cijfer voor verzorging??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:46

Taygalover schreef:
Ik snap die punten voor verzorging niet altijd

Laatst was mijn paard niet gevlochten, had de hele nacht staan hozen (paard nat en onder de blub) en ik had een 8 Verward Clown
Keer ervoor, paard ook niet gevlochten, wel netjes schoon een 8 Haha! terwijl een jongetje die zijn pony wel gevlochten had en ook netjes gepoetst maar een 6 had, bij dezelfde jury Verward
Andere keer paard netjes gevlochten, schoon zelfs witte voetjes en toen had ik een 6 Boos!

Op de club waar in onderling rijd, zitten bijna allemaal haflingers, ijslanders enzo die niet gevlochten hoeven worden, dus doe ik het in de winter ook niet. Bloos! Maar ik heb altijd hogere punten dan zij terwijl ik eigenlijk netjes hoor te vlechten met mijn kwpn Bloos Knipoog Haha!

Dat is wel vreemd, de meeste jury's punten een stuk lager bij oningevlochten paarden.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:35

INkie schreef:
Meestal geven ze idd een standaard punt en dat doen ze dan bij iedereen! Zo is het bij shanna16 hir op bokt een keer overkomen dat ze een 10 voor verzorging kreeg maar dat had de hele rubriek toen Haha!
Meestal krijg je wel een 7 of een 8 *LOL*

Ik heb ook een keer een 10 gehad voor verzorging met mijn palomino Haha!
Maar ik was wel de enige van mijn rubriek Tong uitsteken
Daarom vind ik t nog steeds echt wel bijzonder!
Maar de meeste jury's geven eigenlijk standaard een 7 of een 8.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:54

vivian001 schreef:
Punt voor verzorging is niet alleen schoon en netjes gevlochten. Het gaat ook over harnachement (goed passend en onderhouden) en wedstrijdconditie paard/pony.

Mijn paard verkeerd altijd ongeveer in dezelfde conditie
En ik zit nog in de fase dat ik voor iedere wedstrijd me tuigage schoonmaak Knipoog Dus daar kan het ook niet aan liggen