rollenbit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:06

ja hoor dat begrijp ik dat het verboden is op wedstrijden renske maar dat doie ik ook niet dus gen conclusies trekken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:06

ik heb het ook al in een eerder topic uitgelegd, zag nu ook pas dat het tegen dezelfde persoon was, had ik eerder niet door.
Hoe kun je nog meer uitleggen dat het geen prettig bit is?
waarom word dat zo ver weggegooid en niet geloofd?
Sorry, maar dat kan ik niet begrijpen, echt niet Verdrietig Huilen

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:08

nou nou is het goed over het bit ik weet genoeg ik sluit het af hiermee,want dit schiet niks op...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:10

NatalieE schreef:
ja hoor dat begrijp ik dat het verboden is op wedstrijden renske maar dat doie ik ook niet dus gen conclusies trekken..

ik weet dat je er geen wedstrijd mee rijdt, dat zeg ik toch ook helemaal niet?

t enige wat ik niet begrijp is dat je al zoveel topics over het rolletjesbit hebt gehad, en nadat ik je had gepb't dat t verboden is op wedstrijd, en met de reden daarvan, start je een topic of het bit toch op wedstrijden mag en wat we daar van vinden Verward

als jij er mee wil rijden, prima t is jouw paard en jouw bit, wie ben ik om daar iets van te zeggen?
ik heb er zelf ook meegereden, tot ik er dus achter kwam dat t bit verboden is, en waarom t bit verboden is.
leg zelf maar eens zilverpapier op je tong en een stuiver eronder, dat voel je ook tintelen
of een zilverpapiertje tegen je vulling(werkt niet als je witte vullingen hebt) dat doet gewoon pijn!

sindsdien rij ik met een dubbelgebroken bustrens, heb flink aan het probleem qua bit vastpakken en onder me uit lopen gewerkt, en nu gaat het rijden gewoon goed zonder rolletjesbit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:11

wanneer open je het volgende topic hierover Haha! Tong uitsteken

Ik hoop dat je begrepen hebt waarom wij er zo over door blijven "zeuren"?
Zie nogmaals de uitleg van renske

En idd het kost meer moeite op het goed op te lossen, maar geloof me het kan, zie renske Haha!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:13

nou die komt hier niet meer want zo leuk vind ik dit niet,want ik hoor verschillende meningen over dit bit namelijk vandaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:17

klopt bij divoza zeggen ze wat anders
hebben ze ook peesbeschermes waar het paard hoger van gaat springen
En borstuigen zijn daar voortuigen en andersom

En op pennypraat daar zijn ze ook voor deze bitten
want in de puberteit ben je zo eigenwijs dat je denkt dat je heel goed kunt rijden, terwijl je nog veel moet leren, dacht dat jij wel wijzer zou zijn, na net flink geschrokken te zijn over je leeftijd in je profiel Bloos!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:20

geschrokken ben ik helemaal niet want ken er meerdere van ouder als ik wie ermeerijden dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:22

zegt wat over het nivo ruiters waar jij mee omgaat
Laat hun al die topics vanje maar eens lezen over de werking van deze bitten, misschien zijn hun minder eigenwijs, ook de pb van Renske daarbij niet vergeten uit te printen.

maar goed ik kap ermee, want door een plaat van 6 meter dik kan ik niet heen l*llen. veel plezier met je zielige knol omdat de ruiter het verrekt les te nemen, toedeloe !!!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:23

nou nou trut ik rij al in de z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:24

Goh trut ik ook Haha!

met gewoon bit Haha!

En ij weet niet eens welke bitten toegestaan zijn als je Z rijd, nou ook de rollen bit in het Z niet Haha!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:25

nou het mag dus wel....net gebeld..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:25

wat heeft Z rijden er nou mee te maken? RK heeft Z gereden(Z1 of Z2 weet ik zo uit mn hoofd niet) en M gesprongen geloof ik, en ik rij ook Z1, dus dat zegt helemaal niets
maargoed, ik heb uit proberen te leggen hoe het bit werkt, waarom het verboden is en waarom het voor het paard niet fijn is, meer kan ik niet doen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:25

NatalieE , jij vraag achter een rollerbit, jij krijgt antwoord. Blijkbaar zint dat antwoord jouw niet, dus je opent een nieuw topic. Zo gaat het wat door en bij praktisch elk topic krijg je te horen dat dit bit helemaal niet vriendelijk is, en nog wil je niet luisteren. Wat wil je nu eigenlijk? Alleen maar horen dat het een superbit is en je gelijk hebt? Als andere je het tegendeel zeggen zou ik er maar beter eens wat over nadenken, dan zo te reageren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:26

ja en die zijn bij de knhs aanwezig rond dit tijdstip hahahhaha kOm niet meer bij

het mag niet, kijk maar bij de regelementen (in de sticky van dit topic)

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:27

ik hoef ook niet te luisteren als het mij bevalt rij ik ermee,wou alleen weten wie er ook mee rijden,vandaar.en niet steeds horen dat het zielig is,anders bestonden de bitten niet..

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:29

ja ik heb een prive nummer vna iemand vandaar,en het doen er zat..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:31

er bestaan ook verselijk scherpe sporen en vreselijk stomme mensen die hun paarden daarme tot bloedenstoe schoppen
of slofteugels in handen van 10-jarige meisjes met hun pony zodat ze "aan de teugel lopen "
of van die vlijmsherpe stangen en varianten in de handen van een beginner die nog nooit een B-proef heeft gereden
Als jij er meer wil rijden is het inderdaad jouw zaak, wij kunnen jouw niets verplichten, maar wel advies geven dat jij blijkbaar niet wil aannemen.
btw "wou alleen weten wie er ook mee rijden", kon je dat niet in 1 topic vragen dan? (crosspost ik namelijk verboden Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:34

Ff zoeken naar enge bitten die hier al eens zijn geplaatst, die maken ze ook en je krijgt er gewoon buikpijn van Verdrietig

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:35

ja er is wel meer verboden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:37

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

klein voorbeeltje over wat allemaal gemaakt word.
dat wil dus niet zeggen dat het vriendelijk is.

En ook al is het verboden en dus gemeen voor je paard, dan vind jij het normaal om te blijven gebruiken?
waarom rij je paard, uit liefde voor dieren mag ik hopen?

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:41

Samengevat:
Mijn advies (wat je waarschijnlijk niet wilt horen):
Gooi dat rollenbit weg, hang er trens in en ga goed les halen (thnx RK voor je onderschrift Haha! )
Dit is duidelijk een rijtechnisch probleem!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:55

Topic lijkt me rijp voor een slotje.
De sfeer wordt er aan beide kanten niet beter op, en het antwoord op de vraag is inmiddels wel duidelijk.