start en uitslag CHIO Helden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:01

joop007 schreef:
hannelore volders, thomas genin en jan motmans (of zoiets) laatste twee zijn yr springen. enne ja met die kotsende belg kan ik super overweg.

En Andrea trouwens!

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:17

Nistria schreef:
En toen kwam (lompe) Bonnie, die haar mee naar haar vrachtwagen sleurde.. en twee andere gozers erbij Haha!
Maar ze heeft toch nog goed gepresteerd ondanks de alcohol!!

Zwaar partyen avond van te voren maakt niets uit, dat zie je wel Lachen

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:40

misschien als ik nou meer had gedronken was ik wel eerste geweest Haha! (was nu tweede in de kleine finale) die jan bleef trouwens ook aardig in mijn buurt hangen, zeg je op vrijdagnacht dat je niks wilt gaat tie op zaterdag avond lopen melden dat hij me leuk vind... Verward

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:58

Strak plan Jan, denk ik dan bij mezelf Haha!

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 00:11

Meiden en Jongens van het Junioren en Youngriders-team houden jullie er wel rekening mee dat Olympische spelen van 2008 in China worden gehouden. Dus jullie zitten dan waarschijnlijk weken met elkaar opgescheept, en wat ik in Helden zag zal dat niet echt meevallen, als jullie elkaars vriendjes en vriendinnen staan af te likken. Maar misschien dat de Chinese thee wat minder opzweperig werkt dan de Limburgse alcohol. Als ik Jan Peeters was zou ik maar een longeerzweep meenemen naar al die parties.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 00:17

Klinkt allemaal alsof het errug gezellig was daar Haha!

Maar gefeliciteerd allemaal!

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:10

autodropje schreef:
Meiden en Jongens van het Junioren en Youngriders-team houden jullie er wel rekening mee dat Olympische spelen van 2008 in China worden gehouden. Dus jullie zitten dan waarschijnlijk weken met elkaar opgescheept, en wat ik in Helden zag zal dat niet echt meevallen, als jullie elkaars vriendjes en vriendinnen staan af te likken. Maar misschien dat de Chinese thee wat minder opzweperig werkt dan de Limburgse alcohol. Als ik Jan Peeters was zou ik maar een longeerzweep meenemen naar al die parties.

HaHa goede humor Haha!

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:21

nou autodropje je zal er misschien verbaast van staan maar ik vond het super gezellig onderling, en in de club waar wij mee stonden heeft niemand een vriendje van een ander af staan lebberen, dus misschien moet je minder snel commentaar hebben en niet iedereen over een kam scheren en wat peeters betreft misschien had hij ook best zijn gezicht even kunnen laten zien wat mieke de kok en de spring coach overigens wel hebben gedaan!!! En dat was super gezellig!

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:23

Misschien ben je even vergeten dat Jan zijn hart wat minder kan hebben, dan die van Mieke of wie dan ook. Daarnaast is het heel verstandig van hem, om nog een beetje afstand te houden. Heb je Peeters gezien tijdens het EK in Saumur met zijn klompendans ?, maar toen waren de prijzen al binnen. En verder wil ik alleen maar zeggen dat je je ogen wat vaker open moet houden. *LOL*

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:31

Citaat:
wat peeters betreft misschien had hij ook best zijn gezicht even kunnen laten zien wat mieke de kok en de spring coach overigens wel hebben gedaan!!! En dat was super gezellig!

Vergeet de parcoursbouwer niet Lachen

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:25

Joop007 je heb gelijk het was top daar op het feest Lorraine en ik hebben wel lol gehad Al heb ik geen drank nodig kan van mezelf al gek genoeg doen Bloos Toch heb ik er weinig echt lam gezien op het feest zelf Scheve mond

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:27

Joop07 schreef :

Citaat:
dus misschien moet je minder snel commentaar hebben en niet iedereen over een kam scheren en wat peeters betreft misschien had hij ook best zijn gezicht even kunnen laten zien wat mieke de kok en de spring coach overigens wel hebben gedaan!!!

Zal ik je het telefoonnummer van JP geven of zijn Email adres dan kan je jouw klachten deponeren waar ze thuis horen. Of zal ik dat even voor je doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:34

Zoooheee, je J-YR roddelrubriek is ook geopend zie ik???

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:34

Hey autodropje geef me jou telefoon nummer maar kan ik je bellen wie nou eigenlijk bent want op mij PB reageer je niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:35

Beetje vaag want je komt overal weet van alles te melden maar je eigenlijke naam die weet niemand??? Een spion in ons midden ???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:36

Autodropje is watching joe!

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:40

Citaat:
Toch heb ik er weinig echt lam gezien op het feest zelf

Je moet ook wel de afterparty's afwachten natuurlijk Lachen

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:16

autodropje schreef:

Ach die jeugd van tegenwoordig...
Zo'n grote orgie was t trouwens toch niet?? Die enkeling van wie ik het gehoord heb was gewoon vrijgezel.

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:40

wat mij verbaast autodropje is dat je je zo bezig houdt met wat wij allemaal doen!!!Als ik een keer wat vergeet kan ik het jou gewoon vragen wat jij houdt je overal mee bezig. En wat je tegen hr peeters zegt moet je zelf weten heb er nml verder niks mee te maken rij nog 2x YR en dan is het klaar. En danielle het was inderdaad gezellig.Enne autodropje als je lef hebt maak je jezelf bekend en ga je niet de verklikker uit lopen hangen en wijs lopen banketstaaf want zover wij weten heeft niemand elkaars vriendje af lopen lebberen, en ja ik heb mijn ogen goed open gehad want ookal ben ik bezet ik doe heus nog wel aan jongens spotten...

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:32

Amen Lachen

En beetje triest dat je anoniem blijft Autodropje, maar das mijn mening Knipoog

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:31

Joop07,

misschien moet je eens wakker worden, en wat verder kijken dan je neus lang is.

DaniellevA

als je niet zo vaak van email zo veranderen had je mijn antwoord al lang ontvangen. Trouwens ik zie dat je in Belgie woon dus we kunnen ook een keer afspreken.

Franske,

je hebt gelijk, maar als ik me bekend zou maken leert niemand er ooit iets van.

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:46

Citaat:
Franske,

je hebt gelijk, maar als ik me bekend zou maken leert niemand er ooit iets van.

Wat moeten ze er nu van leren dan ? Lachen
Ennuh, ik heb altijd gelijk Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:12

Hoezo dat autodropje, ben je bang dat iedereen heel hard in de lach schiet als ze weten wie je eigenlijk bent???
Haha!.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:15

Autodropje ik heb al denk ik 2 jaar dezelfde email daniellevanaalderen@hotmail.com dus dat is wel beetje vreemd ????? Scheve mond Maar nu heb je hem dus mail me maar word nu wel heel nieuwsgierig??? *LOL*

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:11

en JP al gebeld? Haha! maarre autodropje ik vind dat je uit je nek banketstaaf want niemand van ons is wat opgevallen en jij hebt het gezien.. geloof je niet dat er ruzie geweest zou zijn als iemand het vriendje van een ander af had staan lebberen....

HE DAAN, EN JE MAILLBOX AL HELEMAAL VOL?? *LOL*