YR-team voor de Europese Kampioenschappen bekend !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:49

Dave schreef:
Nou toevallig zit Dominique nog maar een paar maanden op Burga en Tommy al wat langer op zijn paard. Ik vind Tommy trouwens ook een goede ruiter hoor. Alleen ik denk dat iemand met 7 EK's toch wel kan rijden.

Danielle, heb je al weer een paard voor volgend jaar trouwens?

Dave

toevallig zit dominique alweer bijna een half jaar op burga,en toevallig was burga voor haar bedoeld,maar ging haar moeder er uiteindelijk op...
tja,geld en naam heeft ook wel het een en ander te maken met hoe snel je iets bereiken kunt.
mja,daar kun je lang over discuseren....

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:52

Gelukkig dat ze hem toch maar niet verkocht hebben,hij stond te koop,wat ik teminste heb gehoord. Scheve mond

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:56

burga te koop??
mmm,nah,ikke niet weten.weet wel dat petra toen van een jong paard gelanceerd was,en ze dus niet meer kon rijden.sinds die tijd is dominique haar min of meer gaan overnemen.
het fijne weet ik er niet van...
nah,iig:een heel goed en sterk team,maakt absoluut veel kans.

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:03

offtopic:
Ik heb met Nistria nog tegen Petra& Les Burga gereden met de kampioenschappen in het Z1, toen was het al een super gafe merrie!! (ze had ook gewonnen!) Ik zat sinds dien al te wachten op het moment dat Do haar uit zou brengen.. Erg charmante combinatie!

Dave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:01

timilon schreef:
toevallig zit dominique alweer bijna een half jaar op burga,en toevallig was burga voor haar bedoeld,maar ging haar moeder er uiteindelijk op...
tja,geld en naam heeft ook wel het een en ander te maken met hoe snel je iets bereiken kunt.
mja,daar kun je lang over discuseren....

Oje, wel een heel half jaar. Dat is lang zeg. Maar goed, ik vind het dus onzin dat geld er wat mee te maken heeft. Want je kan echt geen teamplaats kopen hoor. Tenzij je zoveel geld hebt als de koningin. Maar dat hebben ze denk ik niet. En naam krijg je als je goed rijdt. En dat maakt het wel makkelijker ja, maar dat is dan wel weer zelf verdiend.

D

Dave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:03

DaniellevA schreef:
Gelukkig dat ze hem toch maar niet verkocht hebben,hij stond te koop,wat ik teminste heb gehoord. Scheve mond

Ja, dat heb ik ook gehoord, nog steeds hoor. Ten minste wat ik ervan weet. Maar jij zat toch met haar in het team? Jullie konden toch wel goed opschieten met elkaar, ten minste dat heb ik wel eens gelezen in een interview over het EK. Maar weet jij niet of ie nog te koop is?

D

Dave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:04

Nistria schreef:
offtopic:
Ik heb met Nistria nog tegen Petra& Les Burga gereden met de kampioenschappen in het Z1, toen was het al een super gafe merrie!! (ze had ook gewonnen!) Ik zat sinds dien al te wachten op het moment dat Do haar uit zou brengen.. Erg charmante combinatie!

Ja en jij gaat met haar naar het EK. Heel veel succes daar.

D

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:18

Volgens mij goed team!
Angela vd berg was mijn instructrice en ze verdient het!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:59

Dave schreef:
Ja, dat heb ik ook gehoord, nog steeds hoor. Ten minste wat ik ervan weet. Maar jij zat toch met haar in het team? Jullie konden toch wel goed opschieten met elkaar, ten minste dat heb ik wel eens gelezen in een interview over het EK. Maar weet jij niet of ie nog te koop is?

D

Klopt!!Ik kon vroeger super goed met haar opschieten,heb drie jaar met haar in het team gezeten,was een hele leuke tijd.

En na mijn weten en informatie heeft hij Idd te koop gestaan,of hij nu nog te koop is weet ik niet.