bij mij opkwam! Kom op zeg, de jury's doen het ook voor niets.
Bah, wat een zielig figuur!

Ze krijgen toevallig wel kilometervergoeding, 12,50 per dagdeel en ook nog eens gratis eten en drinken als ze geluk hebben Tong uitsteken Haha!
Helemaal voor niets is het niet, maar voor het geld hoef je het zeker niet te doen

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 00:23

Wat belachelijk zeg. Ik hoop voor je dat ze de 'dader' vinden..!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 08:32

gomir schreef:
Ze krijgen toevallig wel kilometervergoeding, 12,50 per dagdeel

Maak daar maar 12 euro van Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 08:33

Scum schreef:
Maak daar maar 12 euro van Haha!

Het is echt 12,50 Scum dus je benadeelt jezelf 0,50 cent per keer *LOL*

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 08:36

En Scum maar denken dat ze van jureren niet rijk kan worden... Nagelbijten / Gniffelen

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:04

Ik kijk hier echt niet van op hoor............. gebeurt wel vaker.... Schijnheilig
Nog niemand met een dikke spijker door je autolak gegaan?
Dat komt ook nog wel een keer. (à la NLG 1.400...)
Geduld dus..........

En wat dacht je van een klaagtelefoon gevolgd door een klaag / dreigbrief 5 dagen later..... ?
HUMOR hoor.
Van een meisje van 15.
Geschreven met een rode potlood. (zegt wat over het niveau)
Dat kind rijdt geloof ik nog steeds maar dat wordt nooit wat. Ik had het toen al gezien....
Die wilde ook klagen bij de KNF.
Dus die heb ik alvast het telefoonnummer en het adres gegeven.
Zet er maar op "t.a.v. Rik van Iersel, dan komt het wel goed", heb ik haar gezegd. toen flikkerde ze de hoorn erop en kreeg ik die brief met 87 spelfouten in 142 woorden.

Ik moet die brief trouwens nog ergens hebben liggen.
Mocht ik die terug vinden dan wil ik die hier wel even integraal plaatsen.
LACHE MAN..... Haha! Haha! Haha!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:19

Ben ooit getuige geweest van een "gesprek" tussen een jury en een moeder die vond dat haar dochter te weinig punten kreeg. Jury zei tegen mevrouw: mevrouw het is een prachtige pony, wordt goed getraint maar waarschijnlijk niet door uw dochter. Die zit er op en lift mee, daar kan ik geen punten aan kwijt. De rook kwam uit haar oren. Maar of de jury dat mocht doen? Het was voor ons gewone stervelingen wel eens fijn om zulk commentaar van een jury te horen( wij dachten het al langer) maar ook zij zou er werk van maken. Meisje heeft het toch gered en rijdt nu op hoog niveau.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:21

namen ! namen! namen! Haha!