Nee, we zijn nóg geen B, dat hoop ik zaterdag te worden, ik heb nog geen winstpunt dus ben ik nog geen B

Ik ben alleen niet zo heel blij, dat die letters, bordjes zijn, want waarschijnlijk zijn ze heel eng, of leuk om over/omheen te lopen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moowsy schreef:Ik hoop het...
Nee, we zijn nóg geen B, dat hoop ik zaterdag te worden, ik heb nog geen winstpunt dus ben ik nog geen B![]()
Ik ben alleen niet zo heel blij, dat die letters, bordjes zijn, want waarschijnlijk zijn ze heel eng, of leuk om over/omheen te lopen..Maar als het goed is ga ik deze week nog een keer bij de voornruiters oefenen, s'ochtens ofzo, in het weiland...
INkie schreef:hm daar ben je idd wel mee in het nadeel met een jonger paard... de ervaren paarden weten meestalw el dat ze binnen de bordjes moeten blijven
Maar gewoon goed tussen 2 benen en 2 teugels en dan moet t makkelijk lukken
Danielle14 schreef:Ik wil wel schrijven op vrijdag! Heb toch teveel punten om mee te rijden.. Weet iemand aan wie ik dat moet vragen?!
moowsy schreef:Ik moet om 15.06 in ring 6, en om 15.30 in ring 5.![]()
Ik denk wel dat dat veranderd kan worden hoor.![]()
Waah ik moet tegen allemaal bekenden rijden, waarvan ik niet eens wist dat ze mee deden.![]()
Het zijn wel 40 tegenstanders.... En dan ik als 14-jarige met een net 5 jarig paard tussen al die volwassenen, met ervaren paarden.![]()
Ik sta al ingeschreven voor het springen.. Dus ik moet eigenlijk wel een winstpunt halen![]()
PrimaDonna schreef:Ik zelf doe ook mee met een 4jarige dus helemaal in het nadeel ben je niet......ben alleen geen 14 meer
![]()
Ik kan helaas alleen niet de lijst bekijken op het internet...kan iemand hem PB en naar mij? paarden B dressuur Annelies de Kamper op Tamor van de West Stichtse Ruiters.......
Zou fijn zijn![]()
Primadonna
LadyLuna schreef:Ik ben van de partij vrijdagavond! Tijden kom ik woensdag te weten, ben benieuwdIs het een mooi terrein?
LadyLuna schreef:Wist niet dat je lid was van de West Stichtse Ruiters! Ik sta daar en ben er dus ook lid van!
Kom je toevallig wel is naar de clublessen? Groetjes!
PrimaDonna schreef:Volgens mij had ze het tegen mij Moowsymaar ik ben daar idd lid ja...sins een paar maandjes hoor
Ik ben 3x op les geweest bij Linda maar het is voor mij erg moeilijk om de lessen te volgen en heb dus sins kort prive les thuis en dat werkt beter.
Aan de ene kant wel jammer hoor anders zie je idd je clubgenootjes niet en heb je er weinig contact mee maar aan de andere kant is het zo ook wel weer lekker.
Maar ik was vroeger ook lid van de WSR dat is nu zo'n 11 / 12 jaar geleden dus ik ken er wel wat mensen van die er zijn blijven hangen![]()
Maar wat leuk, jij ook!!!!.......toevallig
![]()
Primadonna
Trouwens bedankt voor de tijden door te geven...welk nummer ben ik eigenlijk????
moowsy schreef:Ik start om precies dezelfde tijden! Maar dan in ring 5 en 6, dus waarschijnlijk zie ik je nog wel met losrijden.wel jammer dat ik dan niet bij je kan kijken.