CH De Voornruiters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 23:55

Ik hoop het...
Nee, we zijn nóg geen B, dat hoop ik zaterdag te worden, ik heb nog geen winstpunt dus ben ik nog geen B Schijnheilig
Ik ben alleen niet zo heel blij, dat die letters, bordjes zijn, want waarschijnlijk zijn ze heel eng, of leuk om over/omheen te lopen.. Haha! Maar als het goed is ga ik deze week nog een keer bij de voornruiters oefenen, s'ochtens ofzo, in het weiland...

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:04

ik wilde graag komen springen, maar waarschijnlijk zijn we dan op vakantie
wel balen dus, maar dan zit ik lekker 2 weken in drenthe met splash eigelijk toch wel beter, wedstrijden komen nog wel Knipoog

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:02

Ik wil wel schrijven op vrijdag! Heb toch teveel punten om mee te rijden.. Weet iemand aan wie ik dat moet vragen?!

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:22

moowsy schreef:
Ik hoop het...
Nee, we zijn nóg geen B, dat hoop ik zaterdag te worden, ik heb nog geen winstpunt dus ben ik nog geen B Schijnheilig
Ik ben alleen niet zo heel blij, dat die letters, bordjes zijn, want waarschijnlijk zijn ze heel eng, of leuk om over/omheen te lopen.. Haha! Maar als het goed is ga ik deze week nog een keer bij de voornruiters oefenen, s'ochtens ofzo, in het weiland...

hm daar ben je idd wel mee in het nadeel met een jonger paard... de ervaren paarden weten meestalw el dat ze binnen de bordjes moeten blijven Tong uitsteken
Maar gewoon goed tussen 2 benen en 2 teugels en dan moet t makkelijk lukken Knipoog

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:00

INkie schreef:
hm daar ben je idd wel mee in het nadeel met een jonger paard... de ervaren paarden weten meestalw el dat ze binnen de bordjes moeten blijven Tong uitsteken
Maar gewoon goed tussen 2 benen en 2 teugels en dan moet t makkelijk lukken Knipoog

Mh ..waarschijnlijk wel, alleen vergeet ze weleens dat ze af en toe een beetje af moet remmen, gelukkig zit in de 2e proef veel stap, dat is dan een stuk makkelijker! Haha!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:02

Danielle14 schreef:
Ik wil wel schrijven op vrijdag! Heb toch teveel punten om mee te rijden.. Weet iemand aan wie ik dat moet vragen?!

Aan mij! Haha!
Barbara vroeg of ik nog mensen wist, ik bel haar zo wel even voor de tijden, en dan kan ik gelijk zeggen dat jij ook wil schrijven. Lachen
Wil je alleen vrijdag of ook zaterdag? En een hele of een halve dag?

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 23:37

Je wordt morgen gebeld!
Bar is op vakantie en moest eerst Willeke bellen over hoeveel mensen er nodig waren.. Dus ze belt iedereen morgen rond een uur of 10 ofzo. Lachen
Je zit iig op de vrijdag.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:49

Ik wil me misschien nog bijschrijven, als er plaats is moet nog ff kijken.
Schrijft er iemand van de schrijvers hier op Bokt bij de Z1 pony's?

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:01

Ik ben van de partij vrijdagavond! Tijden kom ik woensdag te weten, ben benieuwd Lachen Is het een mooi terrein? Bloos!

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:49

moowsy schreef:
Ik moet om 15.06 in ring 6, en om 15.30 in ring 5. Lachen
Ik denk wel dat dat veranderd kan worden hoor.
Waah ik moet tegen allemaal bekenden rijden, waarvan ik niet eens wist dat ze mee deden. Tong uitsteken
Het zijn wel 40 tegenstanders.... En dan ik als 14-jarige met een net 5 jarig paard tussen al die volwassenen, met ervaren paarden. Scheve mond
Ik sta al ingeschreven voor het springen.. Dus ik moet eigenlijk wel een winstpunt halen Schijnheilig Bloos!

Ik zelf doe ook mee met een 4jarige dus helemaal in het nadeel ben je niet Knipoog ......ben alleen geen 14 meer Haha!
Ik kan helaas alleen niet de lijst bekijken op het internet...kan iemand hem PB en naar mij? paarden B dressuur Annelies de Kamper op Tamor van de West Stichtse Ruiters.......
Zou fijn zijn OK dan!

Primadonna

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 22:55

Heb de lijsten hier uitgeprint, je zit bij mij in de ring...
Om..15.46 in ring 5, en om 15.22 in ring 6.(vlak na mij, er zit er maar eentje tussen Tong uitsteken Haha! )

Maar jij hebt al 4 winstpunten Tong uitsteken Ik nog niks, maar ik hoop dat daar verandering in komt anders moet ik me weer uitschrijven voor het springen de week erna. Scheve mond

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:56

PrimaDonna schreef:
Ik zelf doe ook mee met een 4jarige dus helemaal in het nadeel ben je niet Knipoog ......ben alleen geen 14 meer Haha!
Ik kan helaas alleen niet de lijst bekijken op het internet...kan iemand hem PB en naar mij? paarden B dressuur Annelies de Kamper op Tamor van de West Stichtse Ruiters.......
Zou fijn zijn OK dan!

Primadonna

Wist niet dat je lid was van de West Stichtse Ruiters! Ik sta daar en ben er dus ook lid van!
Kom je toevallig wel is naar de clublessen? Groetjes!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 23:02

LadyLuna schreef:
Ik ben van de partij vrijdagavond! Tijden kom ik woensdag te weten, ben benieuwd Lachen Is het een mooi terrein? Bloos!

Hoelaat belde je? Haha! En wie?

Ik heb hier een lijstje met de mensen die gaan schrijven, ik ga zelf de B schrijven(want mijn verzorgpony doet daarin mee Tong uitsteken ).

In welke ring moet je? In ring 6 schrijft teamspirit van bokt, bij de Z1 pony's. En in ring 5 een meisje uit mijn klas Tong uitsteken Maar ik ben er dus wel, ik kijk wel even hoelaat de Z1 begint op de site, en dan kan ik kijken of we even kunnen meeten. Of ik zwaai even vanuit de auto. Tong uitsteken

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 23:03

LadyLuna schreef:
Wist niet dat je lid was van de West Stichtse Ruiters! Ik sta daar en ben er dus ook lid van!
Kom je toevallig wel is naar de clublessen? Groetjes!

Haha nee, ik ben lid van De Voornruiters.. Tong uitsteken We zitten alleen in de zelfde ring, we moeten dus wel om de zelfde tijd losrijden. Tong uitsteken En jij moet vlak na mij rijden. Haha!

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:16

Volgens mij had ze het tegen mij Moowsy Haha! maar ik ben daar idd lid ja...sins een paar maandjes hoor Ik ben 3x op les geweest bij Linda maar het is voor mij erg moeilijk om de lessen te volgen en heb dus sins kort prive les thuis en dat werkt beter.
Aan de ene kant wel jammer hoor anders zie je idd je clubgenootjes niet en heb je er weinig contact mee maar aan de andere kant is het zo ook wel weer lekker.
Maar ik was vroeger ook lid van de WSR dat is nu zo'n 11 / 12 jaar geleden dus ik ken er wel wat mensen van die er zijn blijven hangen Knipoog

Maar wat leuk, jij ook!!!! OK dan! .......toevallig Tong uitsteken

Primadonna

Trouwens bedankt voor de tijden door te geven...welk nummer ben ik eigenlijk????

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 23:55

Ow sorry Schijnheilig Verkeerd gelezen! Haha!
De eerste proef 18 (ik 16), en de tweede proef 15 ( ik 13...lekker getal, maar we kregen haar op vrijdag de 13e, dus het moet bijna wel geluk brengen Schijnheilig Haha! )

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 01:41

Waarschijnlijk moet je om 18.58 en 19.20 ladyluna...want daar is nog een plekje vrij op de lijst...Mischien kunnen we meeten met de prijsuitreiking, margon is er dan vast ook wel. En uiteraard teamspirit, die moet bij jou schrijven. Lachen

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:50

Nou dan wil ik wel van teamspirit horen, wat ze van het proefje en me pony vind Tong uitsteken
Khoop wel dat het goed gaat, deze 3de Z1 wedstrijd, de vorige 2 gingen goed Lachen

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:51

PrimaDonna schreef:
Volgens mij had ze het tegen mij Moowsy Haha! maar ik ben daar idd lid ja...sins een paar maandjes hoor Ik ben 3x op les geweest bij Linda maar het is voor mij erg moeilijk om de lessen te volgen en heb dus sins kort prive les thuis en dat werkt beter.
Aan de ene kant wel jammer hoor anders zie je idd je clubgenootjes niet en heb je er weinig contact mee maar aan de andere kant is het zo ook wel weer lekker.
Maar ik was vroeger ook lid van de WSR dat is nu zo'n 11 / 12 jaar geleden dus ik ken er wel wat mensen van die er zijn blijven hangen Knipoog

Maar wat leuk, jij ook!!!! OK dan! .......toevallig Tong uitsteken

Primadonna

Trouwens bedankt voor de tijden door te geven...welk nummer ben ik eigenlijk????

Leuk zeg, ik had daarvoor de verkeerde quote te pakken vandaar Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 10:42

Ik start om 15.06 uur in ring 8 en om 15.30 uur in ring 7 (L1 paarden).

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 12:31

Ik start om precies dezelfde tijden! Maar dan in ring 5 en 6, dus waarschijnlijk zie ik je nog wel met losrijden. wel jammer dat ik dan niet bij je kan kijken. Lachen

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:37

misschien dat ik ook nog even kom kijken, ik kan dan helaas alleen bij dressuur kijken, mar volgend jaar wil ook mee doen.
(ik ga 20 juli op vakantie)

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:03

de schrijftijden staan er!!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:08

TeamSpirit schreef:
de schrijftijden staan er!!

Waar staan die dan? Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 22:35

moowsy schreef:
Ik start om precies dezelfde tijden! Maar dan in ring 5 en 6, dus waarschijnlijk zie ik je nog wel met losrijden. wel jammer dat ik dan niet bij je kan kijken. Lachen

Wat toevallig! Misschien loopt de ene ring ietsje in of uit. In dat geval kunnen we elkaar nog wel zien rijden. Met losrijden kom ik je sowieso wel tegen!