Wedstrijd Nedereind / Utrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SPCB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:44

Manon schreef:
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ze had 164, maar toen we het natelden was het 165. Later nog een keer met de rekenmachine: toen was het 171 Cool
Ze hadden bij rijbaan verlaten ook een 6 neergezet, was niet meegeteld, maar misschien/waarschijnlijk wel bij de nummer 1, die had 169...

Volgende keer dus zelf toch gelijk maar weer natellen. Voor de rijbaan verlaten hoor je geen cijfer te krijgen, dus is een foutje dat die er staat. Ik ga vaak mee om te schrijven, maar ik tel nooit alles op. Ik tel een 7 als plus 1 en een 5 als min 1...........aan het eind verreken je dat dus met de 156.......dus in jouw geval zou ik 156 plus 9 tellen dan........snappie...

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 23:25

SPCB schreef:
Nee, het zit nog niet vol. Ben gisteren nog even bij je op stal geweest. Moest nog even wat spullen van Edith terugbrengen. Grappig dat je naast Edith staat. Het is allemaal wel weer opgeknapt bij jullie op stal sinds de laatste keer dat ik er geweest ben........

Eigenlijk is Edith naast mij komen staan, met 3 personen staan we daar vanaf de eerste dag (vorige jaar februari). Ik kon Edith al langer, we stonden ook samen bij v/d Arend, dus vandaar. Jammer dat ik je niet gezien heb. Volgende keer even zeggen oke! Dan zorg ik ook dat ik er ben. Zie je de 18e, laat dan even weten wie je bent, wank ik ben slecht in gezichten. Verward En ja, het gaat steeds mooier worden he! OK dan!