Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jipkip schreef:ik vind het ook veel fijner als ik als een van de laastste mag, en als het voor mijn gevoel goed gaat, dan ziet de jury dat ook en dan kunnen zijn vergelijken met al die andere voor mij..
, je zou kunnen zeggen dat je dan je starttijd mag aan houden, maar als de jury dan 3 kwartier op jou moet wachten daar wordt hij ook niet blij van
en de mensen voor jewaren ook blijkbaar allemaal eerder gestart, als je een hitte petitje hebt waarbij je wat langer moet los rijden is dit echt een groot nadeel, dan kan je nog maar beter als eerste stappen, dan is je voorbereiding in ieder geval optimaal.
Op de selectiedagen in Woudenberg moest ik als 1 van de eerste en werd ik 3e, dus volgens mij maakt het geen ene bal uit
Dus ik dacht gelukkig een jury met een goed zin:P. Het ging opzich wel goed. En had stiekem wel gedacht op een klein wp.. Maar toen later heb ik gehoord dat het een strenge jury was. Dus ik dan zou ik wel geen wp hebben
. Later krijg ik mn punten 162-2=160:) had mn zweep nog in de proef vast (dommdomm) Ik weet t. en ik hoorde dat er maar 1 in het hele m1 een wp had. Naa ik had een wp maar ik dacht dat er wel meer zouden zijn. Maar neej ik was 1e en als enigste een wp in de M1:p... En nou mag ik naar de fk. Want vorige selectie was ik 2e en nou 1e
en de hoogste punten van de M1...over 2 wedstrijden(k ben zo blij ) op mn eigen beleerde pony):P:P:) had mn vader toch gelijk de 1e de beste
ahhaha
) bijna geen 60% was gevallen.. krijg je de pauze, jury´s kletsen met elkaar, "ja de punten zijn toch wat laag he", wat krijg je??? Na de pauze alleen maar boven 60%
Heel raar... en het was niet dat de beste als laatste zouden starten...
dominique komt in de ring, dus dat is een 5 voor de stap.