Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel geluk voor de reserve dan... Iemand van bokt toevallig? 
joyce B schreef:Ik heb net het vraagprogramma bekeken. Dressuur B paarden is op de 14e, net als de nationale keuring. Dus misschien kan ik niet eens heen...Wel geluk voor de reserve dan... Iemand van bokt toevallig?
LuvdaTossa schreef:Je weet niet hoe ze met ex equo werken.... (of hoe je dat ook maar schrijft)
op startlijsten staan de uitslagen!
Maar met het springen sta ik dus wel 5e en dr mogen 6 sowieso heen dus hopelijk mag ik dan 3x starten op t FK. Met de pony sowieso in t Z (misschie nook wel ZZ), Raf springen B en Raf dressuur B, hoop dat dat lukt!!
Yvonnelind schreef:Jullie treffen het maar bij de pony's; je kunt je selecteren in alle klassen en dan ook nog op categorie abcde! Helaas heb je bij de paarden een iets kleinere kans op selectie. Net gepromoveerd naar L2 én een dipje...151 punten in Zwaagwesteinde (prima terein trouwens ondanks de regen); helaas, misschien de volgende keer weer beter, of volgend jaar...
Jullie succes in ieder geval!
Maar mooi dat t niet meer geregened had, wnat anders kwam je nooit uit de blubs weg..