franeker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:35

Ze zullen nog wel aanpassingen doen met de lijsten die op startlijst staan, moet je maar ff zien. Wel vaag, want dat zijn B-banen. Maar goed...

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:38

ehm... BLONT Clown !!! dat waren de tijden van Zwaagwesteinde. (franeker en Zwaagwesteinde haal ik constant door elkaar!!!)

Ik moet in baan 7 en 8 als 12e in de L1...

Ik zoek nog een voorlezer... voelt iemand zich hier aangetrokken???

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:39

Kijk.......das mijn baan Haha! Ik moet als 9de nu en jij als 12de zie ik. Leuk!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:43

Dan heet u in het echt Evelyn...

Ja , dan kunnen we nog even naar elkaar zwaaien Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:58

Ja, op een zwartbruine e pony. Tis Evelien, maar schijnt moeilijk te zijn..een ie typen Haha!. Meestal is naam van mn pony verkeerd geschreven, maar deze keer ben ik het weer eens. Nou waarschijnlijk tot morgen als ik je herken :d

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:02

En hoe heeft iedereen gereden vanavond???

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:10

Eerste proef ging niet zo....wel netjes, maar hij liep niet zo vond ik..had ik 158. Tweede proef ging stuk beter had ik 159, maar die baan was ook strenger gejureerd dan de eerste volgens mij. Maar ik ben tevreden, weer 2 wp erbij Haha!. Was met de tweede proef 4de, maar er waren 3 prijzen..haha, jammer dan.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:05

Pinacolada schreef:
Eerste proef ging niet zo....wel netjes, maar hij liep niet zo vond ik..had ik 158. Tweede proef ging stuk beter had ik 159, maar die baan was ook strenger gejureerd dan de eerste volgens mij. Maar ik ben tevreden, weer 2 wp erbij Haha!. Was met de tweede proef 4de, maar er waren 3 prijzen..haha, jammer dan.

Super gedaan hoor!! Toch weer lekker 2 winstpunten Cool Echt jammer van dat prijzengedoe en ik weet precies hoe je je voelt Tong uitsteken

Groetjes Hester
PS Ik moet strakjes Haha! ga om half 1 weg en moet om 14.08 1ste proef starten

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:10

die banen lagen schots en scheef. Moest ik bij A afwenden, was ik al 2 meter voorbij C...

Heb Pinacolada niet gezien volgens mij Haha! Waren zoveel zwart bruine paarden Haha!

ik had 1e proef 159 proef ging goed
ik had 2e proef 156 proef ging minder... Haha!

niet blijven wachten of we in de prijzen vielen, het was erg lang rijden met de trailer. Maar voor mij ook; weer een winstpunt erbij

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:16

Mij is verteld dat baan 7 briek leeg doordat de sloot briek liep...jaja. Maar daar had ik ook een paar scheve probleempjes Haha!. Baan 8 was beter, al stond dat mens in de baan naast mij wel heel hard haar proefje voor te lezen, verstond mn eigen voorlezer niet eens man. Volgende keer maar een megafoon mee Haha!.

Ik heb jou wel gezien, haha. Ik was degene die vroeg of jij Kim was en dat die ringmeester al 10x had geschreeuwd dat je moest komen Haha!.

En Hester..succes en laat ff weten he? Ik ben ook al 2x 3de geweest en dan waren er 2 prijzen, haha. Maar ooit......heb ik ook een prijs Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:55

Ik had al zo'n vermoeden dat jij het was... maar goed, wij hadden geen voorlezer en de allereerste eigenaar van Mirk zou komen én die was verdwaald in Franeker, dus ik op zoekn naar een andere, maar niemand wou, uiteindelijk iemand gevonden. Was meneer de chauffeur nergens te bekennen voor mijn papieren... Toen riep jij dat ik al moest starten, ik racede naar de auto, papieren gehaald en voorlezer weer opgezocht...

Uiteindelijk kwam alles toch nog op zijn pootjes terecht, met 2 winstpunten...

Leuk paardje had je trouwens... Had je zien rijden op het voorterrein.... Misschien iets meer oprichting de volgende keer, dan val je vast en zeker wél in de prijzen Party!!

Komen de uitslagen nog op internet te staan?

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:16

Haha, dank je...die oprichting stond er ook bij. Loopt snel te diep en op de voorhand, maar 2de proef was dat al stuk beter. Uitslagen van Franeker komen er meestal wel op. Wat voor ras is je paardje? Die heeft veel knieactie zeg!

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:19

zo en dan hebben jullie het nu alweer gehad of niet! Kheb ook weer even gekijkt leek wel leuk. Waren lekker veel soorten paarden toen ik er was leuk! En hoe is het met de bokkers gegaan??

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:22

Kijk hierboven Haha!. En Hester nog..maar die moest vanmiddag..

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 02:05

Pinacolada schreef:
Wat voor ras is je paardje? Die heeft veel knieactie zeg!

Weet jij het?? Haha! Als je het weet mag je het zeggen

Hij heeft idd erg veel knieactie. Af en toe moeilijk te rijden *LOL* En hoe vrolijker hij is, hoe meer zijn beentjes de lucht in gaan

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:17

Hey hey, wij hadden vliegjes!! Echt een regelrechte ramp op vleugeltjes Bloos! Grr.. kan ze allemaal wel afschieten want hebben mn beide proeven totaal zitten verpesten (om het maar even netjes te zeggen)!! Hij liep zo super maar jah toen kwamen er vliegjes... De hele tijd schudden en weglopen en er niet bij.. De middendraf de hele tijd onregelmatig en galop. Zelfs met overgangen deed ie galop.. Nou zo fanatiek ken ik em niet!!!! Scheve mond

Maar jah, omdat hij toch wel heel erg lekker liep behalve dat shakerige met zn hoofd (staat ook vet vaak op coupon: geen constante aanleuning.. Nee DUHHH) het 1se proefje bij marjo Korporaal 158 pnt en 1e (20 euries Haha!:D), en 2e proef dat nog slechter ging 150 pnt en was ik 3e maar geen prijs.

Daarna ben ik nog even met een clubgenootje naar de waterbak gestapt en hebben we daar even keihard door heen geracet *LOL* Pling Dat heeft mn dag nog gemaakt maar die rotvliegjes.. Het waren er ook gewoon miljoenen.. Ook onder het proefje nog een in mn oog (word je niet echt blij van) en zo'n pony die echt niet op zit te letten.. Echt heel jammer omdat ie zo super liep!!! Mah jah.. Je kan niet alles Bloos

Groetjes hester
PS Bij die 1ste prijs zat een zak voer Tong uitsteken Larsje weer blij (Eten=alles)

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:52

Haha, ja Lucerne geloof ik. Ik zei ook al tegen mn vriendin, we kunnen nog wel ff franeker bos in Haha!. Maar gefeliciteerd!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:34

Jah... Lucerne.. Lust ie niet blijkt hoor!!!!! Maar thanx!! En de waterbak is echt relaxt Haha!:D