Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Overigens vind ik haar verder een prima jurylid, streng, maar rechtvaardig en altijd positieve kritiek.

Heike schreef:Ja dat vindt ik ook. Maar er zijn nog bokkers die me vragen waarom ik niet landelijk Ik denk dat ze zich vergissen in de FNRS wedstrijdjes. Die zijn echt niet lager dan bijv een landelijke proef. Voor een beginnende ruiter is het gewoon een hele goede oefening.
Wij moeten niet in tenue. Netjes aangekleed is ook goed. Maar alleen de kinderen rijden eigenlijk in gewone kleding.
Enne Gijs. Bij de laatste wedstrijd was het hoogste bij ons 241. Dat was echt absurd veel. Maar hij durfde ook tweeën te geven.

gijs schreef:dat is toch ook idioot
dat is 31 punten meer dan je moet hebben
bij de knhs zou je dus 156 + 31 = 187 punten hebben gereden.
ONZIN
jureren moet redelijk blijven maar dat is ons echt geleerd hoor
! En het gaat super!! Ik heb nou de laatste keer 225 punten gehaald en oh wat was ik trots
(voor de 3e keer op salmiak
)Je moet 210 hebben om *winst* te hebben. Het is niet echt winst, maar als je boven de 210 zit, mag je een categorie hoger. Je hebt nou Bijv. F5a1, F5a2, F5b1, F5b2. Dus elke F(1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12) Rijd je 4 keer. Ik zit nu in de F6a1!
_Punky_ schreef:Ik rijd deze proefjes op de manege nou met Salmiak! En het gaat super!! Ik heb nou de laatste keer 225 punten gehaald en oh wat was ik trots
)Je moet 210 hebben om *winst* te hebben. Het is niet echt winst, maar als je boven de 210 zit, mag je een categorie hoger. Je hebt nou Bijv. F5a1, F5a2, F5b1, F5b2. Dus elke F(1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12) Rijd je 4 keer. Ik zit nu in de F6a1!
daantjuh"]
[quote="_Punky_ schreef:Ik rijd deze proefjes op de manege nou met Salmiak! En het gaat super!! Ik heb nou de laatste keer 225 punten gehaald en oh wat was ik trots

gijs schreef:ik rij zelf al een aantal jaren KNHS maar er worden maar weinig proeven bedeeld met 179 punten hoor, het was bedoeld als vergelijkje.
De FNRS ziet zichzelf als voorbode van de KNHS als je F12 gehaald hebt mag je L1 KNHS starten.
Bij ons op de manege starten er al een aantal FNRS maar ook KNHS met hetelfde paard.
Wat blijkt, bij de FNRS scoren ze meestal hoog en bij de KNHS gaan ze dan op hun bek, en dat is dus heel vervelend.