en aan de andere kant vind ik het wel goed wie doet er nu een paard weg om z'n aftekeningen
nouw jah ik zie trouwens ook niet wat er zo lelijk aan is ik vind hem juist mooi
groetjes mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Carolien007"]
[quote="LuvdaTossa"]Juan Carlos Garcia is nu zijn ruiter, is dat ook niet die man die dat kleine paardje reed? Zo'n afgedankt beestje dat toch met zijn kleine maat alle grote paarden versloeg? Of ben ik nu verkeerd?
[quote="De fokker schreef:,,It bliuwt foar my in lilk ding.''

Neel schreef:Wat geweldig leuk voor de fokker dat zijn "lelijke" paard het zo goed doet![]()
![]()
Die frieze tekst uit het artikel kan ik niet lezen
ook al hadden we gezworen dat we het zouden houden als het een merrietje werd. Een merrie werd het dus, maar wel een vosje met hoge witte benen en een bles
(vind ik net als die fokker niet zo super), en nog uitschimmelend ook
(dat vind ik al helemaal erg, schimmels hebben we genoeg, ik wil kleur!)! Hoe mooi en lief ze verder ook is (ze is nu 3 en echt een plaatje... Op die kleur na dan, he
), na twee jaar hebben we toch besloten dat we zullen wachten op een gekleurd zusje...
Maar het gaat goed met haar, ze staat ook lekker dichtbij dichtbij
, het is alleen... jammer van die kleur...
En bij die nieuwe mensen kan ze lekker de sport in, bij ons zouden we er "alleen" mee fokken... Maar dan zou ze die kleur doorgeven...
ik weet het, een goed paard heeft geen kleur, maar ieder heeft ook zijn eigen smaak, toch
?