hahaha

maargoed...
hey en ik moet springen he half 11

idd shan ik zag dat silke ook moest ja
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sedar schreef:Dat is wel erg toevallig jaGestoorde pony of niet
Weet je dan toevallig ook wat ze vroeger gelopen heeft? Qua klassen bedoel ik. (dress., spr., en sgw) Dat weet ik eigenlijk nog steeds niet.
Was de eerste keer dat hij mee ging naar een concours! Hij begon er zelfs al iets van te snappen. Alleen het feit waarom al die paarden met hun hoofd omlaag lopen terwijl ze zelf liever met hun hoofd in de lucht lopen kon hij nog niet helemaal begrijpen...
bealy23 schreef:
Ik geloof dat zij er Z springen mee is gestart, maar hoogstens maar 1 of 2 keer, toen was ze 18. In de dressuur heeft ze geloof ik sowieso nooit een winstpunt gehaald (die had ze al eens gehaald met een andere pony dus dat maakte niet uit) SGW heeft ze, zover ik weet, niet gereden. In ieder geval sowieso niet op hoog niveau!
Ondertussen loopt ze redelijk dressuur
MRmichiel schreef:ff verbeteren laura, die bart is arrogant en heeft een heeft veel te veel kapsones(of hoe je dat ook schrijft) maarje dat krijg je vanzelf al breng zoveel pony's uit dan heb je vanzelf wel weer een keer prijs. ik moest vandaag trouwens nog tegen die leandros sirik springen. idd echt een hele mooie pony
Bealy schreef:Leandros Sirik is ook de vader van mijn (moooooie) lievelingspony xPpWeet jij toevallig of die Bart op Leandros Sirik rijdt???
Wij willen mischien ons pony'tje daardoor laten dekken..
Mijn ouders vonden dat wel een geschikt vriendje
Kan ik hem mooi bekijken als dat zo is...